Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest problem bo to jest normalne w tych lampach o takiej porze (wilgotno, mokro, chłodno) i aurze. Póki jest tylko para i nie ma w środku skraplania się wody to nie masz się czym martwić. Łezki z dołu będziesz miał zawsze zaparowane bo góra klosza się nagrzewa przez soczewki h7, a dół nie, taka konstrukcja.

Edytowane przez doesnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2018 o 20:16, Jajek napisał:

Do tych co kupili lub zbierali oferty z kilku salonów przy zakupie Meganki: Czy rozbieżności w ofertach pomiędzy poszczególnymi punktami dealerskimi były znaczące, czy wszędzie mniej więcej to samo?

W moim przypadku większość ofert była bardzo podobna (poza jednym dealerem, który na początku rozmowy nie zaoferował ani złotówki poza rabat z oficjalnego cennika, więc dalej z nim nie rozmawiałem - inni dla porównania już na starcie proponowali "od siebie" dodatkowe 1-2 tysiące). Większe różnice występowały o dziwo w kosztach finansowania i ubezpieczenia (piszę "o dziwo", gdyż wg. cennika stawki powinny być teoretycznie te same). Jeśli masz w pobliżu kilku dealerów, do odwiedź 2-3 i wybierz najkorzystniejszego.

 

Jeśli ktoś chce liczyć na większe obniżki, to powinien chyba poczekać na przyszły rok i zapolować na egzemplarze stojące na placach - wtedy dealer chcąc pozbyć się zalegającej sztuki będzie pewnie bardziej skłonny do udzielania wyższych rabatów. Mi zależało na konfiguracji "pod siebie", więc zadowoliłem się tym, co zaproponowali teraz.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 miesiącach użytkowania MIV grandtour 1,2 130KM GT line mogę coś już napisać.

Jeździłem wszystkimi meganami po kolei I, II, III, IV od nowości.

 

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

1,2 TCE w porównaniu z 1,6 wolnossącymi bajka (wiem, że konkurencja radzi sobie lepiej ale ja nic więcej nie potrzebuję w samochodzie rodzinnym tej wielkości).

 

Kupiłbym raz jeszcze ale w takiej wersji wyposażeniowej (Intens/GTline). Fotele wygodne, wnętrze baaardzo fajne. Spalanie średnio ok 7l.

Jedno ale: cena katalogowa GTline, z kilkoma dodatkami (dobrze powyżej 90k) to nieporozumienie. Ja kupowałem w sierpniu przy okazji zamieszania z normami spalin i wycofywania 1,2.

Udało się za około 76k - i tyle ten samochód jest wart, 90k+ to zdecydowanie za dużo.

 

Minusy: w wersji z hamulcem elektromechanicznym płytkie miejsca na kubki. Android auto tylko na części  duuużego wyświetlacza.

 

Gdzieś po drodze przewijał się temat felg w GTline: bez problemu wchodzą 16ki, nie ma problemu z tarczami - mam takie założone z zimówkami (aktualnie sprzedawane w ASO z nokianami).

 

 

 

Edytowane przez tswirek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

Rozumiem że jeździłeś MIII 1,2 TCE i do takiego też porównujesz?

Edytowane przez tomekrus
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2018 o 11:01, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

MIV mają standardowo montowaną przednią szybę dźwiękoszczelną, chyba tylko najtańsza wersja nie ma, ale to tylko przypuszczenie. W MIII tylko BOSE, GT i GT line miały taką szybę. Stąd pewnie wrażenie, że jest dużo ciszej. W porównaniu do mojej wersji dużej różnicy nie widziałem, ale faktycznie jest trochę lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tą szybą to zaskoczenie. Rzeczywiście jest symbol . 

 

Generalnie moje odczucia po przesiadce do MIV pewnie w dużej mierze spowodowane są różnymi wersjami wyposażenia: limited vs gtline. W podobnej wersji wyposażeniowej pewnie różnica jest mniejsza - fakt. W MIII w limited trochę przycięli na kosztach tu i tam. Nie zmienia to faktu, że MIII to poprawne, niezawodne autko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Marne szanse na rabat bo tak jak wcześniej pisałem najpierw zamówiłem 1.5 blue dci, ale ze względu na to że nie wprowadzili do produkcji, zmieniłem  2 października na 1.3tce, rabatu dostałem 7100 plus opony. No i zabezpieczyli się że odbiór do 11 stycznia. Mieli przyspieszać dostawę i produkcję. Produkcja miała być 26 listopada a auto wyprodukowali w pierwszym tygodniu listopada. Około 15.11 megi opuściła fabrykę i stoi se w Koper. 

Edytowane przez kociamberek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!