Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV ?


marr29

Rekomendowane odpowiedzi

No tak, ale to trzeba by było spojrzeć na szczegółowe dane. Obstawiam, że to zasługa Clio i Captura. Zresztą złe patrzenie na silniki - miałem wrażenie, że tutaj są fani marki i w ogóle fani motoryzacji. Zwykłego człowieka nie interesuje może silnik aż tak, żeby się nie skusić jak będzie tanio. A drogo nie jest. Na tym samym polega sukces Astry, dobra jakość w dobrej cenie. No i floty floty floty. To, że jest dużo Octavii nie znaczy, że to "fajny" samochód. Chociaż silniki to jest akurat duża różnica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Astra niestety wygląda przy niej jak nowość z 2010 roku

Bez przesady Mam nadzieję, że mówisz o poprzedniej Astrze a nie o nowym modelu czyli Astra V, bo to zupełnie inny samochód.

Wygląd to kwestia gustu ale ja gdybym obecnie kupował auto to prawdopodobnie wybrałbym Opla niestety. W Renault przeraża mnie tablet, gdzie nawet do ustawień klimy trzeba grzebać na tym g...nie, nie wspominając o innych rzeczach, które w normalnym aucie można ustawić za pomocą pokrętła czy przycisku. Gama silników na razie to też w Renault lipa, nie wspominając oczywiście o cenie.

Całe szczęście, że nie mam jeszcze dylematu, ponieważ obecnym modelem zamierzam jeszcze pojeździć min. 2-3 lata.

Mimo sentymentu do marki u mnie liczy się przyjemność z jazdy oraz cena. Dlatego nigdy nie mówię nigdy i nie przywiązuję się zbytnio do marek.

 

Dodano: 26 cze 2016 - 16:23

więc aż tak źle na te silniki ludzie nie patrzą.

Niestety większość ludzi kupuje auta z wyglądu, taka niestety jest prawda i nie tylko mówię o kobietach.

Wiem to z rozmów z moim sprzedawcą, który wspominał o tym, że ludzie rzadko korzystają z jazdy testowej. Patrzą na wygląd, dotykają plastików+takie tam inne pierdoły, często jak dostaną w gratisie dywaniki lub alarm już decydują się na zakup.

Dziwne jest to, że czasem dla 20 groszy różnicy potrafią jechać parę km do innego sklepu po tańszy jogurt, a w salonie samochodowym rabat 500-700 powoduje podnietę i decydują się na zakup.

W salonie, w którym kupowałem swoje auto demo sprzedawano półroczne auta z przebiegiem 100-400 km więc o czymś to świadczy.

 

Megane III, Talisman czy inne modele stylistycznie mogą się podobać mimo tego, że jak zerkniemy na nasze ulice to ludziska wolą oklepane i nudne Skody czy VW, które nie są złymi autami, lecz dla mnie są nijakie.

Ponadto przez ostatnie pół roku Renault zrobił dobrą robotę marketingową w mediach co też ma przełożenie na sprzedaż.

Nie należy również zapominać o fakcie, że Polacy powoli, ale jednak przekonują się do francuzów, które jeszcze niedawno były uważane za "szmelc".

 

Dodano: 26 cze 2016 - 16:27

No i floty floty floty. To, że jest dużo Octavii nie znaczy, że to "fajny" samochód

Święta racja: floty głównie nabijają sprzedaż. Mój prezes jest fanem skody i nie chce słyszeć o innych markach w przypadku wyboru floty.

Ponadto Skoda w porównaniu do innych marek ma bardzo atrakcyjne warunki leasingu i wg mnie to głównie powoduje, że większość firm w Polsce zamiast wspierać rodzimą produkcję, a tym samym wiele tysięcy miejsc pracy w Polsce wybiera "cudzy" produkt.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako osoba korzystająca z nowej megane prawie miesiąc odniosę się do klimy i tabletu który przeraża.Co do temperatury jest pokrętło i nie ma najmniejszego problemu, a co do siły nawiewu to są to 2, słownie dwa kliknięcia w ten straszny tablet by ustawić pożądaną siłę nawiewu. Jeden raz by rozwinąć opcje klimy a drugi by ustawić siłę nawiewu od 1 do 8.

Straszne, trwa to 2sekundy.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez swirek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@swirek - Mam Megane III, ale popieram Twoją wypowiedź. Zastanawiam się po co w ogóle sterować siłą nawiewu skoro jest automatyczna klimatyzacja. Ja tylko reguluję temperaturę, a wentylatora nigdy nie ruszam. Skoro w Megane IV są pokrętła od zmiany temperatury to wydaje mi się że szukanie dziury w całym jeżeli chodzi o zmianę pozostałych parametrów, ale to oczywiście moje zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się z tym nie zgodzę. Mam automatyczną klimę, z której nie korzystam. Zawsze ręcznie ustawiam moc i kierunek nawiewu.

Jak dla mnie klima automatyczna nawet w wersji SOFT chodzi za mocno.

Oczywiście to jest moje subiektywne zdanie, ponieważ jestem przeciwnikiem mocnego chłodzenia (ze względów zdrowotnych).

Jeżeli @sebastian_wifi tak używasz klimy to nie znaczy, że każdy tak używa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siła nawiewu 1/8 w Megane IV to tak lekki wiaterek że nie wyobrażam sobie by można było ustawić jeszcze mniej. Zapewniam że z taką klimą gdzie regulacja jest płynna od 1 do 8 i ustawienie temperatury pokrętłem nikt nie miałby ochoty manulanie bawić się.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słownie dwa kliknięcia w ten straszny tablet by ustawić pożądaną siłę nawiewu

Dziś przy okazji wizyty w serwisie zobaczyłem jeszcze raz ten diabelski tablet, który mimo wszystko nie trafia w moje gusta. Odblokowanie ekranu t.j. pociagnięcie do góry (nie jest to niestety kliknięcie) nie działało za każdym razem.

W Talismanie wyglada to zdecydowanie lepiej albowiem przyciski od klimy są pod ekranem i taka opcja bardziej przemawia do mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na klimę radę daje dopracowany soft. W S iii nie jest za dobrze, bo w auto za mocno dmucha wiatrem. Jeżeli to działa poprawnie to przycisk od szybkiego odparowania wystarczy. Ja osobiście cìagle mam ustawioną jedną temp.

Co do nawigacji to lepszy dotykowy tablet w M 4 niż obsługa pokrętłem z M 3.

Choć lepiej zerkać na navi wyżej położoną.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odblokowanie ekranu t.j. pociagnięcie do góry (nie jest to niestety kliknięcie) nie działało za każdym razem.

Nie masz racji. Ekran klimatyzacji otwiera się również jednym dotknięciem na dole i ja tak tego używam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja po prawie roku przerwy wróciłem do Renault ( bo jednak wielki sentyment mam do tej marki ). Kupiłem właśnie żonie Kadjara 1.2 Tce Intens. Za 5 dni odbiór auta :) Sam jeżdżę na co dzień Seatem Cuprą 290 ale uważam , że Renault też robi dobre auta i nigdy mnie ta marka nie zawiodła.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż ... o finansach to z moją księgową należy rozmawiać ale rabat po doposażeniu auta jaki dostałem to 7700 pln + 1000 zł na zakup akcesoriów firmowych (ja wybrałem dodatkowy alarm). W sumie to nowy model i nie szaleją z rabatami ale udało mi się sprzedać w dwie godziny od wystawienia stare auto żony i musiałem szybko pozyskać nowy środek lokomocji :) Auto akurat było na stoku i to w kolorze jaki żona uważa za najładniejszy (czerwony Flamme)tak więc za parę dni odbiór. Poza tym auto biorę na firmę, tak więc bardziej liczy się dla mnie szybka możliwość odpisu podatku niż rabat o tysiąc w tą czy w tamtą stronę.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!