Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

RLink2 Instalacja "ukrytych aplikacji" dla Polski - Poradnik + Aktywacja AA na wszystkich R-Linkach (poradnik)


Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 14.03.2019 o 12:45, Silverek napisał:

Wyjmujesz osłony tunelu takie płaskie płyty pod kokpitem. Potem rękę od środka i wypychnij moduł do przodu. Zobacz jak ten nowy ma zaczepy to ci pomoże w demontażu starego. 

Dzieki za podpowieź jak tylko dojdzie to spróbuję zamontować

Edytowane przez czarnykot
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dopytam jeszcze wśród specjalistów, bo Renault Polska nie potrafi udzielić jednoznacznej odpowiedzi:

 

czy w Megane IV wyposażonym w

Radioodtwarzacz cyfrowy (DAB) Bluetooth®, USB/jack, wyświetlacz kolorowy 7''

występujący w podstawowym wyposażeniu wersji Intense i GT Line bez pakietu 

System multimedialny R-LINK 2 7'' z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej,dostępem do usług interaktywnych 

 

jest możliwość korzystania z Android Auto albo wyświetlania obrazu ze smartfona na ekranie 7"?

Może jest tu ktoś kto ma takie radio i mógłby potwierdzić/zaprzeczyć?

 

Zastanawiam się nad konfiguracją auta i czy zamawiać ten pakiet System multimedialny R-LINK 2 7'' z nawigacją, mapą Europy w wersji rozszerzonej,dostępem do usług interaktywnych za 2500 zł. Jeżeli mógłbym korzystać z navi w smartfonie mógłbym się z powodzeniem obyć bez tego pakietu albo zamiast niego zamówić coś innego.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe pytanie, teoretycznie mając system powyżej 3.3 a taki będzie mieć to powinno działać. Ale ten dostęp do usług multimedialnych mnie zastanawia. Mam znajomego w salonie co się zna więc mogę zapytać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpytaj proszę.

 

Patrząc w konfiguratorach na stronach francuskich, czeskich, słowackich i różnych innych android auto jest możliwe bez pakietu Multimedia.

 

Np. na Renault.ie wygląda to tak:

CONNECTIVITY & SOUND SYSTEM
7" touchscreen
COMMUNICATION & NAVIGATION
Smartphone replication

 

Na Renault Francja

MEDIA I NAWIGACJA
Kompatybilny z Android Auto ™ i Apple CarPlay ™

Multimedialne radio z 7-calowym ekranem pojemnościowym, 8 głośnikami, 2 gniazdami USB i Jack

 

Na czeskiej:

MULTIMÉDIA
Multimediální systém R-Link 2, displej 7"
Funkce zrcadlení smartphone pro R-Link

 

Szwajcaria:

KOMUNIKACJA
R-Link 2 z 7-calowym ekranem dotykowym, radiem DAB +, 8 głośnikami, AUX i 2 USB, Bluetooth® 

Kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto

 

A na polskiej

MULTIMEDIA
radioodtwarzacz cyfrowy (DAB) z Bluetooth, USB/jack, wyświetlacz kolorowy 7''

Edytowane przez szafir51
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

W Developer Mode    na pierwszym ekranie  w 3 linii od góry  po prawej   nacisnąłem Virgin Mode  i potwierdziłem :applause:  Bravo  ja  bo mam czarny ekran teraz. W   DDt4all to spróbuje naprawić ale co mam odhaczyć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle chyba  nie ogarne - a dużo tego będzie ?

  Jakis inny sposób?

Wiem zawsze mogę jechać do serwisu . Ale zanim ...  to może  da się wybrać  jakieś ustawienia Defaultowe ?

Edytowane przez marcef
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana guzika ECO na SPORT 

Włoskie forum podaje instrukcje :)

W miejscu FALSE - Powinno być TRUE. Oczywiście zmiana na GT bo inaczej nie zatrybi ;) . 

Wiadomo po operacji RESET RLINK

Minus takie, że niema trybu ECO (łojejeje) :)

Plus dodatkowy - przechodzi się tym guzikiem miedzy trybami.

Jak by kto potrzebował nowego ddt4all z bazą 30.04.2019 

DDT4ALL_30.04.2019

 

60576608_10218700251321400_2206304930220736512_n.jpg

60974674_10218700251041393_2938448484543496192_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 19.04.2019 o 00:22, lol19pl napisał:

Działają obie, to znaczy, sport duża różnica na wyższych obrotach, a comfort vs off ciężko powiedzieć, nigdy nie miałem czasu tego sprawdzić tak dokładnie.

 

Edytowane przez yellowhornet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!