Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Michał80

Nowy użytkownik
  • Postów

    46
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour
  • Silnik
    M9R
  • Przebieg (tys.km)
    rośnie

Profil

  • Zainteresowania
    głównie motoryzacja wszelaka

Ostatnie wizyty

987 wyświetleń profilu
  1. Dokładnie, dodatkowo jak będzie za szeroko to będą ci opony dobijać do nadkoli i finalnie możesz je połamać - przerobione. REGULAMIN forum się kłania - Prezes
  2. Ja moje M9R robiłem u Ładygi w chiptuning pro w Krakowie ponad 3 lata temu przy podobnym przebiegu jak twój. W ciągu przejechanych 50kkm w tym czasie nic nie wybuchło, ani się nie urwało - polecam. Różnica tylko taka że ja mam MII i jest bez FAPa. Mi wyszło 205km. P.S. Z tego co wiem to nie jest to problematyczny silnik do tuningu i większość firm zajmujących się chip tuningiem powinno sobie dać z nim radę.
  3. Moje M9R tyle że w MII dostało bonusa +55KM i prawie 70NM, przy czym moment został obcięty ze względu na trwałość skrzyni i sprzęgła, więc chyba warto ...
  4. A nie ma twój egzemplarz czegoś wspólnego z wersją gordini? Kiedyś czytałem że wychodziły takie meganki, ale nie mogę tego teraz znaleźć. W każdym bądź razie tak wychodziło z fabryki.
  5. Ja mam Pipercrossa w dieslu. Różnicy w osiągach raczej nie odczułem, no chyba że psychiczną poprawę samopoczucia też bierzemy pod uwagę.
  6. Dobrze ci koledzy piszą, profil opony za niski. 7 calowa felga z et 45 schowa ci się całkiem w nadkolach. Ja mam zimówki 7,5 cala szerokie na et 35 i się chowają (szczególnie z tyłu), dopiero 8 cali z przodu na et 35 i 9 cali z tyłu też na et 35 zbliżają się do krawędzi nadkola, także błotniki mamy dosyć pojemne.
  7. Szerszen, nie miałeś problemów z urzędem celnym przy przesyłce? Też się zastanawiam nad tą opcją. Koszt z tego co patrzyłem w okolicach 600zł.
  8. Ja robiłem w M9R, jeżdżę już prawie 2,5 roku i szczerze powiem nie pamiętam już jak to było w serii. Pamiętam za to pierwszą przejażdżkę i banana na twarzy, który nie chciał zejść przez kolejne kilka dni. Czy warto? Dla mnie zdecydowanie tak!
  9. Wiadomo że cały przedni zderzak od GT byłby najlepszym rozwiązaniem, ale to już z lakierowaniem bym wyszedł około 1k pln, a to już sporo. Z tyłem raczej nie będę kombinować bo przeszczep pakietu gt to już by była większa rzeźba. Felgi to asa tak. Robią nawet lepszą robotę niż pakiet gt
  10. Ja swoje listwy nakleiłem, także żadnych dziur nie robiłem, ani nie wymieniałam błotników, czy progów.
  11. Podejdą, sedan i kombi mają o 6 cm większy rozstaw, ale pomiędzy 3, a 5D nie ma różnicy.
  12. Dziękuję wszystkim za wkład merytoryczny w temat Brakuje mi jeszcze jednego elementu pod zderzak, ale już nie mogłem się dłużej powstrzymać żeby nie założyć tego co mam na auto (jakby ktoś miał brakujący element od strony kierowcy to chętnie odkupię). Z bliska niestety trochę traci ze względu na średnią fachowość montera, ale robiłem taką operację sam i do tego po raz pierwszy (może kiedyś poprawie jak mnie najdzie wena). Dla zainteresowanych wyszło tak:
  13. Z tego co wiem to sedan ma ten sam rozstaw osi co kombi, czyli listwy boczne od hatcha GT będziesz miał 6cm za krótkie.
  14. Ja ostatnio trochę studiowałem internet i pod wpływem opinii użytkowników zakupiłem opony o zakup których nigdy bym się nie podejrzewał: Dębica Presto UHP2. Opony od wczoraj na aucie więc jeszcze nie mam o nich zdania, ale wstępnie wygląda że to ciekawa opcja. Wcześniej miałem Falken Ziex se914 i to była całkiem przyzwoita opona w niezłych pieniądzach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!