Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dołożenie świateł pure vision led


Rekomendowane odpowiedzi

Jaka jest subiektywna różnica świecenia względem H7. Po przesiadce z MII na MIV na H7, jestem zachwycony świeceniem w nowym. Wg. mnie strumień świetlny sięga 120 m.

Ktoś wie, jaka jest żywotność tych ledów? O dziennych czytałem, że siadają po 160 tyś. przebiegu, ale można wymienić ten aluminiowy moduł przy lampie, tylko że nowy kosztuje około 500 <dobani>.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też byłem zachwycony H7 + osram coś tam ;). Jeździłem przed meganka Tucsonem style z ledami. Także H7 świeca wg mnie super w porównaniu z większością aut na drodze. Po zmianie na LED jest dużo gorzej na drogach bez malowanych linii, a dużo dalej świeca na drogach głównych.

Widać, że nie czytałeś tego forum tylko zadajesz pytania bez przejrzenia historii.

Na temat święcenia LED była długa dyskusja i ciężko było jej nie zauważyć ;).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 13.04.2020 o 11:09, Tomasz_Koz napisał:

 

Automatyczne poziomowanie świateł nie będzie działać, nawet jeżeli wczytasz konfigurację z samochodu w którym taka regulacja była.

 

 

 

Ale jak ustawić poziomowanie?

Dziękuję

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli tak biorąc wszystko do kupy , nie było żadnego liftingu lamp ? Jak mam auto z 2016 roku to mogę kupić lampy z dowolnego roku ?Niczym się nie różnią lampy z 2016 roku od lamp z 2019 ? Mocowania,technologia ? I powie mi ktoś jeszcze czy w tej lampie są wszystkie uchwyty ?

https://www.olx.pl/oferta/reflektor-lampa-przod-prawy-renault-megane-iv-pure-led-CID5-IDEq5r0.html

 

Na 6 zdjęciu od lewej strony nie powinno być tego takiego dużego uchwytu ?I te takie trybiki co są,do czego one służą ? W każdych lampach one są ?

Link poniżej do zdjęcia

 

5eda21485488.png

 

Tutaj zaznaczyłem ten uchwyt po lewej który chyba jest ułamany bo powinien być taki duży ... ? I te trybiki po prawej

Edytowane przez POL-AK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja przełożyłem w talismanie nie zmieniając żadnych parametrów i działa poziomowanie pod kierownicą. Nie działa mruganie długimi podczas jazdy na dziennych, ale to już wyjaśnione jak zmienić. Właściwie wszytko oprócz mrugania działą bez zarzutu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież poziomowanie pokrętłem pod kierownica to elektryka/mechanika. Kręcąc kółkiem przesyłasz impuls do silniczka, który wkręcasz do lamp, a potem następuje wysunięcie/schowanie trzepienia silniczka który podnosi/opuszcza ledy. 

A że silniczek jest częścią niezależną to nie ma podstaw żeby nie działał ta regulacja :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
1 godzinę temu, Banana napisał:

 

A potem czy ustawienie działa pod kierownicą - A ?

https://pl.e-guide.renault.com/sites/default/files/uas/plk/JFA/ud52998_5_1.jpg

 

U mnie działa po zmianie tego parametru. 

 

Wcześniej miałem założone H7 i miałem regulację manualną, teraz mam LED i też regulację manualną.

 

 

IMG_2100.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2020 o 12:17, Tomasz_Koz napisał:

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

 

 

Świetnie :-) Regulację manualną jest lepsze.
Największym problemem jest demontaż przedniego zderzaka. :-(

:lapka:

 

Regulamin forum się kłania i zasady cytowania :!:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 15.04.2020 o 13:35, Banana napisał:

 

Po co mnie przedrzeźniasz :?: 

Zanim przeprogramujesz UCH, podłącz się z ddt4all i zrób zdjęcia ustawień w zakładce levelizer - config, wtedy będziesz miał pewność że wszystko masz ustawione tak jak powinno być.

Powodzenia!

:lapka:

 

Regulamin forum się kłania i zasady cytowania :!:  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Bananademontaż zderzaka to 15 minut roboty... wygląda tak strasznie a wystarczy odkręcić 10-12 śrub, odczepić 2 boczne zaczepy co łączą się z blotnikiem i zderzak masz ściągnięty... poszukaj instrukcji od Renault jak dołożyć przednie czujniki parkowania, tam jest krok po kroku która śrubkę i gdzie odkręcić aby ściągnąć zderzak (prościzna).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam powyższe!;) Ja zderzaka nawet nie zdjąłem całkowicie. Tzn odkrecilem wszystko ale wypinałem zaczep tylko z tej strony z której zmieniałem lampę. Trzeba mieć grzechotkę z nasadkami i tyle :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jak to jest z przednimi czujnikami parkowania,ponoć jak chcemy dołozyć oryginalne czujniki tak żeby normalnie odległość wyświetlała się na głównym wyświetlaczu to jest dużo grzebania ? Prawda to czy jak :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 27.08.2019 o 22:11, gochu napisał:

No i widzisz, jakbyś nie pajacował z tym że telewizje z UPC można jedynie pociągnąć to bym podał rozwiązanie. a teraz musisz jeździć zdrutowanym autem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!