Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup w salonie Megane Grandtour


sebak@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

@[email protected] to całkiem fajny rabat, na pewno nie uzyskasz takiego na auto nie będące demo.

 

18 godzin temu, Pitrek napisał:

Nie wpadaj w kompleksy

 

Nie wpadam, to auto kupione było z premedytacją, miało być możliwe małe na zewnątrz, żeby 2 osoby się zapakowały na wakacje i żeby podróżowało się komfortowo, nie oczekuję od tego auta sportowych doznań, na to mam jeszcze czas :-D

Edytowane przez lol19pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

W nawiązaniu jeszcze do tematu LEDów.

Testowałem kilka dni temu MIV Grandcoupe, wersja limited, 140 KM. Reflektory H7. Dobre, przyzwoite oświetlenie, nie trzeba więcej wydaje się... do czasu przejażdżki z LEDami.

Powiem tak: jeśli H7 określimy jako dobre to LED trzeba nazwać rewelacyjnymi.

I jeśli, jak twierdzą koledzy na forum LEDy Renault na tle LEDów innych marek to nic nadzwyczajnego, dolna półka to ja i tak jestem pod ich wrażeniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 23.03.2019 o 19:47, lol19pl napisał:

Ja za to mogę powiedzieć, że niestety megane na belce skrętnej nigdy się nie będzie prowadzić tak jak focus na wielowahaczu. Osobiście dla mnie - megane to inna pozycja w tym segmencie niż focus czy golf, co też widać po cenie.

 

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:



Gdy Ford Focus 1. generacji wchodził na rynek, miał wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi, co zapewniało mu znakomite prowadzenie. Podobnie było w dwóch kolejnych generacjach. W obecnej Ford postanowił, że bazowe Focusy z nadwoziem hatchback dostaną tylne zawieszenie oparte na belce skrętnej (...) Teraz by nadal mieć wielowahaczowe tylne zawieszenie, chętni będą musieli albo poczekać na wersję ST, albo kupić 2-litrowego diesla EcoBlue, albo wybrać Focusa kombi lub wspomnianą „uterenowioną” wersję Active. Wszystkie pozostałe hatchbacki otrzymają belkę skrętną – łącznie z usportowioną wersją ST-Line, a prawdopodobnie także z topowym wariantem Vignale. Może to zarazem oznaczać, że z cennika modeli z belką skrętną wypadnie opcja zawieszenia adaptacyjnego CCD – tak przynajmniej wynika z pierwszych rozmów z dealerami.

 

:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, szafir51 napisał:

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:

Ja o tym doskonale wiem, ale jeszcze mk3 miały wszystkie. Mówiłem ogólnie o focusie mk3, bo już taka octavia (jeździłem tylko wersją na wielowahaczu) wcale nie prowadzi się tak super świetnie, być może to po prostu focus się tak dobrze prowadzi niezależnie od zawieszenia. Jeżeli focus ma u mnie ocenę 8/10 (względem swojego segmentu) to megane ma mocne 7/10, bo jednak lubi szybko przetransferować masę na przód co powoduje uczucie "lekkiego" tyłu, a na śliskim (to też kwestia opon eco) skutkuje poślizgiem i interwencją esp. W focusie mk3 tak nie było, a tamtym miałem okazję też jeździć po torze. Oczywiście mówię o zwykłych autach, a nie wersjach RS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ford zawsze slynal z prowadzenia. Ja przesiadajac się z Mondeo na początku nie mogłem przebolec że Megane w porównaniu do Mondeo się tak fatalnie prowadzi. Ale było minęło hehe

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania. pkt. 5.6 :!: - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dla mnie Megane 4 prowadzi się znacznie gorzej od Megane 2, przynajmniej jeżeli chodzi o kierownicę. Dużo mniej czuć przełożenie ruchów kiery na koła - takie mam subiektywne odczucia po jazdach M4 Grandcoupe i Grandtour. 

Co do zawiechy mi to Meganowe pasuje. Lekko ucieka na poprzecznych nierównościach ale nie ma dramatu. Jakoś ekstremalnie nie jeżdżę, żebym się miał tym przejmować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mi się MIV jeździ bardzo wygodnie. Mam wrażenie, jak nim jadę,  że to segment D. Pozycja, siedzenia w intense i zawieszenie są bardzo komfortowe. Jedyne co mi przeszkadza, to chrupniecie plastików, czy wyświetlacza jak przyjadę przez np łączenia na moście, czy wiadukcie. To bym chciał jakoś zlikwidować. Jakieś pomysły?

Na kocich łbach jest komfortowo i cicho.

Na poprzecznych przeszkodach też zauważyłem, że jakby lekko koła traciły przyczepnść, np. jak na łuku przecinam tory tramwajowe to delikatnie zarzuci autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Gaśnica, apteczka itp. oczywiście powinny być. Dywaniki - to już kwestia dogadania się z ASO. U mnie dorzucali tzw. dywaniki premium "gratis" po negocjacjach ;). Właściwie to koszt dla nich żaden.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie muszą dawać, ale dobrą praktyką jest, że faktycznie dają apteczkę, gaśnicę i trójkąt. 

Natomiast dywaniki - niby nie dają, ale i tak dają w cenie auta :p

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!