Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników


Andrzej-2010

Rekomendowane odpowiedzi

Już to przeglądałem, to są megi II i odmy są inne.Ja mam taką i nie wiem jak ja wyjąć,wygląda że jest razem z pokrywa

 

Dodano: 23 lut 2017 - 11:05

Tu mam drugie zdjęcie

post-78404-0-70142000-1487843845_thumb.jpg

post-78404-0-24461000-1487844290_thumb.jpg

Edytowane przez mariuszekf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś chyba usłyszałem to wypalanie DPFa, na spokojnie przy garażu.

Silnik na biegu jałowym, było ok. 8*C a temperatura cieszy wskazywała na mocniejszą jazdę (powinna być niższa), silnik nienaturalnie burczał.

Po 10 minutach silnik zaczął "normalnie" pracować.

 

Dziwne, czemu silnik inaczej pracuje, skoro to bezpośrednio DPF się wypala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Inaczej pracuje, żeby podnieść temperaturę spalin, żeby podane przez wtryskiwacz w wydechu paliwo się zapaliło i wypaliło syf.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z moich obserwacji silnik pracuje normalnie, a dźwięk pochodzi z wydechu gdzie dochodzi do zapalenia paliwa. W wersjach bez 5-tego wtryskiwacza silnik zmienia charakterystykę pracy, żeby wypalić DPF.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wygląda na to że jednak zawór odmy jest razem z pokrywa http://m.ebay.co.uk/itm/2618852677xx08?_mwBanner=1 jak na tym zdjęciu i raczej do odmy się nie zajrzy i sprawdzi, takie udogodnienie renault

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.7 oraz pkt. 10 odnośnie dodawania zdjęć :!:

Ludzie :!:

Czytajcie przed wysłaniem to co palce "nastukały" na klawiszach :!:

Poprawcie, wstawcie odpowiednie znaki przestankowe. Zacznijcie nowe zdanie wielką literą :!:

Nikt was nie goni :!: Nie ogłaszaliśmy konkursu wklepywania literek na czas :!: ;)

Trochę szacunku dla czytających. -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Bury.Mając silnik: 1.4Tce Pb napisał; Problem z bardzo wysokim spalaniem 1.4 tce

"Panowie i co najśmieszniejsze udało mi się "naprawić" auto i potwierdzić, że to najpewniej będzie sonda lub czujnik temp. Naprawa polegała na moim totalnym wkurzeniu i przegonieniu przez 40 km auta jadąc 200 km/h. Po tym zabiegu zaczął palić 4,5 L przy 90 km/h na tempomacie :) ( wcześniej było 8 L) "

Jazda po mieście, jazda na krótkich odcinkach powoduje zapychanie katalizatora w silnikach iskrowych oraz zapychanie Fap-a w silnikach diesel. W obu przypadkach dobrze jest od czasu dać silnikowi po GARACH

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak u was ale ja mam megane iii z 2011r. 1,5 110 I u mnie nie zauważyłem żadnego wtryskiwacza. W filtr wkrecony jest tylko czujnik temp. Podczas regeneracji silnik zmienia kulturę pracy. Obroty na wolnym są ponad 900, z wydechu lecą bardzo gorące spaliny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Andrzej-2010 zmienił(a) tytuł na Wypalanie FAP-a - Uwagi użytkowników

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!