Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Terkotanie w zakresie 2200-3000


pataps

Rekomendowane odpowiedzi

W laguna 2 po włożeniu karty w czytnik w ASO wyskakiwala pełna historia serwisów auta. Wszystkie części wymieniane na gwarancji zostały mi pokazane w komputerze. 

 

Podobnie w obecnej megane. Wszystko jest zapisane w bazach Reno. Widać jak na dłoni i nie ma problemu żeby Ci to wydrukowali ale po co zbierac w obcych czasach makulaturę. 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W bazie tak, na karcie raczej nie. Pewnie karta służy za klucz autoryzacyjny do bazy Reno ale raczej na pewno nie są to dane umieszczone na karcie i nie da się ich odczytać poza ASO np. clipem. To samo uzyskasz prezentując w ASO dowód rejestracyjny. Ja tam wolę mieć wszystko w segregatorze i na papierze wg stanu na dzień wykonania czynności. Zawsze mogę do tego wrócić, a nie specjalnie fatygować się do ASO szczególnie, że przyjmują gdy ja też pracuję, a branie wolnego dla takiej pierdoły to dla mnie strata czasu i pieniędzy. Do tego wątpię żeby Reno przy przeglądzie robiło pomiar amortyzatorów i hamulców jak na załączonym obrazku z Toyoty. W moim ASO nie mają do tego sprzętu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, wiecie co mi powiedzieli w serwisie po zgłoszeniu że mi płynu chłodzącego ubywa... po 2,5 roku z max spadło do min. Powiedzieli że to normalne to ja się pytam czy płyn nie powinienem być cały czas, w końcu to układ zamknięty, ale serwis twierdzi że dolewają we wszystkich modelach bo płyn chłodzący odparowuje...

Co wy na to jaka jest wasza opinie na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli  brak  wycieków,  auto  nowe,  mały  przebieg , to  mechanik  opowiada  głupoty .

Wg. mnie  mikropęknięcia  uszczelki  pod  głowicą ,  konieczność  jej  wymiany .  Zobacz ; Problem z ubywającym płynem chłodniczym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Auto od nowości, mam przejechane 67 tyś/km, od stycznia 2015 do dziś mieliśmy upały w Polsce, ale tak jak mówicie jak może wyparować płyn chłodniczy no raczej przez korek nie wyleci, auto nie katuje i raczej jeżdżę spokojnie. Ale serwis cały czas odsyła mnie z kwitkiem uporczywie zostają przy swoim.

Jak zmusić ich tego żeby sprawdzili układ? może pojechać do innego serwisu? zadzwonię do innych serwisów i się dowiem jak coś to napiszę co inni mówili.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radziłbym  nie  jeździć,  bo można sobie  narobić  bigosu. Ciecz  to  medium  nie  ściśliwe . Jeżeli  jesteś  niezadowolony  z  jakości obsługi  w   tej  stacji ,  to  trzeba  ją  jak  najszybciej  zmienić , napisać  o  niej  na forum.   Trzeba  rozmawiać  z  właścicielem , kierownikiem, mistrzem  a   nie  mechanikiem.   Zażądaj   wymiany  uszczelki  pod  głowicą  i  dogadaj  szczegóły  

Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Informacje z Renault w trójmieście z dwuch serwisów że jest to normalne ze płyn odparowuje, warszawa mówi to samo, niezależny warsztat który się specjalizuje we francuzach tez mówi że przy takim przebiegu i takim czasie to jest normalne czyli  głowa spokojna. Jak na razie samochód jeszcze na gwarancji pojeżdżę i zobaczymy do końca gwarancji zostało mi 13 tyś/km 

Edytowane przez darekgt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym obserwował przez jakieś 500km, czy nadal ubywa, jeśli nie to moim zdaniem wszystko w porządku. W każdym aucie jakie miałem poziom po jakimś czasie na zimnym silniku (rano) zawsze był trochę poniżej Minimum i tak się utrzymywał. Z autami nie było problemu, uszczelki nie strzeliły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Będę obserwował, jak na razie nic się złego w aucie nie dzieje, po za tym nieszczęsnym kangurem z rana na zimnym silniku, i mam wrażenie że przy ruszeniu zaraz po odpaleniu na zimnym silniku autko jest słabe na 1 biegu, oczywiście jak codziennie nie piłuje auta żeby się szybko rozgrzał, zawsze jadę na spokojnie i biegi zmieniam max na zimnym silniku około 2300 obr/min, po rozgrzaniu silnika biegi zmieniam przy koło 2500 obr/min.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!