Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bąbelki w przewodach paliwowych


n1gdy

Rekomendowane odpowiedzi

19 godzin temu, n1gdy napisał:

Dlatego że co jakiś czas te pęcherzyki powietrza idące z filtra paliwa do pompy dochodzą do niej i słychać taki dźwięk jakby pompa pracowała bez paliwa w tym momencie jak wlecą te pęcherzyki powietrza. 

Wydaje się to cokolwiek dziwne, bo bezpośrednio przed pompą jest odpowietrznik i pomimo pęcherzy pompa cały czas otrzymuje paliwo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem przy zakupie nowego przewodu i przy montażu jego że ten odpowietrznik był luźny ( w sensie można było go podnieść do góry i do dołu) i po zamocowaniu tego przewodu wcisnąłem go do środka a później pompowałem gruszką paliwo po czym odpaliłem normalnie samochód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj zapewnić szczelność przewodów za pomocą opasek zaciskowych;

504525802_opaskimetaloweslimakowe.thumb.png.30996abc271611172658a75efcaf9c69.png

     -  przewód od filtra do gruszki,

     -  przewód od filtra do pompy wtryskowej.

 
  •  
Edytowane przez Andrzej-2010
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, JaRoY napisał:

Wymiana oryginalnego filtra MAHLE nie pomogła.

Trzy wymieniłem i nie pomogło do filtra mam wąż gumowy na opaskach z filtra w orginalne i nowe oringi 

Edytowane przez mariuszekf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czemu pokutuje przekonanie i niektórzy to  ciągle sugerują , że tylko oryginał zapewnia prawidłową pracę układu paliwowego. Trochę już jeżdżę 1,5 dci i nigdy nie przykładałem wagi do marki filtra. Teraz mam w swoim dci 110 KM jakiś chiński niby oryginał i żadnych problemów ze szczelnością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, aniewa napisał:

Nie wiem czemu pokutuje przekonanie i niektórzy to  ciągle sugerują , że tylko oryginał zapewnia prawidłową pracę układu paliwowego.

Taki problem był w Lagunie II z silnikiem 2,0 dci. Dotyczyło to wysokości wkładu i uszczelnień. Na początku Filtron nie spełniał wymagań, ale z czasem to poprawiono i może dla Tego.

Teraz można kupić Mana wyprodukowanego w Filtronie o wartości ponad dwukrotnie większej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, JaRoY napisał:

Wymiana oryginalnego filtra MAHLE nie pomogła.

Już pisałem kilka razy - przy zakładaniu złączki oring może się lekko podwinąć. Posmaruj lekko oringi tawotem. Nic to im nie zaszkodzi, a zabezpieczy pred podwinięciem.

Edytowane przez mrarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aniewa, to ja Ci powiem, że nie włożyłbym takiego filtra. Ja znowu dbam o to, żeby części były tylko markowe, jedynie filtr powietrza stosuję marki FILTRON, aby trochę i nasze firmy wspierać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Omega dziwię się dlaczego mówisz że Filtron to be a inne marki cacy. Też teraz używam purfluksów knechtów itp ale tak naprawdę przez kilkanaście lat używałem filtrona i nigdy nic mi się z tego powodu nie stało. Kiedyś kumpel chciał bym przywoził mu z Hiszpanii krem do łysiny marki Dove bo tamten lepszy, mówię ok kilka razy mu przywiozłem a kłaki i tak nie urosły.

Dziwię się tym stereotypom że to co za granicą zawsze lepsze, przecież czasy komuny dawno minęły a my jako kraj jesteśmy w ścisłej czołówce jeśli chodzi o podzespoły do aut (produkcja). 

Mój ojciec pracował 20 lat w u niemca i kiedyś rozmawiali o autach. Niemiec powiedział że nie kupiłby nigdy innej marki niż niemieckie chodziło o auta używane. Ojciec pyta dlaczego przecież mógłbyś mieć nowe auto a nie używanego Mercedesa. On odpowiada : Zawsze kupuję tylko to co niemieckie bo chronię w ten sposób rynek pracy. A my Polacy, zawsze lepsze z zachodu. Dlatego jeszcze dużo wody upłynie w Wiśle nim zmieni się nasza mentalność

Edytowane przez jackowskipatryk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj w salonie renault rano wymieniono mi filtr paliwa na oryginalny. Jeżdżę cały dzień dzisiaj i nie słyszę wogóle objaw pęcherzyków powietrza idących wcześniej do pompy także potwierdzam usunięcie usterki. W tym przypadku wymiana na oryginalny filtr paliwa załatwiła wszystko. :D:D

W końcu mam spokój z męczącym od dawna mnie tematem. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witajcie.

A jakie są wymiary oringów w szybko złączkach przy filtrze paliwa?

Do Manna dokładali oringi, teraz w Mahle nie ma akurat tych a zawsze szły do kosza bo nie wiedziałem do czego służą ?

Pozdrawiam

Edytowane przez bacablue
Aktualizacja
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!