Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam ponownie! Może się ktoś wypowie kto miał coś podobnego, jak napisałem wcześniej nie działało mi HF.Wczoraj rozebrałem drzwi kierowcy i przeczyściłem czujnik od środka. Dziś zauważyłem,że działa mi lewy tył i prawy przód. WIĘC PYTANIE moje jest takie czy nie jest tak, że czujniki działają po skosie czyli PP i LT , LP i PT :unsure: !!! W zamykaniu nic się nie zmieniło działają wszystkie przyciski! <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No niby tak, ale tak teraz sprawa wygląda! Zadzwonię chyba jutro do ASO i zobaczę co mi powiedzą :)

 

Dziś moje auto zaskoczyło mnie pozytywnie! :unsure: Podchodzę od strony kierowcy i przypadkiem włożyłem rękę jakież było moje zdziwienie HF zadziałało!!! Niestety nadal nie działa mi tył od strony pasażera, może samo się naprawi <piwko>

Edytowane przez leniuchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam uprzejmie. Na forum troche czasu jestem zazwyczaj czytam a nie pisze czyli czerpie informacje a teraz do głównego wątku mego pytania.

Jestem właścicielem megane 2 04 które posiada hands fre jak kupowałem to działało z przodu dwie strony tylko otwieranie, tył lewy otwieranie, tyl prawy otwieranie ciągnąc za klamkę i tylko w tych drzwiach zamykanie(karta działa szt 1 jak jest możliwość inf kto może dorobić nr 2).Nie sprawdzalem klapy jeszcze ,tylko jak nie działał stop to musiałem wymienić kabelek .Obecnie przestała mi działac lewa strona cala a prawa nic sie nie zmieniło ,zastosowałem metodę odłaczenia kostki w drzwiach to drzwi z tyłu zaczęły się otwierać . Wnioskuje że mam zwarcie w drzwiach od kierowcy. Rozbierać się ich nie boje ponieważ zmieniałem już mechanizm szyby (dodam od razu żę mam kłopot z wodą ponieważ mi non stop zacieka do schowka w drzwiach i czy jest na to jakiś sposób przepraszam moderatora za to pytanie w tym temacie )

Wnioskuje napewno że mam do w mymiany cztery mikrowłączniki i czy jest coś jeszcze i czy w okolicach Białegostoku kogoś znajdę kto może mi troche pomóc w tym ?

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.6 - pl-literki Aston76

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O wodzie jest gdzieś oddzielny temat i tam opisano przyczyny.

Co do HF to musisz sukcesywnie eliminować przyczyny jeśli masz Clip-a by wskazał co jest zepsute.

Zacznij od mikrowyłaczników, robota nie jest skomplikowana i poradzisz sobie w godzinę, góra dwie z wszystkimi klamkami.

Nie trzeba rozbierać tapicerki, robisz to z zewnątrz.

Chyba jest nawet manual w downloadzie jak tego dokonać. A jeśli nie, to ilustrowany fotkami post. (może nawet w tym temacie, nie sprawdzałem)

Jak to nie poprawi sytuacji, to w następnej kolejności zwierciadełka pod klamkami, albo same czujniki podczerwieni/ obecności dłoni za klamką.

Edytowane przez gojgien
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wspomniałeś że, o dorobieniu karty, jest gościu koło poznania co dorabia karty i naprawia kupę elektroniki do naszych aut! Jak chcesz numer to napisz w w wyszukiwarce naprawa elektroniki kaczory i będziesz miał kontakt tel. mi nie działała 2 karta i facet zrobił mi to za 50 zł, ma cennik na stronie to se poczytasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

wczoraj wymieniłem mikrowyłaczniki w 3 klamkach(pp,pl,tl) ze wzgledu na to iż jeden mi się rozleciał, to tp nie wymieniłem ale tam działał dobrze .Co do odbicia fotokomórki to użyłem taśmy srebnej takiej jak folia aluminiowa z czekaolad .Narazie wszystko działa .Wody nie szukałem ale zaraz przeszukam forum na ten temat .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Połączono z już istniejącym tematem.

Witajcie <szukaj>

Przeszukałem już chyba cały Internet ;) Niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Wymieniłem 2 mikrowyłączniki odpowiedzialne za zamykanie w klamkach. Cała prawa strona od pasażera. Niestety zamykanie jak nie działało tak nie działa. Muszę dodać, że nie było wcześniej tych mikrowyłączników w klamkach - najprawdopodobniej Szkop wyciągnął je. Mam w tej chwili działające otwieranie HF na obydwu przednich drzwiach i działające zamykanie z przycisku na obydwu drzwiach po stronie kierowcy. Możecie podpowiedzieć? Czy trzeba jakoś specjalnie wprogramowywać te wymienione przyciski do komputera? Jaki może być powód niedziałających funkcji? Dodam jeszcze, że mam padnięte sterowanie szyby w prawym tyle. Po podmiance na inne sterowanie działa - chyba walnięty jest przełącznik. Może to ma jakiś wpływ? Podpowiedzcie proszę w czym może być problem?

Edytowane przez damiar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy przed wlutowaniem mikrowyłaczników - sprawdzałeś czy działa poprzez zwarcie gołych przewodów? Bo być może źle przylutowałeś mikrostyk i jest cały czas w pozycji zwarcia (zamiast do nóżek po skosie)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam jeśli można to podepnę mój problem pod wątek;kilka dni temu ku mojej uwadze podczas zamykania klapy tylnej coś w niej się przemieszczało wczoraj przestało a dziś chcąc zamknąć auto przyciskiem w klapie,niestety zamykanie nie działa.Otwieranie jak najbardziej działa,wszystkie światła są,wycieraczka pracuje.Może ktoś podpowiedzieć coś mogło się odłączyć,odkręcić?jescze jedno by dostać się do tego przycisku wystarczy odkręcić 4 wkręty i osłona zejdzie bez problemu?nie chcę siłą żeby nie połamać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś chcąc zamknąć auto przyciskiem w klapie,niestety zamykanie nie działa.Otwieranie jak najbardziej działa,

Od zamykania jest inny przyciska jak do otwierania, więc który nie działa??

Opisujesz to tak jakbyś wszystko jednym i tym samym robił..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten w znaczku do zamknięcia całego auta.Reszta działa.

 

Awaria usunięta zwykła śniedź na stykach-oczyszczone działa.

Edytowane przez ROBRAT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

dopadła mnie dziwna usterka hands free ... otóż nie działają fotokomórki do otwierania samochodu. Ale od początku ... kilka tygodni temu zauważyłem że fotokomórka działa tylko w momencie otwarcia samochodu z karty oraz ponownego zamknięcia wtedy czujki działają i otwierają samochód jeszcze przez kilka minut ale po tym czasie czujki jak by się wyłączały i nawet dwukrotne pociągniecie za klamkę nie działa. Często też przyciski od zamykania z jednej strony przestają działać i wystarczy podejść do drugiej strony i przytrzymać przycisk 10 sekund i to naprawia problem na kilka dni. Może ktoś miał tak ze dezaktywowały mu się fotokomórki ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, chciałbym się dowiedzieć czy jest możliwość kupna nowego czujnika otwierania drzwi, dzwoniłem do aso to mi powiedział że nie wiadomo która część się popsuła (ponoć składa się to z 3 części), gdy mu powiedziałem że chcę taką czarną puszeczkę to powiedział że czegoś takiego nie ma i zaproponował cały mechanizm za 650 :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!