Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Grzałka elektryczna w nawiewie kto posiada


Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 18.10.2012 o 19:28, aniewa napisał(a):
Warunkim załączenia grzałek jest temperatura na termometrze zewnętrznym5 stopni lub poniżej.
a robiłeś może taki numer: przy temp. 15*C i zimnym silniku, ustawić temp. w kabinie na max czyli 26*C i wtedy na bank dmucha ciepłym z grzałek <czerwona>
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj rano było 6 st. na plusie i w żaden sposób grzałki nie chciały się załączyć. Ustawiałem na max i nic. Ani na "auto" ani ręczną regulacją grzałki nie poszły. Może u Ciebie jest coś nie tak z grzałkami, że załączją się np. przy + 12 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Temperatura na polu spadła do 2C. Diody zamontowane. Grzałka mi się nie załącza. Wszystkie przewody są dobrze poprowadzone, piny również. Przypuszczam że ten gość od Clip'a nie wie jak to ustrojstwo włączyć. Niby na komputerze wyskoczyło grzałka 1000W klimatyzacja regulowana. Dziś jak tylko otworzą sklep kupuje przełącznik i zrobię grzałkę na przełączniku 3 poziomowym, albo 4 poziomowym.

1 stopień - brak zasilania.

2 stopień - jeden przekaźnik.

3 stopień - drugi przekaźnik.

4 stopień - obydwa przekaźniki naraz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też miałem kłopot z włączeniem na Clipie .Samo wskazanie że jest grzałka nic nie dało musiałem jakby zresetować UCH i ustawiać wszystko po kolei .Ale uwaga musisz mieć przy sobie obydwie karty bo przy tej operacji też są przypisywane do UCH.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha, w takim razie ten gość od Clip'a nie da Sobie z tym rady.. :( Będę musiał poszukać gdzie indziej.. Nel a Ty masz Clip'a? Albo gdzie Ty to robiłeś?

 

Dodano: 27 paź 2012 - 17:34

A jeśli temperatura " zewnętrzna " ta na wyświetlaczu z godziną pokazuje 2c to grzałka powinna się już włączyć? Czy temperatura wewnętrzna musi być poniżej 5c żeby sięwłączyła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura wewnętrzna musi być niższa niż zadana na wyświetlaczu klimatronika i wyższa niż 15 st. Przy zewnętrznej +2st. powinny grzałki się załączyć. Czy diody masz założone zgodnie z ich polaryzacją?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy fabrycznie montowanych grzałkach, wczoraj temperatura zewnętrzna była +4 stopnie, na klimatroniku jak zawsze 20, AUTOMAT i grzałka się włączyła, choć tylko auto do garażu wstawiałem. Trwało to z 1,5 minuty, w tym czasie już z nawiewów leciało ciepełko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, diody podłączone. Kupiłem przełącznik do ręcznego sterowania grzałką. Będę musiał to założyć jutro i zobaczę czy działa.

 

Dodano: 28 paź 2012 - 15:26

Mam pytanie, przewody od przekaźników ( te dwa cienkie ) co idą do UCH między nimi i masą będzie przełącznik ręcznego załączania grzałki. Czy ma znaczenie grubość przewodów? i grubość przewodu między masą a przełącznikiem? Czy to mogą być cienkie przewody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!