Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dolegliwosci. niedorobki w nowym modelu


Rekomendowane odpowiedzi

w takim razie pewnie nie ma nic wspólnego z ksenonami - chociaż po ich spryskaniu ten 4 przejazd się przydaje. Natomiast w trakcie jazdy robią u mnie tzw. złą robotę B)

Będę na serwisie kiedyś to poproszę o kolejną regulację spryskiwaczy.

 

[ Dodano: 2010-01-10, 19:58 ]

Macie może jakiś patent na hands free?

Byłem jakiś czas temu na serwisie i po wyjeździe od nich samochód muszę otwierać i zamykać przyciskami na karcie - nie działa hands free. Wiecie może jak to aktywować ponownie? Próbowałem różnych kombinacji itd. i nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najpierw zerknij do instrukcji obsługi (i wcale nie żartuję). Wiem, że HF można wyłączyć używając właśnie przycisków na karcie. Nie pamiętam tylko czy powrót do HF dzieje się automatycznie, czy nie trzeba czegoś tam zrobić. Wydaje mi się, że instrukcji było to opisane (nie mam jej pod ręką, żeby sprawdzić).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Udało się uruchomić.

Sposób:

1. Otworzyć samochód za pomocą karty.

2. Uruchomić silnik przyciskiem START (bez wkładania karty).

3. Wyłączyć silnik.

4. Wysiąść i po prostu zamknąć drzwi (kartę zostawić w kieszeni i nic nie dotykać na niej:) )

5. Oddalić się na bezpieczną odległość B) (aby karta wyszła z zasięgu czujnika).

6. Wrócić do autka i odpalić przyciskiem START (bez wkładania karty).

7. Wyłączyć silnik i odejść - autko samo się zamknie.

 

Do tej pory próbowałem bez oddalania się, tylko wysiadałem i wsiadałem - nie działało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy u was w dci 1,5 105KM słychać takie buczenie podczas przyspieszania pomiędzy 2000 tys/obr a 2300 tys/ obr. ?? u mnie takie buczenie szczególnie słychać na tylnych siedzeniach . czy to może być wina np. silnika na dotarciu ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy u was słychać takie buczenie podczas przyspieszania pomiędzy 2000 tys/obr a 2300 tys/ obr. ?? u mnie takie buczenie szczególnie słychać na tylnych siedzeniach .

 

Ja taki objaw na tylnych siedzeniach zauważyłem w wielu samochodach. Moja koncepcja jest taka, że samochód zachowuje się w ten sposób w momencie, kiedy jest w przedziale najwyższego momentu obrotowego. Proszę się nie sugerować na sztywno danymi technicznymi- większość aut ma moc/moment przy innych obrotach niż podaje instrukcja. A może to moje filozofie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

serwis jest ale każdy wolał by go omijać
Omijac to po gwarancji, teraz lepiej jechac z kazda watpliwoscia, bo pozniej bedzie kosztowalo.

Ja uwazam, ze jak auto jest na gwarancji i cos jest nie tak to odwiedzic, nawet sie zapytac tylko,

nie konieczenie zostawiac samochod bo moga cos poradzic i rozwiac watpliwosci.

Nie czekac na opinie na forum tylko dzialac, korzystac z tego za co sie zaplacilo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chodziło o to ty nasze furki były bezawaryjne,
A pewnie pewnie B)

 

BTW... mam takie pytanie : czy po wizycie w serwisie tez do was dzwonia z renault i pytaja czy usluga zostala wykonana, czy jest wszystko ok i czy jestem zadowolony z obslugi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

max_ad

Jak ci nie działa HF, to:

- otwórz samochód karta

- włóż kartę do czytnika

-oczywiście drzwi muszą być zamknięte

- odpal samochód za pomocą przycisku B)

- zgaś samochód przyciskiem B)

- wyjmij kartę

-oddal się od samochodu i zadziała HF B)

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!