Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dołożenie świateł pure vision led


Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, maksyyo napisał:

Jestem po zmianie świateł na full ledy.

Brawo Ty.

1 godzinę temu, maksyyo napisał:

Jedyne co wiem, to to, że trzeba ogarnąć przejściówkę

Do ddt4all wystarczy zwykły elm z chipem PIC18F25K80.

1 godzinę temu, maksyyo napisał:

Ewentualnie mogę oddać do diagnosty,

Diagnosta - też musi wiedzieć - co, gdzie pozmieniać i jeśli wcześniej tego nie robił - to sobie bez neta nie poradzi :)

Wszystko masz opisane w tym temacie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Znacie może rozpiskę przewodów w kostce do lampy 5 lub 6-pinowej w M IV?

Nie mam dostepu do takiego auta żeby pomierzyć napięcia.

Wpadła mi w ręce lampa full led od M IV, i chciałbym ją "na stole" podłączyć i sprawdzić.

Czy w ogóle da się ją uruchomić bez samochodu.

 

Edytowane przez gerrard
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

witajcie

Zmieniłem lampy na pure led. Wszystko działa oprócz kierunków. Mrugają za szybko. Podobno można coś przestawić programem. Zna ktoś miejsce gdzie muszę przestawić?

 

W dniu 21.07.2021 o 14:49, RadekKadjar napisał:

Piszesz post za postem i jeszcze na dodatek sam siebie w całości cytujesz :!:

Ustawiłem lampy na LED (W ddl4all)i nadal nic się nie zmienia. Kierunek mruga jak by była spalona któraś żarówka.

:lapka:

REGULAMIN Forum się kłania, pkt 5.9 - Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie, 

Odgrzebię trochę temat. Mam lampy z soczewką h7. Zamiast zamienić na pure led vision myślę o żarówkach h7 led. Czy ktoś z was montował takie? Jakiej marki? Czy wymiana p&p? Dzięki za odpowiedź. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie montuj takich rzeczy, kup fajna porządna żarówkę np. Osram +20% lub zmień na pure vision. 

Pamiętaj że jakiś diagnosta się przyczepi lub na drodze ktoś Ci się przyczepi. Będziesz zmieniać żarówki przed każda wizyta na stacji diagnostycznej? 

Ja teraz mam amerykanca i ktoś przerobił światła na eu ale powsadzal ledy i też zmieniłem całe lampy na europejskie i kupiłem porządne żarówki. 

Jeśli zaś chodzi o pure vision to są to fajne lampy, dobrze wyglądają ale odnośnie jakości świecenia to można pracę doktorska napisać. 

Mają max 2000 lumenów gdzie wyżej wspomniane żarówki osram też zbliżają się do tych wartości. 

Fakt pure vision ładnie nowocześnie wygląda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodzi mi aspekt jakości światła niż samego wyglądu lamp. Miałem wielokrotnie montowane i osramy i philipsy z górnej półki. Problem nie dość że z cenami tych żarówek to i z częstotliwością ich wymiany. Miałem je w megane 2 jak i volvo s60. Średnio co 2 miesiące jedna z żarówek się przepalała. 

Obecnie w megane 2 jak i peugeot 206 żony mam h7 marki auchan blue za 7 PLN 2szt. Świeca dużo lepiej od tych wszystkich pseudo mega super 200%? I wymiana średnio raz w roku lub rzadziej. Ale co Led to led. 

W megane 4 chyba nawet nie wiem jakie mam bo nie zaglądałem po zakupie. 

Edytowane przez pingus21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, w takim razie..... osram czy philips? Konkretnie jakie? Jak często wymiana I od czego zależy czas zużywania żarówek? 

 

Czy czas podany przez producenta czyli np 450h jest czasem realnym? 

Edytowane przez pingus21
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im mocniejsze żarówki włóknowe (wszystkie +150% itp.) tym szybciej padają. Staje się tak, ponieważ aby włókno mocniej świeciło musi być cieńsze, co skutkuje szybszym przepalaniem/zrywaniem.

 

W MIV jest przerąbane włożenie LED H7 - bo jest ten "pierścieniowy" system mocujący. Można to zrobić tylko najlepiej by było wyjąć lampę - strasznie słabo się tam operuje ręką.

Trzeba kupić takowy adapter, założyć do na LED'a i ustawić w lampie. 

Robiłem to w byłej MIV, ale po 45 min. kombinacji szlag mnie trafił i do końca u mnie jeździła na zwykłej H7.

Nie chciało mi się ściągać przodu, żeby lampę wyciągnąć. 

A no i jeszcze jedno - trzeba dorobić przedłużenie lampy bo się nie mieści tył LED'a pod oryginalną klapką. Trzeba pierścień dorobić taki co by tył lampy przedłużyć, albo wywalić dziurę w oryginalnej klapce/zaślepce.

pobrane.jpg

 

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź. 

Zamówiłem nowe h7 tungsram megalight +150. Zapłaciłem za komplet 39 PLN. Po wielu filmach na yt z testami wynika, że są porównywalne z philipsami i o połowę tańsze. Zobaczymy jak to będzie wyglądało jutro jak założę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, MarcinDe napisał:

W MIV jest przerąbane włożenie LED H7 - bo jest ten "pierścieniowy" system mocujący. Można to zrobić tylko najlepiej by było wyjąć lampę - strasznie słabo się tam operuje ręką.

Trzeba kupić takowy adapter, założyć do na LED'a i ustawić w lampie. 

Robiłem to w byłej MIV, ale po 45 min. kombinacji szlag mnie trafił i do końca u mnie jeździła na zwykłej H7.

Nie chciało mi się ściągać przodu, żeby lampę wyciągnąć. 

A no i jeszcze jedno - trzeba dorobić przedłużenie lampy bo się nie mieści tył LED'a pod oryginalną klapką. Trzeba pierścień dorobić taki co by tył lampy przedłużyć, albo wywalić dziurę w oryginalnej klapce/zaślepce.

Niepotrzebnie się męczyłeś bo demontaż lamp to 20 minut roboty, nie trzeba całego zderzaka zrzucać, przynajmniej ja nie zrzucam do demontażu lamp.

Ogólnie może to zależy od marki ledów ale np. Navry włożyż do meganki 4 bez problemu pod oryginalną klapkę. Pierścień oczywiście konieczny. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja raz ściągałem zderzak w Megi i mnie mało szlag nie trafił (no bo oczywiście chce się ściągnąć bez śladów, a te mocowania na bokach/ślizgach mocno trzymają i się potrafią uszkodzić).

@luxor1289Patrz a byłem przekonany że trzeba ściągać zderzak bo przecież na dole są przykręcane pod nim. To wystarczy go odchylić pod lampą żeby się dało dolne mocowania odkręcić??

Oczywiście że jak jest pierścień przedłużający to prawie wszystkie LED'y wejdą - tylko trzeba ten pierścień mieć. 

Niestety LED'y z racji swojej charakterystyki działania mają duże du.pki (bo tam jest chłodzenie) i normalnie się pod klapkę nie mieszczą

 

1-H7-ZES.jpg

 

nawet te z radiatorem paskowym-pasywnym.

LED-H7.jpg

Edytowane przez MarcinDe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.09.2021 o 10:03, luxor1289 napisał:

Niepotrzebnie się męczyłeś bo demontaż lamp to 20 minut roboty, nie trzeba całego zderzaka zrzucać, przynajmniej ja nie zrzucam do demontażu lamp.

Ogólnie może to zależy od marki ledów ale np. Navry włożyż do meganki 4 bez problemu pod oryginalną klapkę. Pierścień oczywiście konieczny. 

Zakładałeś u siebie te narvy? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!