Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzałka elektryczna w nawiewie kto posiada


Rekomendowane odpowiedzi

A obwód czujnika masz sprawny??? Może brak połączenia skoro po podmianie efekty identyczne????

No i zasadnicze pytania, grzałki i przekaźniki posiadasz??? Zdejmowałeś osłonę, by z lewej strony na zespół nawiewu popatrzeć???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

grzałki są bo w tamtym roku działały. Sprawdzałem organoleptycznie. Podejrzewam, że coś nie tak jest w ustawieniach UCH. Tylko nie wiem jak to sprawdzić.

 

Dodano: 09 gru 2012 - 19:05

Czy można tę grzałkę jakoś "pokazać" UCH, wprogramować, czy sobie odpuścić i kombinować przełącznik manualny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa popołudnia w garażu i udało się zakończyć projekt "grzałka" w megance. Najwięcej zabawy było z przepuszczeniem kabli przez ścianę grodziową.

Jako ciekawostkę dodam, że przekaźniki zamontowałem w skrzynce bezpieczników pod maską. Jest tam dużo miejsca i teraz nie mam problemu z cykaniem przekaźników :D Po włączeniu na komputerze leci miłe ciepełko, a prace grzałek sygnalizują diody led zamontowane w pustym gnieździe włącznika esp.

Dziękuję kolegom, którzy wcześniej walczyli z montażem grzałek i podzielili się swoją wiedzą. Polecam wszystkim takie grzałki w 1.9 dCi, komfort temperaturowy podczas ruszania z zimnym silnikiem bezcenny!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy, choć nie ukrywam, że nie miałem wtedy dostępu do aparatu. Tekst na pewno powstanie, może kilka zdjęć uda się zrobić kiedyś przy okazji jakiś prac planowych (choćby czysczenie egr) kiedy trochę bebechów z pod maski wyciągam.

Edytowane przez kowaldo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz uważaj, byś z podniecenia nie zjarał za szybko akumulatora. w końcu najniższa moc grzałek to 1000W, więc to jest pikuś w porównaniu np. z ogrzewaniem tylnej szyby (240 W) + kpl. świateł (przyjmijmy ok. 150 W) :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie też w końcu działa nagrzewnica:):D

Mechanik włączył opcje 1000 W i jest git. Pierwsze pstryknięcie przekaźnika słychać prze włączeniu nadmuchu na 1 (nawet zimnego nadmuchu) obroty wtedy mam prawie na 1000, drugie pstryknięcie jest ok 1500. Dlaczego tak jest?? Jakie "spustoszenie" może zrobić taka nagrzewnica np akumulatorowi?? Kusi mnie włączenie opcji 1800W, ale nie wiem czy gra jest warta świeczki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz alternator Bosch 150 A to śmiało włączaj. Komputer sterujący włączaniem grzałek najpierw zabezpiecza odpowiednie ładowanie akumulatora a dopiero potem przyjemności.

Ja mam altek 150 A i całą zimę jeździłem na "auto" i 22 st. C. Ani razu nie doładowywałem akumulatora a jeżdżę głównie po mieście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
        • Zwycięzca
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!