Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

miałem wiele nowych aut, a moje renault to  grandtour w dieslu z pełnym wyposażeniem (full), za (niepodając cen) sto kilka dziesiąt tysięcy... czy to jest "bida edyszyn" @lubowitz78 ? w tej cenie miałbym bwm active tourer który jakościowo jest 100x lepszy, wiem bo moja siostra ma takiego 4 latka (salon smorawiński poznań)  i jest świetny w porównaniu z "reno"...

 

bardzo żałuje zakupu, nie ma o czym rozmawiać..

 

pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pisałem do Ciebie szczepanb.Poza tym trzeba było kupić BMW a nie teraz pretensje do garbatego,że ma proste dzieci.

Teraz to się każdy mądrzy-miałeś porównanie więc dlaczego nie kupiłeś BMW??

Ja nie kupiłem i nie kupię takiego auta z prostego powodu-auto klasy premium i utrzymanie klasa premium.Wszystko i na temat.

Nie sztuka kupić konia-sztuka go utrzymać.A uwierz mi utrzymanie BMW do tanich nie należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szczepanb

Moim zdaniem nie ma co się męczyć. Jeśli masz możliwość to po prostu sprzedaj ten samochód.

Wiem, że sporo wydałeś i że auto sporo straciło na wartości ale szkoda zdrowia na wkurzanie się na samochód. 

Też mnie kusi BMW 3, Mercedes C klasy czy VOLVO s60 - powiedzmy 4-5 letnie - to mi mówi serce. 

Ale głowa mi mówi, ten samochód - też ma swoje przypadłości i druga kwestia nie stać mnie na utrzymanie takiego auta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lubowitz tylko nie każdego stać na "full wypas""

 

Sam osobiście mam podobne podejście - bo "bida edyszyn" to jest tylko chwyt marketingowy. którego nie kupuje się bo w niej nic nie ma - ale niektórzy wolą nowy "bida edyszyn", niż kupić 2-3 letni "full wypas".

Jest jeszcze jedna grupa - dostali takie auto jako służbówka.

 

Szczepan co do BMW AT - proszę nie rozbawiaj mnie (kumpel ma takowego (kupowany nówka 2017), deska trzeszczy itp). Po drugie BMW to tylko seria 3 z dużą benzyną (a nie jakiś van z przednim napędem).

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@szczepanb Wydałeś na Megankę - jak sam piszesz - sto kilkadziesiąt tysięcy, a później się żalisz, że nie jest ona jak BMW. Pierwszy błąd to wydanie takiej kasy na auto tego segmentu. Megankę kupuje się na wyprzedaży rocznika za jakieś 80-90 tysięcy, a jeszcze lepiej młodą używkę za 50-60 procent ceny wejściowej. A po drugie, to czy ktoś zmusił Cię żeby kupić to auto? To była jakaś randka w ciemno czy co? ;)

 

I z szacunku dla pozostałych forumowiczów, pisz proszę po polsku, bo nie da się tego czytać (znaki interpunkcyjne naszym przyjacielem są) :)

Edytowane przez MariuszNS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podjąłem decyzję-zamiast kupić nowe wyposażone "ot tak se" jak dla mnie w ogóle-wybrałem niespełna dwu latka z pełnym wyposażeniem.

To auto ma mnie cieszyć,a nie za każdym razem jak mam wsiadać to już z narzekaniem.Że to,że tamto,że sro-i tak w kółko.

Wtedy wolę w ogóle nie mieć auta-co w moim przypadku jest niemożliwe.A to auto sprawia mi niesamowitą frajdę z jazdy i ogólnie jak do niego wsiadam ,uśmiech sam pojawia się na twarzy.

Trzeba mierzyć siły na zamiary-mam takie auto na jakie mnie stać oraz najważniejsze na jego utrzymanie.

 

 

Edytowane przez lubowitz78
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie to zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - jak na Megane IV Diesel można wydać sto kilkadziesiąt tysięcy (dla mnie sto kilkadziesiąt zaczyna się od 120 tyś).

Skoro najdroższe jest GT i ono jest do wyjęci w środku roku po negocjacjach za 110-115 tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydać stokilkadziesiąt tys zł na auto pokroju Renault to jest strzał w kolano, przy takich kwotach wchodzi się na poziom klasy premium pokroju Lexusa lub Volvo i innych. Poza tym, nie miałeś jazd testowych? Nie siedziałeś w tym egzemplarzu? Nie widziałeś jak jest spasowane i jakiej jakości są plastiki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przestańcie najeżdzać na kolegę, ma prawo być niezadowolonym. 

Przy zakupie auta często są emocje. 

Gdyby mnie było stać to rozważyłbym wydanie 130 -140 000 zł na Renault. Konkretnie Espace Intiale Paris. To auto na przynajmniej 7-8 lat. Jest uniwersalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, MarcinDe napisał:

W sumie to zastanawia mnie jeszcze jedna rzecz - jak na Megane IV Diesel można wydać sto kilkadziesiąt tysięcy (dla mnie sto kilkadziesiąt zaczyna się od 120 tyś).

Skoro najdroższe jest GT i ono jest do wyjęci w środku roku po negocjacjach za 110-115 tyś.

dokładnie to samo pomyślałem :) niech kolega się pochwali co kupił za sto kilkadziesiąt tysięcy. w profilu ma wpisane MIV 1.5dci, którego najdroższa wersja (Bose z EDC) kosztowała (cennikowo!) równe 100 900. Musiałby wziąć wszystkie dodatki i honorowo odmówić rabatu, żeby dobić do 110-115 tysięcy :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ostatnim czasie odwiedziłem dealerów większości popularnych marek i może wyda Wam się to nieco śmieszne, ale w kwestii jakości wnętrza (designu czy użytych materiałów, nie oceniam spasowania bo to najczęściej wychodzi dopiero po kilku latach) Meganka była w ścisłej czołówce:

 

nowy Focus - dużo twardych plastików, wystający (zabawkowy) ekran, mało spójna stylistyka, latający na boki tunel środkowy, w całości materiałowa tapicerka nawet w topowej wersji (za ponad 100 tysięcy), brak nawiewów na tył (nawet w opcji)

i30 - okropna plastikowa skorupa, czułem się jak w jakiejś "wannie", design tragiczny

nowy Ceed - ścisła czołówka, w zasadzie nie miałem się do czego przyczepić poza "kiepskim" tunelem środkowym (nisko położony i bez regulacji podłokietnika - trzeba dokupić pakiet za kilka tysięcy, ale wtedy w "gratisie" dostajemy mnóstwo łatwo rysującej się fortepianowej czerni), nawiewy na tył tylko w opcji

Astra - przód kokpitu w miarę OK, ale tunel środkowy wygląda jakby wprost przeniesiony z auta klasy B, stylistyka mnie nie urzekła ale to sprawa czysto indywidualna

308 - ścisła czołówka, ale "stare" zegary zdradzają wiek auta, szkoda że w faceliftingu Peugeot nie pokusił się o wirtualny kokpit, na minus brak dodatkowych nawiewów na tył (może są w opcji)

Leon - stylistyka jak z poprzedniej epoki; pokrętła, przełączniki, lampki - wszystko to samo od niemal 10 lat, do tego sporo twardych/szarych plastików

Golf - lider pod względem jakości, gdyby nie miał tyle fortepianowej czerni (która ładnie wygląda tylko wtedy, gdy jest nowa), po stylistyce widać też nieco wiek auta

 

Część marek pominąłem, bo z uwagi na swoje "zakupowe" wymagania nie brałem ich w ogóle pod uwagę. W każdym razie na tle takiej konkurencji, Megane moim zdaniem naprawdę nie wypada źle. W środku jest sporo miękkich tworzyw, mamy ambientowe podświetlenie, lampki w podsufitce też dają ładne, białe światło. Do tego dodajmy nawiewy na tył (chyba w każdej wersji) czy obite chyba wszystkie schowki. Moim zdaniem ciężko znaleźć lepiej "wyposażonego" kompakta (wnętrze nowej Mazdy 3 będzie pewnie o niebo lepsze, ale i znacznie droższe). Być może Renault wypada gorzej pod względem spasowania, ale konkurencja pod tym względem też kuleje (patrz. Ford i latający tunel w nowym Focusie - przesuwa się przy niemal każdym dotknięciu kolanem, co jakiś czas poskrzypując).

Edytowane przez goku
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ma wykończenia piano black w aucie. Samochód ma 4 lata jeżdżą nim małe dzieci i pies. Nie ma żadnych rys które rzucałyby się w oczy a wyglada takie wykończenie super i nadaje autu sznyt :).

 

masz zamiar owijać się papierem ściernym przed wsiadaniem ? Naprawdę ciężko to uszkodzić ;)

 

szybko to rysuje się plastik na zegarach ale to w każdym samochodzie jaki miałem, nawet mikrofibra zostawia ryski. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!