Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Chromowane nakładki na grilla


wynek

Rekomendowane odpowiedzi

Kurde ja jeszcze takich poniżej Intense nie oglądałem. Jak kupowaliśmy to założenie było że ma mieć określone bajery i wyszło Intense + pakiety (ale jakie to nie pamiętam).

A w salonie nie stoją nigdy takie "golasy" - tylko zawsze wstawia się jak najlepsze wersje (wiem bo robiłem w Citroenie jako handlowiec).

Do jazd próbnych też zawsze jest dosyć bogata wersja wystawiana.

Po zdjęćiach różnica miedzy Zen a nr. Intenese jest ogromna i jest pewnie jak pisze Geble - jakby człowiek wsiadał do innego samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jest jeszcze nic :).

Spójrzcie na wersję Life, zwłaszcza na ręczny: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-megane-grandcoupe-life-sce-115-ID6B3IXu.html

Z tego co wiem, ma jeszcze bardziej okrojone wygłuszenie w stosunku do Intens niż inne wersje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@arcean szczerze mówiąc to nie byłem świadomy, że jest MIV z takim ręcznym. Zawsze byłem pewny, że Zen to najniższa konfiguracja. Ten ręczny wygląda jakby był żywcem przeniesiony z MIII.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No i raczej nie ma sensu doklejanie tych listew, bo pewnie nie będą się trzymać - jak widać na zdjęciach jest kompletnie inna konstrukcja grilla, który ma już gotowe wcięcia na chromy. Że francuzom chciało się dwa odlewy robić to ja po prostu nie ogarniam :(

IMG_20190719_192724.jpg

IMG_20190719_192712.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 10 miesięcy temu...
Dnia 25.06.2020 o 17:52, chucky80 napisał:

Papuga

Następny który leczy kompleksy "wypasionym" samochodem.

Zrozum, że dla niektórych samochód jest tylko rzeczą która służy do przemieszczenia się z punktu A, do punktu B i nie trzeba podbudowywać swojego "ego" wypasem w postaci ekranu 7" rozjaśnionego na maxa aby ludzie na ulicy widzieli.

Wybór "golasa" może być dobrym wyborem, szczególnie wtedy kiedy jest to "świadomy" wybór.

Czasami, żałuję że dopłaciłem 20k do "Intense" zamiast dołożyć 10 solarów na dach - ponieważ, że w tej dopłacie nie oferuje niczego "niesamowitego" bez czego, nie można się obejść. R-Link mapy z przed dwóch lat mimo wykupienia abonamentu itd, więc też jeżdżę na telefonie. 

A nawet w "najgrubszych" wersjach brakuje podstawowego wyposażenia, które miałem ponad dekadę temu (Scenic II, Citroen C4 VTR, Golf V Plus) :

- brak lusterka fotochromatycznego.

- podświetlony tylko jeden klawisz panelu otwierania szyb i lusterek i tylko u kierowcy.

- "automatycznie" opuszczana i podnoszona szyba tylko kierowcy,

- a co za tym idzie, brak domykania szyb z pilota 

itd.

Nowe Renault zmierzają w kierunku Dacii, a nie odwrotnie.

Już to zauważyli "myfrendy" i wszystkie te "gadżety" można dokupić na aliexpress.

 

 

 

Proponuje zapoznać się z regulaminem forum odnośnie cytowania. Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, sylwekdm napisał:

 

A nawet w "najgrubszych" wersjach brakuje podstawowego wyposażenia, które miałem ponad dekadę temu (Scenic II, Citroen C4 VTR, Golf V Plus) :

- brak lusterka fotochromatycznego.

- podświetlony tylko jeden klawisz panelu otwierania szyb i lusterek i tylko u kierowcy.

- "automatycznie" opuszczana i podnoszona szyba tylko kierowcy,

- a co za tym idzie, brak domykania szyb z pilota 

itd.

 

 

Lepsze wersje to również radio DAB , ładniejsza tapicerka, asystent pasa ruchu,  odczytywanie znaków i ograniczeń prędkości  i kilka innych różnic. 

 

Mam Intense , jest domykanie szyb z karty, jest automatyczne opuszczanie szyby kierowcy,  sa podświetlane wszystkie klawisze ( podświetlany tylko 1 od szyby kierowcy to w Kadjar, zrobione tak samo jak w Qaszkaj i wielu innych japończykach ) .

W moim 2016 faktycznie  nie było lusterka fotochromatycznego,  w późniejszych rocznikach jest..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!