Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Jaki akumulator wybrać?


Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuje wymienić aku. Nie znalazłem w necie żadnych ciekawych informacji jaką firmę wybrac, z tych znanych typu centra,varta,bosh słyszałem ze to sh#t. 

 

Z tych mniej znanych to nie wiem do czego warto dopłacać.. A czy te droższe dłużej wytrzyma ?
Z opcji które widzę na miejscu w woj śląskim to :


148        Akumulator SPECBAT 12V 60Ah/480A
165       AKUMULATOR SOLARIS 62Ah 520A SA 60 620

180       AKUMULATOR EMPEX 62AH 520A  

190       AKUMULATOR GIGAWAT 60Ah 540A 

190       KUMULATOR 4MAX 60AH 540A

190      Akumulator MaxGear 540A 60AH

190      Akumulator AXIS 12V 60Ah CB602 S4004 D59 D21 S5004

190       AKUMULATOR KOZAK 60AH 550A KO600
190     Akumulator 62Ah VOLTMASTER CB602 S4004 D59 CC542

200    AKUMULATOR 60Ah 450A 12V P+ FURYA

210    AKUMULATOR 60 Ah 12 V 540 A MAXGEAR BOSCH P+ 

220    Akumulator Centra Plus 60Ah 540A CB602 Nowy Model

230    Akumulator Jenox Gold 12V, 63 Ah, 600A

230    AKUMULATOR BOSCH S4 60 AH 540A 60Ah

230    Akumulator EXIDE EB602 60Ah 540A

230    Akumulator VARTA BLUE D59 60Ah 540A
230     XT BAT PREMIUM 62 Akumulator 62Ah / 540A P+

240    Akumulator CARTECHNIC ULTRA POWER 054 - 60Ah 540A

250    Akumulator Akumulatory Eurostart 62 ah

250    YUASA YBX3075 12V 60AH 550A P+ P+

260   Akumulator WESTA FORSE 60Ah/600A

270    AKUMULATOR WORLBATT GOLD 63Ah 630A

270    viking bronze 60ah 510

280    AKUMULATOR BANNER 62AH 550A POWER

 

A Może lepiej czego nie kupować ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję toplę od dystrybutora. Do benzyny wystarcza energy, ale top jest odporny na częste rozruchy i je preferuję. Mam 54 w benzynie, która jeździ w korkach 2 x 2,5 km i nigdy nie musiał być doładowany zewnętrznie.

Właśnie zerknąłem do  Topli. Kiedyś miały średnią cenę, a teraz poszły mocno do góry.

Mam również Boscha S4 i trzylatek ma duży spadek napięcia przy rozruchu benzyny 1,0. Możliwe, że w Niemczech są dobre, ale do nas już takie nie docierają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.09.2019 o 21:52, mrarek napisał:

x

Dokładnie.

Im cięższy tym lepszy z wyjątkiem Jenoxa i Bannera.

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie cytowania. Aston76

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.09.2019 o 21:55, jabrze napisał:

x

Banner i viking był polecany przez lokalny sklep... coś nie tak z Bannerem i Jenoxem?
 

Długość [mm] 242

Szerokość [mm] 175

Wysokość [mm] 190
taki powinien być wymiar, a nie będzie problemów jakbym chciał włożyć aku wysoki na 175 mm ?

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie cytowania. Aston76

 


 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O vikingu nic nie mogę powiedzieć. Banner jest różny i zależy od partii produkcyjnej.

3 godziny temu, Quentin88 napisał:

250    YUASA YBX3075 12V 60AH 550A P+ P+

Tego mniejszej  pojemności mam w nowym samochodzie - czas pokaże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.09.2019 o 22:30, Quentin88 napisał:

x

Dobierasz gabaryty (wysokość) i plus po lewej. Trzpienie do klem są znormalizowane.

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie cytowania. Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jabrze   nie wprowadzaj  człowieka w błąd ,powinień kupić akumulator z plusem po prawej stronie jak w 90% pojazdów ,zobacz że w Megane III akumulator jest odwrócony klemami do podszybia więc wydaje się że plus jest z lewej a jednak jest normalnie z prawej strony !!! Mam nadzieję ze kolega nie kupił już akumulatora z plusem po lewej 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.09.2019 o 17:03, fullxda napisał:

x

Masz rację. Dobrze myślałem i źle napisałem. Wszystkie renault mają tak samo.

Mój błąd.

Przepraszam!

 

Proponuje przypomnieć sobie regulamin forum odnośnie cytowania. Aston76

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jeszcze nie kupiłem w przyszłym tygodniu sie przejade do jakiegos madrego speca co przed ewentualnym kupne zmierzy pojemnośc aku. 
zastanawiam sie nad westa 60AH ale on ma mniejsza wysokość zamiast 190 175 mm. Da rade to zamontowac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Quentin88 napisał:

Da rade to zamontowac?

Do podstawy trzyma obejma z fasolką na śrubę. Sprawdź w jakim położeniu jest z obecnym akumulatorem.

Z wysokością niższy może być.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 5.09.2019 o 21:52, mrarek napisał:

WESTA FORSE. Jeden z nielicznych, który ma dużo ołowiu w sobie.
Płyty nie są cienkie jak papier, a o to przecież chodzi.

A grom też produkowany przez Westa? Ktoś się o nim może wypowiedzieć? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!