Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV v konkurencja - co wybrać


darekgt

Rekomendowane odpowiedzi

@PitrekNo właśnie wchodzą tak bezplciowo. Nie ma żadnego oporu ani znaku że bieg wszedł. Taka nijaka. Do tego trzeba dodać ruszający się lewarek przód/tył podczas dodawania i odejmowanie gazu oraz to że od nowości lewarek nie jest sztywny tylko dość gibki na boki i na tle konkurencji wypada to wszystko słabo niestety. Sorry ale przed Megane miałem Mondeo Mk3 i mimo wieku to biegi wchodziły dużo lepiej i ogólnie lepiej się tam wyczuwalo skrzynie. Do Megane jak wsiadlem to przypomniała mi się moja Alfa 147 z rozwalonym gniazdem lewarka, bo Tez gonił lewarek jak powalony i te biegi były takie nijakie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To normalny kredyt. Jeżeli masz jakieś znajomosci w banku tradycyjnym to możesz dostać lepsze warunki (np wspomniany przeze mnie mbank, diler za to że zdecydujesz się na RCi może dorzucić gwarancje albo super warunki na ubezpieczenie).

 

 

z mojego podwórka - żona jak to kobieta ;) - wybrała - Captur w wersji RedEdition 150KM. Bo jak to stwierdziła jest w sam raz do miasta. 

Fakt auto ma ładny środek, alcantara i czarny sufit robi super robotę. W poniedziałek mam pojeździć demo 150 - sądzę ze będzie się fajnie odpychać. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@PitrekNie w każdym aucie się rusza. Zależy to jak jest skonstruowane przeniesienie ruchu z lewarka na wybierak skrzyni. W Mondeo się nie ruszał lewarek, w Alfie się ruszal ale później okazało się ze wybita była poducha skrzyni i po wymianie przestal się ruszać. A najlepszy przykład to nowe Tipo, w wersjach 1.4 95KM lewarek się rusza a w T-Jet siedzi twardo i nawet nie drgnie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, marcin33892 napisał:

@PitrekZależy to jak jest skonstruowane przeniesienie ruchu z lewarka na wybierak skrzyni.

To nie w każdym są dwie linki stalowe w pancerzach? I jak pancerze są sztywno zamontowane, to lewar ani drgnie a jak latają to się giba? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój sie nie giba więc 1.5dci raczej problemów z tym nie ma. .

Pisząc o konkurencji Renault - często wspominamy Skody. Auta idealnie wstrzelone w rynek. Do bólu praktyczne choć bez polotu. Padli niesyety ofiarą własnego sukcesu. Stali sie drodzy. Osobiście jestem pod wrażeniem nowej Mazdy 3. Stylistyka rewelacja. Prowadzenie super. Autentyczny samochód z pazurem samuraja.  Nie jak Civic który stracił żywotność, wygląd i charakter 

Edytowane przez Komarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bo teraz jest tendencja projektowa, że od momentu otwarcia drzwi ma czuć i wyglądać  na auto klasy premium. 

A w praktyce sami widzicie jak jest na przykładzie Megane 4.

A co najgorsze wielu nabywców zapomina, że to ma tylko wyglądać, a premium nie jest i nigdy nie będzie.

  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!