Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV v konkurencja - co wybrać


darekgt

Rekomendowane odpowiedzi

Tak samo jak Mazda to żadne premium. Czy Peugeot, Opel, Citroen, Skoda, Ford czy Volkswagen. To, że ktoś powie o swoim aucie "premjum" i dowali wysoką cenę nie znaczy, że to automatycznie staje się premium.

 

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marek premium na rynku jest kilka (kiedyś było kilkanaście - ale się skundliły).

 

A wymienione przez Szafir51 nie są premium, tylko próbują aspirować do tej rangi - najczęściej na starcie poprzez dowalenie cen nijak mających się do rzeczywistej wartości.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tej chwili , w zasadzie, nawet BMW , Merc,  Volvo to nie jest marka premium. Mają zarówno modele premium jak i dla przeciętnego Europejczyka . W tych z dolnego segmentu niewiele już premium zostało 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 25.06.2019 o 08:23, Sarna1 napisał:

Może oglądałeś jakaś biedna wersje. Za 95 brutto masz Scale 150 końi dsg w wersji style z wieloma bajerami. (Skonfigurowałem ważne pakiety+ adaptacyjny tempomat do 210, crew

 

Madre de Dios - jak można coś takiego wyprodukować, a potem jeszcze kupić.

 

Scala za 64 koła

 

1938873075_scala1.thumb.jpg.7cb5da987abf5f8cce881dcd6484caeb.jpg

 

1382548827_scala2.thumb.jpg.9a0c11c791e834066d043f4d68963b69.jpg

 

Scala za 87 koła

925211962_scala87050_2.thumb.jpg.adb2735fd4b241ae1480101696c29d03.jpg

 

813943724_scala87050_3.thumb.jpg.fc8579578193ee3d6fd6f59607b9845a.jpg

 

Niezły rzyg. Delikatnie mówiąc w mojej Megane plastiki są lepsze w bagażniku niż w Scali na desce rozdzielczej. Ale :70_poop:

Edytowane przez Phil_ips
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o premium to najczęściej decydują o tym klienci. Dopóki Mazda 3 nie będzie się masowo sprzedawać z elektrycznymi fotelami ze skóry i z wentylacją to nie będzie to premium.

Auta Premium - lub takie, które starają się być premium jak BMW, Mercedes czy nawet Volvo  w swoich autach mają pewne rzeczy w standardzie, ale... te auta opuszczają salon najczęściej na wypasie, ponieważ dla kogoś kto wydaje 250 - 500 000 na auto nie ma znaczenia 10 000 na lepsze fotele. 

Marki takie jak Mazda czy VW ze swoim arteonem to solidna klasa średnia, nawet średnia niższa. 

W ostatnich 10 latach gadżety poszły do przodu i są tanie, dlatego zarówno mercedes jak i renault będzie miało samodzielne parkowanie ale to nie znaczy, że renault jest premium. 

 

Premium to jest bentley. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, Phil_ips napisał:

Delikatnie mówiąc w mojej Megane plastiki są lepsze w bagażniku niż w Scali na desce rozdzielczej.

Chyba trochę przesadzasz.. ale fakt jest taki, że Scala nie porywa. O ile z zewnątrz wygląda fajnie to środek niestety niczym się nie wyróżnia, taka delikatnie podrasowana fabia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, LTar napisał:

Premium to jest bentley. 

Bentley to już raczej marka luksusowa.

Zakładając, że za premium wciąż będziemy uważać Audi, BMW, Mercedesa (bez Maybacha) i może Lexusa, raczej nie stanowią one konkurencji dla Bentlaya czy Rollsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Silverek napisał:

Chyba trochę przesadzasz.. ale fakt jest taki, że Scala nie porywa. O ile z zewnątrz wygląda fajnie to środek niestety niczym się nie wyróżnia, taka delikatnie podrasowana fabia.

 

No może odrobinę, ale w Megane Intense na pewno są lepszej jakości plastiki w bagażniku niż np. w Opel Crossland X na drzwiach przednich. Patrząc na zdjęcia Scali jestem bliski pewności, że w podstawowej wersji jest podobnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem Scalą (trasa 500km łącznie), którą znajomy zakupił w Czechach jako potestową (najlepsze wyposażenie, ale plastiki raczej aż w takim stopniu się nie różnią). Zbiera się dobrze, spalanie nie jest najgorsze (choć u mnie "eco driving" nie istnieje), we wyposażeniu wszystko co potrzebne, plastiki są dobrej jakości (na razie nic nie skrzypi). 

Jeżeli miałbym porównywać M2ph2 2007, C4 Picasso 2008, Sportage 2016 i Superb 2018 to umiejscowiłbym między C4 a Superbem, więc aż taką tandetą nie wali jak to przedmówcy pisali ;) M2 tandeta totalna po tych 12 latach, Sportage - po prostu twardy plastik, bez szału. Mam wrażenie, że większość plastiki w Scali widziało tylko na zdjęciach :70_poop:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze pojawia mi się delikatny uśmiech na twarzy jak ktoś pisze swoje spostrzeżenia o "twardych plastikach". Co ludzie robią z tymi plastikami, że im tak to przeszkadza? :) Jeśli wszystko jest dobrze spasowane to nie ma prawa trzeszczeć nie wiadomo jak twarde by było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też kiedyś myślałem, że plastik to plastik i bez różnicy, czy twardy, czy miękki, ale zdanie zmieniłem po dwóch spostrzeżeniach.

W poprzednim aucie, przy dłuższych trasach zdarzało mi się opierać kolano prawej nogi o tunel środkowy/konsolę. Plastik był tam twardy i po chwili było to odczuwalne.

Teraz w Megane zdarza mi się oprzeć lewy łokieć (nie zimny :)) o drzwi, gdzie zaczyna się szyba i dobrze, że plastik tam nie jest z gatunku najtwardszych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, Silverek napisał:

Zawsze pojawia mi się delikatny uśmiech na twarzy jak ktoś pisze swoje spostrzeżenia o "twardych plastikach". Co ludzie robią z tymi plastikami, że im tak to przeszkadza? :) Jeśli wszystko jest dobrze spasowane to nie ma prawa trzeszczeć nie wiadomo jak twarde by było.

 

A ja wsiadając do auto od razu na to zwracam uwagę ....i szczerze Megane na tle moich poprzednich aut(Hyundai,Skoda ,Toyota )najlepiej jest spasowana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pitrek

 

tylko jak masz Megane II, gdzie drzwi tylne są mniej-więcej z takiej samej jakości materiałów jak przednie to po przesiadce do 15 lat nowszego auta masz takie "what the fak"?

 

Patrzyłem ostatnio w konfigurator nowej Kii Proceed i całkiem fajnie to wygląda. Porównując cenę wersji GT Line Proceed i Megane Grandtour cenowo wychodzi podobnie. Kianka droższa ale ma więcej dodatków w standardzie, po dołożeniu ich w konfiguratorze Megane cena robi się już zbliżona (wersja 140KM z manualem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Pitek

Może dlatego, że nie spodziewałem się po wersji Intense takich dziadowskich oszczędności. Generalnie auto i wnętrze mi się podoba, ale ten jeden detal burzy mi moje wewnętrzne feng-shui. Ja niestety nie wożę z tyłu powietrza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!