Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

U mnie pojawił się nowy objaw, ale z innej beczki, pisk słyszalny już na postoju, z tył auta od spodu. To ponoć pompa paliwa, mechanik w Aso zastanawiał się, czy tak aby nie powinno być, że na postoju ,przy uruchomieniu pompa paliwa pracuje bardziej intensywnie, jest mocniej obciążona i może tak piszczeć. Normalnie ręce i nogi się uginają. Dobrze, że wykupiłem dłuższą gwarancję to będę ich dłużej molestował (a oni będą mnie dłużej wkurzali).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8.02.2020 o 12:08, dartek napisał:

Pojadę do serwisu w Opolu (później Wrocław) niech wymieniają te spinki, bo też mnie to wkurza, mechanik wcześniej twierdził, że to coś szumi pod maską, że strumień powietrza powoduje drgania jakiegoś elementu, chciał oklejać auto taśmą po kawałku i szukać tego miejsca/elementu.

Pytanie do Msobo: w którym ASO, mieście wykonali naprawę?

Renault Dąbrowski w Zabrzu 

Przed chwilą, Msobo napisał:

Renault Dąbrowski w Zabrzu 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy ktoś z forumowiczów w Warszawie usuwał ten problem terkotania ze spinkami? Mnie ASO DEKAR już dwa razu odesłało z TTTM, choć raz kazali się umówić na dokładniejsze oględziny, bo coś tam słyszeli. Niestety nic to nie dało i stwierdzili, że tak ma być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Po przeczytaniu 24 stron wątku postanowiłem się wsłuchać w pracę auta i rzeczywiście przy około 1800 obrotów jakąś taką blaszkę zaczynam słyszeć. Auto ma przebieg 1000 km. Jakby nie forum to nie zwróciłbym na to uwagi, tym bardziej, że mój poprzedni silnik to traktor 1,9 tdi :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Czy macie jakieś wieści odnośnie tej "grzechotki" ? W 1.3 tce. Mam przejechane  7500 km i ogólnie słychać to od samego początku. W ASO w warszawie na ul. Puławskiej coś słyszeli była jazda próbna. Sprawdźli i jest ok według nich. Ale mam wrażenie że coś jest ze sprzęgłem bo przy zmianie biegów i przy redukcji ewidentne słychać "grzechotkę" kiedy auto soi i wciskam sprzęgło to jest cicho. Pytanie czy trzeba czekać aż auto stanie ,?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kwestii grzechotki od sprzęgła: ludzie pisali, że mieli wymieniany wysprzeglik, ale nie zawsze to pomagało. Natomiast pomagała wymiana przewodu łączącego wysprzęglik z pompką

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Spoko dzięki. Może ktoś z was na forum właśnie naprawiał te "grzechotkę" ?

Chciałem pogadać, czy dokładnie o to chodzi.... Jeśli pojadę do ASO a jeszcze chwilę odpuszczę i zobaczę jak to podziała nie chce być zlany, że sprawdzili o jest ok. Będę mógł powiedzieć co mają dokładnie sprawdzić.

Dzięki z góry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoko, dzięki.

A u  Ciebie co wymieniali jeśli mogę prosić ? wysprzęglik, spinki, czy przewód ?

U mnie to brzęczenie jest od samego początku, cały czas tak cicho jadąc z salonu ok 300 kilometrów ale grało radio to myślałem że może gdzieś w szybie świszcze powietrze. Ale potem jeżdżąc do pracy zacząłem to lokalizować pod kierownicą. Przy zmianie biegów, wciskaniu sprzęgła i przy redukcji słuchać grzechotanie wyraźniej, byłem w aso jak pisałem ale po sprawdzeniu ich zdaniem wszystko ok. Jadąc ze stałą prędkością czy to 90, 120, 140 słychać tak samo cicho ale ciągle. Jeśli możesz napisz co powinienem powiedzieć, na co zwrócić uwagę żeby mnie nie zlali, zasugeruję że na forum takie problemy są i może to sprawdzą dokładniej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wąż hydrauliczny oraz wysprzeglik. 

No powiedz że halasuje i tak nie może być i tyle. I się dogadaj po prostu bez wyklocania, a będzie dobrze :) Zasugeruj że w ASO w Częstochowie było podobno coś takiego robione to może sprawdza w jakimś systemie. A oni takie tanie naprawy powinni robić bez problemu więc powinno być ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,
Ja wczoraj byłem w ASO w Lublinie z grzechotaniem. Pan postanowił się ze mną przejechać, oczywiście klasyka to jest specyfika tej skrzyni, grzechotka, zgrzyty przy zmianie biegów. Powiedziałem Panu, że tak nie może być to Pan z łaską postanowił, że otworzy zgłoszenie serwisowe i skonsultuje to z centralą. W zgłoszeniu zapisaliśmy zgrzyty przy zmianie biegów i hałas ze skrzyni. Dzisiaj dzwoni Pani, że mechanik konsultował się z centralą i to jest specyfika pracy tej skrzyni i nic nie mogą zrobić. Masakra auto 8 tys przebiegu (po 2 km od wyjazdu z salonu jechało na lawecie) i chodzi jak trup. Panowie jakie dalsze kroki polecacie?
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przeczytałeś to napisałem 2 posty wyżej?:) Niestety w Polsce oni mają jakieś ograniczenia co do tego co mogą robić bez konsultacji. Jak byłem we Francji to mi chcieli wymienić skrzynię bo oni tam nie mają ograniczeń budżetu. Więc powiedz, że była taka sytuacja i wyczytaleś na forum francuskim że to wysprzeglik i wąż hydrauliczny + spinki ( naprawdę jest taki wpis na francuskim i hiszpańskim forum dotyczący 1.2 Tce). I się po prostu dogadaj że by to zrobili bo dla nich to żadna cena.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak czytałem cały wątek. Wczoraj podczas jazdy próbnej, opowiadałem mechanikowi co tu wyczytałem, że może to być wysprzęglik, przewód lub spinki. Pan mechanik stwierdził tylko, że na pewno nie wysprzęglik o nie. Tłumaczę, że w całej Polsce wymieniają ludziom w Aso normalnie to okej on otworzy zgłoszenie serwisowe i skonsultuje to z centralą Renault.
Skonsultował z centralą Renault i ta sama śpiewka, że nie i koniec taka specyfika pracy. To już Renault Polska nie uważa tego za problem?
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!