Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

demo1 - ale czy padł Ci czujnik wykrywania ręki - czy cały czujnik? Bo jak masz np. padnięty mikrostyk, albo nie działa przez wilgoć - to i wykrywanie ręki nie działa. Więc może padł Ci (lub raz dzaiała, raz nie) mikrostyk - a czujnik podczerwienie jest OK.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Czy ktoś spotkał się z takim przypadkiem:

-wszustkie drzwi można zamknąć przyciskami na klamkach

-drzwi przednie od strony pasażera-po włożeniu ręki za klamkę otwiera się centralny zamek

-drzwi tylne obie strony-włożenie ręki nie działa, pierwsze pociągnięcie otwiera się centralny, drugie otwierają się drzwi

-drzwi przednie od strony kierowcy, włożenie ręki nie działa, pierwsze pociągnięcie klamki otwiera centralny, drugie nie otwiera drzwi

Dodaję, że otwarcie centralnego zamka drzwiami innymi niż kierowcy pozwala na otwarcie drzwi kierowcy klamką za pierwszym razem.

Od czego zacząć poszukiwania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pewien mały problemik. Tylne drzwi za kierowcą. Wkładam rękę za klamkę. Raz puszczają siłowniki we wszystkich drzwiach a raz nie. Nawet jak nie puszczą pociągam za klamkę - wtedy wszystkie siłownik puszczają z wyjątkiem właśnie tego za który ciągnę. Jest to trochę wkurzające. Obecnie rękę wkładam w inne drzwi a otwieram wtedy bez problemu tylne bo już siłownik je otworzył. Co radzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak u Ciebie ale w moim sceniolu II po lifcie w tylnych klamkach nie ma anten, które komunikują się z kartą.

Czasami jak ją mam w tylnej kieszeni i podchodzę z takiej strony że antena w klapie ani ta w przedniej klamce jej nie widzą, to też nie mogę otworzyć. Wystarczy inaczej się ustawić albo kartę wziąć do reki i już działa.

To że otwiera wszystkie poza tymi za które ciągniesz, to już inna bajka i problem zapewne jest właśnie w zespole klamki tych drzwi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witajcie,

 

Niestety od wczoraj nie działa mi cała prawa strona Hands Free.

Ani zamykanie przyciskiem w klamce , ani otwieranie czujnikiem ruchu.

Nie wiem co się stało? klemy od akumulatora odłączane. kostki z drzwi wyjęte.. i nic.

 

Dodam że jak włoże ręke w klamkę to światełko nad lusterkiem się zapala, czyli jak by system czujników działał, Ale nic nie odblokowuje.

Lewa strona działa dobrze.

Apropo czy powinno być tak .. ze nawet bez karty podchodząc do auta i mieć włożoną rękę za klamkę. to tez wam sie zapala światło w środku ?

tak być nie powinno na moje.

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam identyczny problem lecz światło mi się nie zapalało w środku dopóki nie otworzą się zamki.

Gdy było zimno zamykanie z przycisków działało po obu stronach teraz tylko od strony kierowcy (z działającym systemem hf).

 

Dodam jeszcze że gdy jest minusowa temperatura to system hf nie działa w ogóle i przechodzi w tryb awaryjny czyli otwieranie poprzez pociągnięcie za klamkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a przyciski jak masz ustawione na światełku w środku ?

bo to też od tego dużo zależy.

Co do minusowych temperatur. masz rację. tylko że mi wtedy w ogóle nie działa HF. muszę zawsze pilotem otwierać. ;/

Edytowane przez demo1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przełącznik mam na środkowym ustawieniu.

 

Przy awaryjnym otwieraniu nieraz trzeba dwa razy pociągnąć za klamkę i dopiero potem otworzyć.

Problemu z hf dalej nie potrafię rozwiązać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam! Jestem właścicielem Grand Scenica PhI od pół roku, a na forum od dziś! Wiem, że temat hf był mocno wałkowany, ale nigdzie nie znalazłem mojego przypadku. Byłem na myjni umyłem mojego szczeniaczka na błysk, wysuszyłem i wstawiłem do garażu odpiąłem klemy z aku w celu doładowania. I po kilku dniach zobaczyłem, że część hf związana z wkładaniem dłoni nie działa. Poczytałem o sprawdzeniu czy nie ma wody i czy styki w kostkach podłączeniowych między drzwiami a kabiną czasami śniedzieją, ale wszystko jest ok. Jeżdżę z żoną (ona więcej bo ja na rowerku do pracy, bo ładna pogoda) i nie wiem dokładnie kiedy to się stało. Wszystkie 4 drzwi zamykam normalnie z przycisków w klamkach ale jak włożę rękę między czujkę a klamkę nic się nie dzieje we wszystkich drzwiach! Dopiero po pociągnięciu za klamkę 2x we wszystkich 4 drzwiach otwiera się zamki! PROSZĘ HELP!!!!! <piwko>

 

Kolego Leniuchy po znakach przystankowych stosujemy spację. Poprawiłem. Aston76

 

dzięki!!! będę pamiętał!!!

Edytowane przez leniuchy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

suszyć suszyć tylko pozostaje,u mnie mam to samo jak umyje w sezonie jesienno zimowym to drzwi kierowcy tak się zachowują około 2-3 tyg.więc teraz mam wyjście z sytuacji-nie myje auta od listopada do marca i jest git <piwko>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!