Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kupujemy MIVPhI


Rolandzikl

Rekomendowane odpowiedzi

Na astrę V są bardzo ładne rabaty -wystarczy na allegro poszukać ofert dealerów.

I co z tego, skoro w tym samochodzie nie ma nic interesującego, gdzie tempomat z radarem, gdzie masaż? Nie ma. Dlatego nawet jakby dawali 50% rabatu to i tak bym nie chciał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nawet jakby dawali 50% rabatu nie kupiłbyś Astry bo nie ma masażu? No cóż, to jest niewątpliwie ten poziom argumentów z którym nie jestem w stanie polemizować.

Edytowane przez tomekrus
  • +1 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie da się wynegocjować więcej aniżeli sam rabat 7000 + opony. Cofnąć się kilka stron wstecz i macie mój przykład z GC. Kwestia sposobu negocjacji. Dealer chce jak najdrożej, my jak najtaniej. W środku zawsze można się spotkać, ale lepiej zejść jeszcze niżej. Warto wiedzieć jak sprawa wyglada w innych salonach, ile dają, pojeździć, popytać i wykładać kawę na ławę. To nie jest kupno bułek w sklepie osiedlowym. Ja wytargalem bardzo fajny rabat + zimówki, dywaniki oraz pełny bak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I co z tego, skoro w tym samochodzie nie ma nic interesującego, gdzie tempomat z radarem, gdzie masaż? Nie ma. Dlatego nawet jakby dawali 50% rabatu to i tak bym nie chciał.

Czy nie chodzi przypadkiem o pakiet kierowcy w którym jest kamera Opel Eye?,

Czy nie chodzi o Pakiet elektryczny Fotel Kierowcy AGR z funkcją masażu i elektryczną regulacją?

To tak na marginesie :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

Na Astre masz rabat około 15 procent na program Selgros poszukaj w sieci

 

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

 

Dodano: 22 lut 2017 - 22:03

I co z tego, skoro w tym samochodzie nie ma nic interesującego, gdzie tempomat z radarem, gdzie masaż? Nie ma. Dlatego nawet jakby dawali 50% rabatu to i tak bym nie chciał.

Tempomat aktywny jest od RM2017 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, pomału rozglądam się za nowym samochodem i biorę pod uwagę też Megane IV. U mnie w grę wchodzi wersja GT Grandtour, na którą dostałem po wstępnych rozmowach niecałe 8k rabatu (rocznik 2017 do produkcji). Zakup planuję dopiero najwcześniej w drugiej połowie roku, ale pomału jeżdżę po salonach porównując różne modele.

 

Pierwsze wrażenia z jazdy MIV były bardziej niż pozytywne, do kokpitu z tabletem podchodziłem po zdjęciach mega sceptycznie, ale na żywo wygląda to dużo przyjemniej. Nie mniej jednak mam trochę mieszane uczucia odnośnie dostępności niektórych rzeczy, np. w wersji GT nie ma możliwości dobrania czujników martwego pola, które dostępne są w bardziej "cywilnych" odmianach, ktoś wie czym to jest spowodowane? Brak podgrzewanej kierownicy jestem w stanie przeżyć, chociaż to też dziwne posunięcie, że GT zostało z tego wykastrowane. Kolejna sprawa, o ile sama jazda była bardzo przyjemna i do działania skrzyni i silnika zastrzeżeń nie miałem to na postoju jak sprzedawca opowiadał trochę o samochodzie cały czas były odczuwalne wibracje we wnętrzu (silnik w pełni rozgrzany, demówka ok. 3k przebiegu), w dieslu bym to jeszcze zrozumiał ale benzyna z takim przebiegiem? Dziwne, ogólnie dobre wrażenia przeplatają się z prostymi lub niezrozumiałymi kompromisami, których przy tej cenie raczej być nie powinno.

 

Moje subiektywne 4 plusy i minusy:

+ prowadzenie, skrzynia, silnik

+ bardzo przyjemne materiały we wnętrzu

+ dobra pozycja za kierownicą

+ wygląd

 

- brak możliwości dobrania, niektórych opcji w wersji GT (które prawie grosze kosztują w innych odmianach)

- wibracje w kabinie (być może to przypadłość tego egzemplarza)

- cena z dodatkami nie jest mega atrakcyjna (ale ogólnie wszystkie samochody podrożały)

- brak opcji ciemnej podsufitki w wersji GT

- zbiornik paliwa mógłby być większy, ale to tyczy się chyba wszystkich nowych modeli Renault

 

Tak czy inaczej biorę mocno pod uwagę megankę bo frajda z jazdy jest na tyle duża, że poniekąd rekompensuje wymienione minusy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja natomiast nie byłem jeszcze w oplu :) bo trochę sama linia kombiaka mi nie podchodzi, ale znowu kusi ceną. Sam wybór modeli mocno sobie okroiłem bo chcę koniecznie automat+benzynę. Dlatego w przypadku astry akurat w grę aktualnie wchodziłby słabszy silnik 150KM (200KM jest tylko w manualu).

Jeździłem też już nowych Hyundaiem i30, co prawda hatchbackiem 1.4T 140KM, ale kombi pojawi się w drugiej połowie roku, a chyba nawet wczoraj pokazali jego oficjalne zdjęcia. Tam również miałem niezłą ofertę cenową bo za praktycznie full opcję bez skóry i dachu panoramicznego 92tyś, z czego jeszcze trochę było by do urwania. Wnętrze ogólnie jakościowo bardzo ok, wszystko pod ręką, ale silnik jak dla mnie trochę za słaby i puchł powyżej 120... No i brakuje mi trochę jakiegoś "pazura" w postaci pakietu bardziej sportowego na zewnątrz.

Zobaczymy jak sytuacja będzie wyglądała po wakacjach, bo zapowiedziany na przyszły rok prawdopodobnie jest też nowy Ceed i Focus + chyba lifting 308'ki, także trochę odświeżonych kompaktów na rynku będzie, a jeśli będzie warto to mogę wstrzymać się z zakupem, bo aż tak dużego ciśnienia nie mam i chciałbym wybrać coś na +/- 6lat jazdy.

Ale żeby nie offtopować całkowicie, pewnie takie pytanie się już przewijało, ile realnie % udaje się w Renault wynegocjować na samochód do produkcji, mają jakiś rabat na start dla grup zawodowych lub firm czy to zależy od "gadki" zainteresowanego? U mnie przy początkowych rozmowach było to 5%, czyli nie za dużo. Decydował się też ktoś na przedłużoną gwarancję wraz z częściami? Warto?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, pomału rozglądam się za nowym samochodem i biorę pod uwagę też Megane IV. U mnie w grę wchodzi wersja GT Grandtour, na którą dostałem po wstępnych rozmowach niecałe 8k rabatu (rocznik 2017 do produkcji)..............

 

A to na firmę zakup?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku tak, zakup będzie na firmę, ale za gotówkę. Jakoś nie do końca mam przekonanie do leasingu, chociaż wiem, że podatkowo bardziej mi się opłaci. Należę jednak do tych osób, które wolą mieć wróbla w garści... i wolę uniknąć niespodzianek, które mogą się zdarzyć w przypadku szkody całkowitej, kradzieży itd. Oczywiście wiem o istnieniu GAP, ale to też nie do końca rozwiązuje problem :) No chyba, że oferta byłaby powalająca to bym rozważył leasing.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko 8 tyś zł rabat ? Bardzo skromnie mając na uwadze że to Megane GT, czyli cenowo lekko ponad 100 tyś zł. Kolega 3 lata temu kupował nową Insignię 2.0 CDTI z automatyczną skrzynią biegów, dostał rabat z full wersji z lekko ponad 150 tyś zł na 120 tyś zł...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego chciałem dowiedzieć się jak to wygląda w przypadku Renault, bo może taką politykę ma marka, że +/- 5% do ugrania od cennika i tyle. Swoją drogą to nie naciskałem ani nie spinałem się z negocjacjami póki co bo i zamówienie nie byłoby w tym momencie, więc to była propozycja po pytaniu o rabat i tyle. Nie wiem jakby to wyglądało w przypadku, kiedy przysłowiowo pieniądze byłyby na stole. Tak czy siak wydawało mi się to dość skromną propozycją mając na uwadze, że wybrałem jedną z najdroższych wersji z dodatkami, ale dealer też musi wyjść z jakąś propozycją na początek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Maks rabat jaki uzyskałem to 12%na nowo scenica wiec pewnie na nowe megane jest podobnie.

Za 90 koła i więcej szukalbym Focusa 2.0tdci albo st. To, jeśli chodzi o prowadzenie, auto o 2 klasy wyżej od Megane.

Mam oba wiec wiem co mówię.

Foca 3 po lifcie jeszcze przynajmniej rok będzie świeża. Nowy model w 2018. A z silnikiem 2.0 to bardzo szybkie i ekonomiczne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!