Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

11 godzin temu, Geble napisał:

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolony, ale myślę, że przesiadka na francuza była raczej jednorazowym wybrykiem i po końcu przedłużonej gwarancji wrócę do Insigni, z którą po 5 latach rozstawałem się z bólem i w serwisie byłem jedynie na przeglądach, a tutaj przez pierwszy rok już 4 wizyty na naprawy gwarancyjne. W Oplu po 5 latach nie skrzypiało/trzeszczało praktycznie nic.

Grand Coupe jest produkowane w Turcji. Kiedyś tak było z innymi modelami Renault które były wyprodukowane w Turcji były gorzej wykonane, od tych samych modeli które zostały wyprodukowane we Francji oraz Hiszpanii... Analizując forum tutaj właściciele Meganek IV raczej nie narzekają na jakość wykończenia. Megane Grand Coupe nie jest oferowanie w Europie zachodniej, więc może jakość w Grand Coupe już nie takim priorytetem jak w Megankach IV....

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do innych marek się nie wypowiadam - bo mam wyrobione zdanie i informacje od znajomych.

Swego czasu pracowałem też w salonie (akurat Citroena) i ludzie którzy z nami pracowali wcześniej robili w różnych salonach i wszędzie jest tak samo.

 

Jak kupujesz auto "to by Cię ozłocili", jak się zjawiasz w ASO z problemem to "bujaj się".

Co do awaryjności - wystarczy przejrzeć UOKiK i zobaczyć ile jest akcji ogłoszonych i poczytać fora innych marek - wszędzie jest tak samo "różowo" jak u nas, a nawet lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lol19pl - jeżdżę do Karasiewicza (tylko to jest u nas w Radomiu), następne jest w Kielcach (70km  trasy) - nie bardzo chce mi się tyle jeździć.

Przyjmują wszystko, ale jak słucham czasami wywodów tego gościa od gwarancji (zapomniałem imienia) to nie wiem  czy się śmiać, czy płakać - bo tak pierdo....i kocopoły.

 

A skąd jesteś że do Karasiewicza przyjeżdżasz??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jestem praktycznie idealnie pomiędzy Kielcami a Radomiem, ale jednak jakoś do Radomia z górki. Faktycznie gość czasem gada od czapy, co mnie obchodzi, że oni nie mają jakichś tam instrukcji, w innych autach spryskiwacze psikają i lampki nie przygasają jak się skręca kierownicą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Geble napisał:

Co by nie być gołosłownym. Niech mi ktoś powie, że to jest normalne w samochodzie za ponad 100 tysięcy :4_joy:

 

 

IMG_0884.MOV

Jeśli to jest Twój egzemplarz Megane Grand Coupe to wnioskować można już dlaczego tak skrzypi. Megane Grand Coupe nie jest oferowane w Europie zachodniej, więc jakość już nieco gorsza samochodów wyprodukowanych w Turcji. Tak było dawniej z jakością Thalii, Fluence które również nie były oferowane w Europie zachodniej. Kolega który 3 dni temu odebrał Megana GT Line, widział ten filmik, sprawdził u siebie i nic nie skrzypi.

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo na zachodzie nie są popularne sedany. Ale zauważyłem w cenniku że np. Peugeot 208 kosztuje od 55 tyz zł. czyli brakuje 4 tys. zł żeby kosztował tyle co megane IV w podstawowej wersji. A Peugeot 308 to już jest droższy od megane. Ale widać różnicę w jakości Peugeota a Renault że jest lepiej zrobiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No oczywiście, że mój egzemplarz. Pisałem przecież tutaj, że jakość wykończenia wnętrza to żart. Plastiki użyte w środku są najgorszego sortu. Boję się co będzie za dwa, trzy lata skoro już po roku z hakiem tak okropnie trzeszczy. Mogę spróbować atakować ASO, ale nie chcę wyjść na idiotę, bo pewnie mi powiedzą, że to przecież plastik, więc musi trzeszczeć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!