Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, LTar napisał:

Problem polega na tym, że nie ma na co wymienić. 

Powiedzmy, że znam kogoś z nowym VOLVO s90, najbogatsza wersja, najmocniejszy silnik. Ogólnie podobne problemy... :)

Miałem OPLA - jeszcze większe problemy niz w RENO. 

Taką mamy produkcję. 

Ja łącznik lewy miałem wymieniany po coś około 8000 km, a prawy po 11 000km + osłony obudowy amortyzatora (obie strony) bo coś skrzypiało, pękało przy kręceniu kierownicą. 

 

Jak to nie ma na co wymienić, bez problemu zamieniłbym teraz moje Reno na... Porsche Panamerę Turbo :D Każdy jeden egzemplarz, który wyjeżdża z fabryki jest dokładnie testowany przez kilka godzin. Kiedyś czytałem o produkcji i całym systemie testowania jakości w fabrykach Porsche.

Miałem dwa Ople i z każdego byłem niezwykle zadowolony. Astrą 3 zrobiłem prawie 100k i oprócz elementów eksploatacyjnych miałem jedynie problem z sondą lambda, którą wymieniałem dwa razy. Drugi raz z winy mechanika, bo za pierwszym razem włożył nie tę co trzeba. Najbardziej zadowolony byłem z Insigni, którą też zrobiłem prawie 100k km i tam nie działo się nic poza wymianą oleju itp. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tia;)

ja też miałem opla astre 3 :) nawet nową z salonu. Też się z nią nic nie działo, ale to konstrukcja z 2004 roku. Insignia 1 generacji z 2009 roku, więc jeszcze na pograniczu. 

Mówimy o autach obecnych, Mokka, grandland, astra - z aluminiowym blokiem silnika itd itd 

Przesiadłem się na RENO bo Opla miałem już dosyć, ciągle skrzypiał pedał sprzęgła i nikt przez 2 lata nic z tym nie zrobił, a auto było rozebrane. Ten typ tak ma. I chyba w ciągu 4 lat z 10 napraw gwaranycjnych. A przy astrze 3, była przez 4 lata 1 wymiana oprzyrządowania turbo za 250 zł. 

 

P.S. polecam wejść na mokkaforum i poczytać, albo na forum astry :)

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Geble napisał:

Pan serwisant stwierdził, że mają pełno łączników stabilizatora na stanie, bo co chwile ktoś wymienia w Talismanach, Megankach i Espace'ach.

 

mhm, czyli nic od Laguny II sie nie zmieniło, tez to ciągle wymieniam. Ostatnio jakieś wzmocnione, co mają wytrzymać na dłużej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Witajcie, mam wymienione oba łączniki. Niestety nie były wymieniane za jednym razem i musiałem jeździć do nich dwa razy.

Czy te nowe też tak szybko Wam siadają? Mam się nastawić na regularną wymianę łączników?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

liczne poprzeczne nierówności na drogach + duże ciśnienie w kołach, ewentualnie niski profil opony i nieważne czy japońskie, niemieckie, szwedzkie czy francuskie wcześniej czy później musi coś się zużyć i stukać, do tego dochodzi styl jazdy,  np.gdy pewna pani za kółkiem przeskoczyła przednimi kołami  krawężnik przy wjeżdżaniu na parking i podobnie jeździ na co dzień, ktoś później powinien się dziwić, że japońska fura a puka...  ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Cześć, jestem po pierwszym przeglądzie gwarancyjnym po roku użytkowania. Serwisant zapytał czy zauważyłem coś co może mnie niepokoić. Powiedziałem, że w ostatnim czasie coś zaczyna stukać w przednim zawieszeniu. Diagnoza: łączniki do wymiany! W ramach gwarancji wymienili na nowe - zobaczymy ile posłużą. Dodam, że te oryginalne siadły przy przebiegu ok.10.000 km. Oszczędzę sobie komentarza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!