Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup w salonie Megane Grandtour


Recommended Posts

@[email protected] to całkiem fajny rabat, na pewno nie uzyskasz takiego na auto nie będące demo.

 

18 godzin temu, Pitrek napisał:

Nie wpadaj w kompleksy

 

Nie wpadam, to auto kupione było z premedytacją, miało być możliwe małe na zewnątrz, żeby 2 osoby się zapakowały na wakacje i żeby podróżowało się komfortowo, nie oczekuję od tego auta sportowych doznań, na to mam jeszcze czas :-D

Edytowane przez lol19pl
Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 2 miesiące temu...

W nawiązaniu jeszcze do tematu LEDów.

Testowałem kilka dni temu MIV Grandcoupe, wersja limited, 140 KM. Reflektory H7. Dobre, przyzwoite oświetlenie, nie trzeba więcej wydaje się... do czasu przejażdżki z LEDami.

Powiem tak: jeśli H7 określimy jako dobre to LED trzeba nazwać rewelacyjnymi.

I jeśli, jak twierdzą koledzy na forum LEDy Renault na tle LEDów innych marek to nic nadzwyczajnego, dolna półka to ja i tak jestem pod ich wrażeniem.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2019 o 19:47, lol19pl napisał:

Ja za to mogę powiedzieć, że niestety megane na belce skrętnej nigdy się nie będzie prowadzić tak jak focus na wielowahaczu. Osobiście dla mnie - megane to inna pozycja w tym segmencie niż focus czy golf, co też widać po cenie.

 

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:



Gdy Ford Focus 1. generacji wchodził na rynek, miał wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi, co zapewniało mu znakomite prowadzenie. Podobnie było w dwóch kolejnych generacjach. W obecnej Ford postanowił, że bazowe Focusy z nadwoziem hatchback dostaną tylne zawieszenie oparte na belce skrętnej (...) Teraz by nadal mieć wielowahaczowe tylne zawieszenie, chętni będą musieli albo poczekać na wersję ST, albo kupić 2-litrowego diesla EcoBlue, albo wybrać Focusa kombi lub wspomnianą „uterenowioną” wersję Active. Wszystkie pozostałe hatchbacki otrzymają belkę skrętną – łącznie z usportowioną wersją ST-Line, a prawdopodobnie także z topowym wariantem Vignale. Może to zarazem oznaczać, że z cennika modeli z belką skrętną wypadnie opcja zawieszenia adaptacyjnego CCD – tak przynajmniej wynika z pierwszych rozmów z dealerami.

 

:)

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, szafir51 napisał:

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:

Ja o tym doskonale wiem, ale jeszcze mk3 miały wszystkie. Mówiłem ogólnie o focusie mk3, bo już taka octavia (jeździłem tylko wersją na wielowahaczu) wcale nie prowadzi się tak super świetnie, być może to po prostu focus się tak dobrze prowadzi niezależnie od zawieszenia. Jeżeli focus ma u mnie ocenę 8/10 (względem swojego segmentu) to megane ma mocne 7/10, bo jednak lubi szybko przetransferować masę na przód co powoduje uczucie "lekkiego" tyłu, a na śliskim (to też kwestia opon eco) skutkuje poślizgiem i interwencją esp. W focusie mk3 tak nie było, a tamtym miałem okazję też jeździć po torze. Oczywiście mówię o zwykłych autach, a nie wersjach RS.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ford zawsze slynal z prowadzenia. Ja przesiadajac się z Mondeo na początku nie mogłem przebolec że Megane w porównaniu do Mondeo się tak fatalnie prowadzi. Ale było minęło hehe

 

:lapka:

Regulamin forum się kłania. pkt. 5.6 :!: - Prezes 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla mnie Megane 4 prowadzi się znacznie gorzej od Megane 2, przynajmniej jeżeli chodzi o kierownicę. Dużo mniej czuć przełożenie ruchów kiery na koła - takie mam subiektywne odczucia po jazdach M4 Grandcoupe i Grandtour. 

Co do zawiechy mi to Meganowe pasuje. Lekko ucieka na poprzecznych nierównościach ale nie ma dramatu. Jakoś ekstremalnie nie jeżdżę, żebym się miał tym przejmować.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 3 tygodnie później...

Mi się MIV jeździ bardzo wygodnie. Mam wrażenie, jak nim jadę,  że to segment D. Pozycja, siedzenia w intense i zawieszenie są bardzo komfortowe. Jedyne co mi przeszkadza, to chrupniecie plastików, czy wyświetlacza jak przyjadę przez np łączenia na moście, czy wiadukcie. To bym chciał jakoś zlikwidować. Jakieś pomysły?

Na kocich łbach jest komfortowo i cicho.

Na poprzecznych przeszkodach też zauważyłem, że jakby lekko koła traciły przyczepnść, np. jak na łuku przecinam tory tramwajowe to delikatnie zarzuci autem.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
  • 1 miesiąc temu...

Gaśnica, apteczka itp. oczywiście powinny być. Dywaniki - to już kwestia dogadania się z ASO. U mnie dorzucali tzw. dywaniki premium "gratis" po negocjacjach ;). Właściwie to koszt dla nich żaden.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Nie muszą dawać, ale dobrą praktyką jest, że faktycznie dają apteczkę, gaśnicę i trójkąt. 

Natomiast dywaniki - niby nie dają, ale i tak dają w cenie auta :p

Edytowane przez LTar
Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!