Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wymiana klocków tył z elektrycznym ręcznym - Megane IV


Rekomendowane odpowiedzi

A to teraz Renault zmieniło tak system że trzeba kompem cofać. W LIIPhII po prostu się wyłączało ręczny przyciskiem na desce - tym co można zaciągnąć ręczny. On tez dawał radę zwolnić - i z tego co wiem to MIV też można zaciągnięty ręczny zwolnić ręcznie przyciskiem.

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale tłoczek nie cofa się całkowicie tylko luzuje klocki. Do wymiany konieczne jest cofnięcie całkowite tłoka.

Swoją drogą czy ktoś próbował cofnąć tłoczek wkręcając go ja to się robiło kiedyś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W M IV chyba jest podobnie jak w M III. Tłoczek po prostu wciska się do zacisku, bez obracania. Dlatego wcześniej należy spowodować by wkręciła się całkowicie śruba od ręcznego. Robi się to clipem, maxiecu itp. lub po prostu podając na kilka sekund zasilanie bezpośrednio do silniczka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Frein de parking electrique -> APB 15-40 V58 -> Konfiguracja - -> proces instalacji

Najpierw na zielonym polu zwalniamy hamulec - release Booth Actuator -> żółte obok przycisk

Potem idziemy do różowego pola change pads i wybieramy maintenanceopen + start routine -> start open i  mamy całkowicie rozwarty zacisk

Wymieniamy

Wybieramy z różowego pola z prawej strony maintenanceclose + start routine - >start close

Wracamy do zielonego i wybieramy apply both actuator -> zolty przyciski i gotowe

U mnie poszło bez problemu :-) nie wykonywałem żadnego przyuczenia/kalibracji

Jak gdzieś się pomyliłem to niech mnie ktoś poprawi.

 

  • Like 1
  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Panowie, wiecie jak zrobic kalibrację? na przegladzie hamulec nożny wyszedl mi prawidlowo, zas reczny lewy jest 2 razy mocniejszy od prawego - elektryczny reczny, wymienione wszystkie tarcze i klocki na nowki, tył zwalniany DDT4All.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Naciskając zapłon, później przytrzymując pedał hamulca naciskamy przycisk zwalniania hamulca postojowego. Nie wiem na ile cofną się zaciski - czy cofają się o jakiś skok czy całkowicie do tyłu. Nie mam takiej wiedzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Wymiana klocków tył z elektrycznym ręcznym - Megane IV

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!