Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualizacja dla potomnych:

 

Kolejna wymiana, tym razem całej tylnej belki. Gurwa co to jest za zawieszenie :33_unamused: 15 tys i już 3 razy coś robione, bo jak nie stuka, to skrzypi. Byle do końca gwarancji i uciekać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Panowie mam podobny przypadek jeśli chodzi o hałas w tylnej belce, skrzypienie tez występuje, ale trzeba się dokładnie wsłuchać. Moim zdaniem belka wali jak nie wiem co. Samochód ma dopiero 4 tys. km przebiegu i myślałem, że się "dotrze", ale lepiej nie jest. Najgorzej jest jak samochód postoi kilka dni . Jestem umówiony w ASO na 14.03.2018 r. we Wrocławiu i zobaczymy..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja ver.2

 

Niestety wymiana całej belki nie pomogła, dalej wali z tyłu. Dzisiaj ma być wymieniony drążek stabilizatora. Ogólnie dramat, trochę martwi mnie to, że wymieniają chyba na ślepo :43_slight_frown: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja już miałem piankę wpuszczaną i dalej skrzypi ...czekam jak będę gdzieś wyjeżdżał na dłużej to wstawię to do ASO i przedstawię długą listę wad :-D co za dziadostwo żeby w nowym aucie takie zawieszenie...

Geble daj znać jak po wymianie drążka stabilizatora. 

Edytowane przez bubel90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja ver. 3

 

Samochód po prawie tygodniowym przymusowym postoju w ASO w końcu wyjechał i jest cisza od spodu. Wymieniona belka (jak się okazało niepotrzebnie) oraz łącznik (nie jak początkowo mówili drążek stabilizatora). Nie skrzypi, nie trzeszczy, zobaczymy jak długo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowe modele wielu marek, w tym  także Premium mają tzw. "choroby wieku dziecięcego" i akcje przywoławcze. Problem robi się w momencie, gdy serwis nie wie gdzie tkwi przyczyna i działa trochę na oślep.

Niestety minęły czasy, gdy samochody przed wprowadzeniem na rynek były długo i wszechstronnie testowane w różnych, nawet ekstremalnych warunkach- przejeżdżały wiele kilometrów w jazdach testowych. Teraz liczy się DESIGN, różnorodność modeli i wersji  oraz szybkie wprowadzenie modelu na rynek aby generował zyski ze sprzedaży

Trudno, ale takie czasy...

Na pocieszenie,  Megane IV nadrabia wyglądem i chyba wiele można jej za to wybaczyć : ) Jak kobiecie...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi powiedzieli, że łącznik stabilizatora z prawej strony, ale na nierównościach echo idzie po całym aucie. Zobczacze w pn jade na wymianę. Mam co prawa 33 tyś ale wstyd mówić ile razy już byłem na serwie :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moją Megan zostawiłem wczoraj w ASO. powiedzcie mi, czy na czas naprawy dostajecie bezpłatnie auto zastępcze ? Mnie dali na dobę za darmo, ale jestem ciekawy jak to wygląda przy dłuższym postoju w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza doba 150zł netto, każda kolejna 60zł netto, jeśli mnie pamięć nie myli. Niestety pod tym względem Reno trochę biednie wygląda. W Toyocie z czym bym nie pojechał to zawsze zastępczy za darmo. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Toyoty tez się psują ?

Moja Maganka podobno naprawiona - podobno tłukł jakiś plastik, mocowanie do belki - Pani nie była zbyt precyzyjna, jak odbiorę to się okaże.

Nie chcę zaśmiecać wątku, ale przy okazji tego zgłoszenia zgłosiłem jeszcze:

- haczącą skrzynię (zimą chodziła jak w smole i haczyła),

- zapchana dysza spryskiwacza (pryskała 2 zamiast 3 strumieniami),

- wycie skrzyni biegów na 5 biegu przy ok 80 km/h - trochę się czepiam bo trzeba było się wsłuchać, żeby cokolwiek usłyszeć - odpowiedź Renault: Ten typ tak ma

- restartowanie wyświetlacza na konsoli środkowej - wgrali najnowsze oprogramowanie

- szarpanie i falowanie obrotów na zimnym silniku - przeczyszczono przepustnicę (dziwne, że zabrudziła się po niecałych 5 tys. km)

 

Na co dzień w mojej firmie mam do czynienia z różnymi samochodami (Fordy, fiaty, VW, Skody, Nissan) i mniej więcej wiem, czego powinienem oczekiwać od nowego samochodu, zwłaszcza, że zakupiłem go prywatnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!