Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV v konkurencja - co wybrać


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Należy pamiętać że zdjęcia Skody Scali nieco wyżej to podstawowa wersja. Megane IV w wersji Life również jest mega plastikowe i sprawia wrażenie auta budżetowego. Najważniejsze że wszystkie samochody w wersji podstawowej mają ESP, dzięki czemu stopniowo będzie coraz mniej wypadków na drogach poprzez utratę panowania nad samochodem....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam jak dostałem MIV jako zastępcze właśnie w wersji Life, [cenzura] jak nie mój samochód w środku, naprawdę takiej różnicy się nie spodziewałem. Największa różnica to ten wystający ręczny i brak tunela środkowego. To robi taką robotę u mnie, że nawet czuć trochę "namiastkę" premium. Jeździłem tym Lifem chyba prawie tydzień, jak potem odebrałem swój to normalnie choćbym do BMW wsiadł :-D

 

Na tym forum wysławiamy się CRNZURALNIE ! - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby mieć tunel "premium" to trzeba też mieć elektryczny ręczny, to wszystko serio za 5 stówek na Alledrogo? Jak wygląda zamiana zwykłego ręcznego na elektryczny? To chyba nie jest takie szybkie plug and play, tak mi się przynajmniej wydaje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja od jakiegoś czasu przymierzam się do MIV ale polityk cenowa Renault mnie skutecznie zniechęca. Na chwilę obecną rozważam wybór pomiędzy VW golf , Hyundai i 30 i MIV. Głowne kryterium u mnie to budżet. Nie chciałbym wydawać więcej niż 65 tyś. W Hyundai dostane za 63 tyś wersje GET z silnikiem 1.4 100KM - jest to przyzwoita wersja. Z kolei VW to temat otwarty gdyż wchodzi nowy model i ceny spadają z miesiąca na miesiąc. Cisnąć Dilera można z 63 wyrwać podstawowa wersję trendline z kilkoma pakietami silnik 1.0 8KM. A coż MIV na tą chwilę to albo life za 56 tyś mocno okrojony z silnikiem 100KM a wersja Limited to kręci się koło 70 tyś może ciut mniej. Gdybym wyrwał limited MIV za 63 to biorę z jego wadami ( bo pare ma). Siedziałem w każdym z tych aut i najlepsze wrażenie robi Golf - bez obrazy panowie. Może stylistka nudniejsza niż w MIV ale materiały, spasowanie trochę lepsze. Serce podpowiada aby brać MIV ale Golf rozsądek a i30 to taki kompromis pomiędzy tymi dwoma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mowa była o tym

https://allegro.pl/oferta/tunel-podlokietnik-renault-megane-iv-4-europa-7677603423

 

Jedna rzecz, którą na 100% chciałem mieć w MIV to elektromechaniczny ręczny. Właśnie przez ten tunel środkowy.

 

funyboy

Golf startuje cennikowo od 72 tys. jako golas z silnikiem 85KM na stalówkach. Serio możesz dodać do niego kilka pakietów i zbić cenę do 63 tys?

 

MIV Limited z silnikiem 115KM na 16" alusach, z automatyczną dwustrefową klimą i HF startuje od 72500. Teraz na wakacje będą duże rabaty, bo od września wchodzi Euro 6D Temp i mogę się założyć, że wyrwiesz takiego <63 tys. zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym wyrwać megane za 63 tyś w limited..... golf startuje cennikowo faktycznie od 72 tyś ale wstępna rozmowa przez telefon i mam 65 tyś z alusami, czujniki parkowania, wyświetlacz 8" itp. Fakt ma tylko 85KM to nie to co 115 w MKIV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Renault masz teraz -6000 bonus ekologiczny, -2000 za Dni Renault i od dealera pewnie też da się urwać min. 1000 zł. Także z 72500 robi się 63500. Dni Renault się kończą jutro i wg tego co gadałem z dealerem oferta wakacyjna ma być właśnie dużo lepsza. Renault musi wyprzedać auta z silnikami nie spełniającymi wchodzącej od września normy Euro 6D Temp. Co ciekawe, podobno nawet wprowadzone w poprzednim roku silniki 1.3 TCe spełniające zeszłoroczną normę Euro 6D też nie będą spełniały 6D Temp.

I30 i Ceed to też fajne opcje do przemyślenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tunel ze zwykłym recznym mam u siemie. W wersji Intense.

Dla mnie automatyczny ręczny  to porażka.  Dziala na zasadzie 0-1.  Miałem w Scenicu. Wolę tradycyjny, szczegilnie zimą na stromych zjazdach w górach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a kiedy ta oferta wakacyjna ma wejść?

Hyundai I30 to naprawdę fajne auto - wiadomo w cenie 63 tyś to silnik 100KM wolnossący więc jazd spokojniejsza ale za to silnik bezawaryjny i sprawdzony. Na wersję GET mam cenę 63 tyś ( czarna podsufitka, tablet, elektryka szyb, kamera cofania, systemy wspomagające i ostrzegające w standardzie - i ogólna mała awaryjność. A ceny Golf też lecą na łeb i szyje. Poczekam i zobaczę czy Renault czymś zaskoczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Pitrek napisał:

Nie wiem o co wam chodzi. Mam ręczny ręczny i taki potrzebuję tunel. I taki tunel istnieje wbrew temu co ktoś pisał,

O to, ze są 3 wersje tunela.

1. Brak tunela

2. Tunel zwykły

3. Tunel bardziej rozbudowany z roletka i elektrycznym recznym i multisense. I chyba tylko tunel nr 3 jest podswietlany

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pitrek

 

1.3TCe spełnia wprowadzoną 1 września 2018 roku normę Euro 6D. Sęk w tym, że nie spełnia wprowadzanej od 1 września b.r. normy Euro 6D Temp. Przynajmniej tak twierdzi dealer.

 

funyboy

jutro się kończy promo Dni Renault, która w sumie i tak była trochę ściemą, bo auto musiałoby być zarejestrowane do 5 lipca, a zamawiając auto w dniu rozpoczęcia promocji i tak nie było szans dostać je przed 5 lipca. Więc to promo na to, co Renault miał w salonach/na stocku.

 

Komarek

no właśnie, ten ręczny ręczny w MVI nie jest dla mnie zbyt urodziwy, wolę roletkę + ambientlight w tunelu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Focus ma jako pierwszy 3cylindrowy silnik, ktory i nie odstrasza dzwiekiem i fajnie pracuje w kwestii napedzania.

 

Co do Scali, nie wiem, jaka wersia stala na Poznan motor show ale w srodku wialo tandeta na kilometr, a to auto co dopiero do sprzedazy wchodzi.  Megane 3 lata temu mialo bardziej przyjazne wnetrze. I wlasciwie od 3ech lat, co by w segmencie c nie wyszlo, juz bylo ciekawsze wewnątrz, niż Scala. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!