Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

To nie jest problem bo to jest normalne w tych lampach o takiej porze (wilgotno, mokro, chłodno) i aurze. Póki jest tylko para i nie ma w środku skraplania się wody to nie masz się czym martwić. Łezki z dołu będziesz miał zawsze zaparowane bo góra klosza się nagrzewa przez soczewki h7, a dół nie, taka konstrukcja.

Edytowane przez doesnt
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 21.11.2018 o 20:16, Jajek napisał:

Do tych co kupili lub zbierali oferty z kilku salonów przy zakupie Meganki: Czy rozbieżności w ofertach pomiędzy poszczególnymi punktami dealerskimi były znaczące, czy wszędzie mniej więcej to samo?

W moim przypadku większość ofert była bardzo podobna (poza jednym dealerem, który na początku rozmowy nie zaoferował ani złotówki poza rabat z oficjalnego cennika, więc dalej z nim nie rozmawiałem - inni dla porównania już na starcie proponowali "od siebie" dodatkowe 1-2 tysiące). Większe różnice występowały o dziwo w kosztach finansowania i ubezpieczenia (piszę "o dziwo", gdyż wg. cennika stawki powinny być teoretycznie te same). Jeśli masz w pobliżu kilku dealerów, do odwiedź 2-3 i wybierz najkorzystniejszego.

 

Jeśli ktoś chce liczyć na większe obniżki, to powinien chyba poczekać na przyszły rok i zapolować na egzemplarze stojące na placach - wtedy dealer chcąc pozbyć się zalegającej sztuki będzie pewnie bardziej skłonny do udzielania wyższych rabatów. Mi zależało na konfiguracji "pod siebie", więc zadowoliłem się tym, co zaproponowali teraz.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po 3 miesiącach użytkowania MIV grandtour 1,2 130KM GT line mogę coś już napisać.

Jeździłem wszystkimi meganami po kolei I, II, III, IV od nowości.

 

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

1,2 TCE w porównaniu z 1,6 wolnossącymi bajka (wiem, że konkurencja radzi sobie lepiej ale ja nic więcej nie potrzebuję w samochodzie rodzinnym tej wielkości).

 

Kupiłbym raz jeszcze ale w takiej wersji wyposażeniowej (Intens/GTline). Fotele wygodne, wnętrze baaardzo fajne. Spalanie średnio ok 7l.

Jedno ale: cena katalogowa GTline, z kilkoma dodatkami (dobrze powyżej 90k) to nieporozumienie. Ja kupowałem w sierpniu przy okazji zamieszania z normami spalin i wycofywania 1,2.

Udało się za około 76k - i tyle ten samochód jest wart, 90k+ to zdecydowanie za dużo.

 

Minusy: w wersji z hamulcem elektromechanicznym płytkie miejsca na kubki. Android auto tylko na części  duuużego wyświetlacza.

 

Gdzieś po drodze przewijał się temat felg w GTline: bez problemu wchodzą 16ki, nie ma problemu z tarczami - mam takie założone z zimówkami (aktualnie sprzedawane w ASO z nokianami).

 

 

 

Edytowane przez tswirek
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

Rozumiem że jeździłeś MIII 1,2 TCE i do takiego też porównujesz?

Edytowane przez tomekrus
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 30.11.2018 o 11:01, tswirek napisał:

IV bije III na głowę jeśli chodzi o wyciszenie i generalnie komfort jazdy (moim zdaniem 2 klasy różnicy).

MIV mają standardowo montowaną przednią szybę dźwiękoszczelną, chyba tylko najtańsza wersja nie ma, ale to tylko przypuszczenie. W MIII tylko BOSE, GT i GT line miały taką szybę. Stąd pewnie wrażenie, że jest dużo ciszej. W porównaniu do mojej wersji dużej różnicy nie widziałem, ale faktycznie jest trochę lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tą szybą to zaskoczenie. Rzeczywiście jest symbol . 

 

Generalnie moje odczucia po przesiadce do MIV pewnie w dużej mierze spowodowane są różnymi wersjami wyposażenia: limited vs gtline. W podobnej wersji wyposażeniowej pewnie różnica jest mniejsza - fakt. W MIII w limited trochę przycięli na kosztach tu i tam. Nie zmienia to faktu, że MIII to poprawne, niezawodne autko. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Marne szanse na rabat bo tak jak wcześniej pisałem najpierw zamówiłem 1.5 blue dci, ale ze względu na to że nie wprowadzili do produkcji, zmieniłem  2 października na 1.3tce, rabatu dostałem 7100 plus opony. No i zabezpieczyli się że odbiór do 11 stycznia. Mieli przyspieszać dostawę i produkcję. Produkcja miała być 26 listopada a auto wyprodukowali w pierwszym tygodniu listopada. Około 15.11 megi opuściła fabrykę i stoi se w Koper. 

Edytowane przez kociamberek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!