Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup Megane IV w podstawowej wersji Life


LeifErikson

Rekomendowane odpowiedzi

@Pitrek

 

powodzenia ze sprzedażą. :) w tym roku sprzedawałem 3 auta salonowe kupione jako nowe, bez bajerow byłoby to niewykonalne. Nawet Pani kupująca mojego captura pierwsze o co pytała to kamera cofania, czujniki przód i tył  i czy ma dobre światła. A była w wieku No.....już chyba emerytalnym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo teraz golasy są brane tylko na Ubera lub do wypożyczalni.

Potem jest problem z odsprzedażą - bo nikt tego nie chce.

A handsfree jest bo w tym aucie nie ma innej możliwości - nie ma technologicznie przewidzianej stacyjki na klucz.

 

Różnica w wygłuszeni - np. maty na boczkach drzwi (takie jak w waciakach budowlanych).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej. Zapytaj o wersję Business. Jest skórzana kierownica, podłokietnik, czujniki cofania, klima ręczna, wszystkie szyby elektryczne. Kupiłem w lutym 2020 rocznik 2019 - 63150 zł. Silnik 1.3 tce, 115KM. Dynamika ok, spalanie 5.5 do 6.5 na 100km, zależy od stylu jazdy. Wersja Life wygląda biednie, plastikowa kierownica za 60000.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale brednie tu są wypisywane, że niby wersja wyposażenia nie ma wpływu na sprzedaż samochodu :rolleyes:

Wiadomo, że jak wsadziłeś, dajmy na to, 15k w dodatki typu kamera, lepsze światła, czujniki itp. to nie odzyskasz całości, ale zamiast sprzedać samochód za 50k jak większość na Otomoto spokojnie mogę sprzedać za +/- 60k swój egzemplarz, który ma 3 lata. 

Pamiętam jak swego czasu sprzedawałem bieda edyszyn Astrę H, pierwszy właściciel, ale w wyposażeniu jedynie kierownica i 4 koła. Weź to sprzedaj, mimo, że przebieg nawet nie 100k, a stan techniczny igła. "Panie tu nie ma komputera pokładowego, meh klima tylko manual? Nie ma tempomatu? Mogę dać 10k" :8_laughing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki serdeczne za wszystkie opinie i informacje - już wiem na co zwracać uwagę. Nie spodziewałem się, że moje pytanie wywoła tyle emocji. :rolleyes: Ale to dobrze - widać, że każdy przywiązany do swojego wozu. <ok>

 

Jeśli chodzi o moje poszukiwania, to po zapoznaniu się z cenami używek stwierdziłem, że dla mnie taka opcja nie ma sensu i lepiej dołożyć parę groszy do czegoś ze stocku jakiegoś dealera, bo powoli pojawiają się coraz ciekawsze oferty. Do tego im bliżej końca roku, tym więcej wyprzedaży wjedzie, także może uda się znaleźć coś ciekawego. Co do wersji, to faktycznie poszukam czegoś bogatszego niż Life, choć na pewno jeszcze muszę na żywo sprawdzić wszystkie opcje. Na bajerach zupełnie mi nie zależy (jedyne co mi tak naprawdę potrzebne to BT i klima :)), ale ewentualne problemy przy odsprzedaży (nie chodzi tu nawet o kwotę, ale o atrakcyjność takiego egzemplarza na rynku wtórnym) są dla mnie jakimś argumentem. :) 

 

Koledze, który sprzedaje auto przez messengera i nie podsyła ani jednej fotki (bo "megane jak megane") również bardzo dziękuję, ale ja w taki sposób na pewno samochodu używanego nigdy nie kupię i cena naprawdę nie ma w tym przypadku znaczenia. :)

 

Z mojej strony temat zamknięty. Dzięki raz jeszcze i szerokości! 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam nie przepadam za modelami typu "biedaedyszyn". Jednak daleki byłbym od stwierdzenia, że tego się sprzedać nie da. Nie dalej jak dwa miesiące temu mój ojciec sprzedawał Megane III w bliskiej podstawowej wersji. To chyba była właśnie wersja Life a z dodatków miał automatyczną klimę i kartę zamiast kluczyka (nie mylić z bezkluczykowym dostępem). Nie miał nawet felg aluminiowych tylko bazowe stalówki 15''. Samochód sprzedał się w jeden dzień za dobrą cenę. Przy tym o kilka tysięcy wyższą niż sprowadzane z Niemiec z oczywiście lepszym wyposażeniem. Wniosek - są różni klienci na rynku i ten wątek jest też tego dowodem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LeifErikson, myślę, że jeżeli liczysz się z kosztami, to możesz pomyśleć o samochodzie używanym. Nawet zachęcam do diesla i nie dlatego, że na siłę forsuję to czym sam jeżdżę, ale to tania opcja w utrzymaniu jest. 3-latki wyhaczysz już niewiele ponad 30 000 zł np: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-piekna-100-bezwypadkowa-ledy-nawigacja-super-stan-ID6DkFxa.html#b7dee21d2c  koło mnie prawie po sąsiedzku na Warszawskim Tarchominie też taka się sprzedała za podobne pieniądze. Może jak lubisz i umiesz się dobrze targować, to masz w miarę świeży, ładny samochód z dwójką z przodu w zakupie. Ryzyko w tej kwocie robi się także minimalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!