Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dołożenie świateł pure vision led


Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest subiektywna różnica świecenia względem H7. Po przesiadce z MII na MIV na H7, jestem zachwycony świeceniem w nowym. Wg. mnie strumień świetlny sięga 120 m.

Ktoś wie, jaka jest żywotność tych ledów? O dziennych czytałem, że siadają po 160 tyś. przebiegu, ale można wymienić ten aluminiowy moduł przy lampie, tylko że nowy kosztuje około 500 <dobani>.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem zachwycony H7 + osram coś tam ;). Jeździłem przed meganka Tucsonem style z ledami. Także H7 świeca wg mnie super w porównaniu z większością aut na drodze. Po zmianie na LED jest dużo gorzej na drogach bez malowanych linii, a dużo dalej świeca na drogach głównych.

Widać, że nie czytałeś tego forum tylko zadajesz pytania bez przejrzenia historii.

Na temat święcenia LED była długa dyskusja i ciężko było jej nie zauważyć ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 13.04.2020 o 09:09, Tomasz_Koz napisał(a):

 

Automatyczne poziomowanie świateł nie będzie działać, nawet jeżeli wczytasz konfigurację z samochodu w którym taka regulacja była.

 

 

Rozwiń  

 

Ale jak ustawić poziomowanie?

Dziękuję

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak biorąc wszystko do kupy , nie było żadnego liftingu lamp ? Jak mam auto z 2016 roku to mogę kupić lampy z dowolnego roku ?Niczym się nie różnią lampy z 2016 roku od lamp z 2019 ? Mocowania,technologia ? I powie mi ktoś jeszcze czy w tej lampie są wszystkie uchwyty ?

https://www.olx.pl/oferta/reflektor-lampa-przod-prawy-renault-megane-iv-pure-led-CID5-IDEq5r0.html

 

Na 6 zdjęciu od lewej strony nie powinno być tego takiego dużego uchwytu ?I te takie trybiki co są,do czego one służą ? W każdych lampach one są ?

Link poniżej do zdjęcia

 

5eda21485488.png

 

Tutaj zaznaczyłem ten uchwyt po lewej który chyba jest ułamany bo powinien być taki duży ... ? I te trybiki po prawej

Edytowane przez POL-AK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.04.2020 o 05:24, Tomasz_Koz napisał(a):

 

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

 

Rozwiń  

 

A potem czy ustawienie działa pod kierownicą - A ?

https://pl.e-guide.renault.com/sites/default/files/uas/plk/JFA/ud52998_5_1.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przełożyłem w talismanie nie zmieniając żadnych parametrów i działa poziomowanie pod kierownicą. Nie działa mruganie długimi podczas jazdy na dziennych, ale to już wyjaśnione jak zmienić. Właściwie wszytko oprócz mrugania działą bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież poziomowanie pokrętłem pod kierownica to elektryka/mechanika. Kręcąc kółkiem przesyłasz impuls do silniczka, który wkręcasz do lamp, a potem następuje wysunięcie/schowanie trzepienia silniczka który podnosi/opuszcza ledy. 

A że silniczek jest częścią niezależną to nie ma podstaw żeby nie działał ta regulacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
  W dniu 15.04.2020 o 08:26, Banana napisał(a):

 

A potem czy ustawienie działa pod kierownicą - A ?

https://pl.e-guide.renault.com/sites/default/files/uas/plk/JFA/ud52998_5_1.jpg

Rozwiń  

 

Rozwiń  

U mnie działa po zmianie tego parametru. 

 

Wcześniej miałem założone H7 i miałem regulację manualną, teraz mam LED i też regulację manualną.

 

 

IMG_2100.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.04.2020 o 10:17, Tomasz_Koz napisał(a):

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

 

Rozwiń  

 

Świetnie :-) Regulację manualną jest lepsze.
Największym problemem jest demontaż przedniego zderzaka. :-(

:lapka:

 

Regulamin forum się kłania i zasady cytowania :!:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 15.04.2020 o 11:35, Banana napisał(a):

 

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Rozwiń  

Zanim przeprogramujesz UCH, podłącz się z ddt4all i zrób zdjęcia ustawień w zakładce levelizer - config, wtedy będziesz miał pewność że wszystko masz ustawione tak jak powinno być.

Powodzenia!

:lapka:

 

Regulamin forum się kłania i zasady cytowania :!:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bananademontaż zderzaka to 15 minut roboty... wygląda tak strasznie a wystarczy odkręcić 10-12 śrub, odczepić 2 boczne zaczepy co łączą się z blotnikiem i zderzak masz ściągnięty... poszukaj instrukcji od Renault jak dołożyć przednie czujniki parkowania, tam jest krok po kroku która śrubkę i gdzie odkręcić aby ściągnąć zderzak (prościzna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam powyższe!;) Ja zderzaka nawet nie zdjąłem całkowicie. Tzn odkrecilem wszystko ale wypinałem zaczep tylko z tej strony z której zmieniałem lampę. Trzeba mieć grzechotkę z nasadkami i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak to jest z przednimi czujnikami parkowania,ponoć jak chcemy dołozyć oryginalne czujniki tak żeby normalnie odległość wyświetlała się na głównym wyświetlaczu to jest dużo grzebania ? Prawda to czy jak :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 27.08.2019 o 20:11, gochu napisał(a):
Rozwiń  

No i widzisz, jakbyś nie pajacował z tym że telewizje z UPC można jedynie pociągnąć to bym podał rozwiązanie. a teraz musisz jeździć zdrutowanym autem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!