Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

@Leszek3 kolor jest ładny, ja się zgadzam - jak jest czysty, a nie ubłocony :-) Też mam czarny etoile, więc jak najbardziej kolorystyka gra. Mam również i Megane II, tam dywaniki są bardziej śliskie (albo mniej chropowate), dzięki czemu łatwiej się je czyści. Przez 100 000 km jazdy nie zauważyłem, żeby było to niebezpieczne (cokolwiek masz na myśli). Kilka tysięcy km w Megane III (zanim zmieniłem na Rezaw-Plast) uświadomiły mi, że mam gorzej niż wcześniej - to miałem na myśli pisząc m.in. powyższe słowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam oryginały gumowe Renault i Rezaw. 

Ciężką zimą mam wrzucone Rezaw a jak jest niezła pogoda mam ori Renault 

nasi sąsiedzi z Czech też robią bardzo dobre dywany, wielu procentów samochód bierze od nich na 1 montaż 

https://www.strefakierowcy.pl/31846,dywaniki-gumowe-renault-megane-iii-2009-2015-rigum.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rezawy przydają się teraz gdy jest jeszcze trochę śniegu ale na weekendzie wracam do oryginalnych. Mała uwaga dla tych, którzy będą wycinali miejsce na stoper w Rezawie. Tnijcie po wewnętrznej ramce. Ja wyciąłem zewnętrzną nie przykładając wcześniej stopera i trochę lipa ale obramówka mi została więc jakoś zespoliłem i trzyma. Dobrze, że w Lidlu jest teraz pistolet do kleju na gorąco, który żona chce kupić do pracy więc i mi się przyda do naprawy.

image.png.fe9c1888fc106509bb3e9d8d3907f4ea.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie robiłem dziury w rezawie, na przyszły sezon przykleję pod nie rzepy żeby nie ślizgały się.

Teraz mam większy problem, zakup welurowych, te co są w ASO to dramat, ładne są od Bose ale są szare a nie czarne :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadne rzepy które przyklejałem nie wytrzymały za długo i - co ciekawe - też niezbyt te dywaniki trzymały. Ćwiczyłem jakieś rzepy firmy 3m (takie dosyć nietypowe dla mnie, bo zawsze myślałem, że rzepy składają się z 2 różnych części - farfocli i haczyków, a te co ćwiczyłem obie części miały takie same - haczyki)

 

U mnie już są letnie dywaniki, ale w Gdańsku już dawno nie ma śniegu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, pbet napisał:

Moje oryginalne nie są czarne tylko takie szarawe jak na tym zdjęciu. Macie inne?

Wg mnie moje są czarne i szorstkie, ale dawno ich nie widziałem, niemniej jak napisał Kolega @Leszek3 ładnie komponują się z czarnym kolorem karoserii i wnętrza. W Megane II wnętrze jest szare i szare dywaniki również ładnie się z tym komponują.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Orginalne są dwa rodzaje http://www.skleprenaultwarszawa.pl/pl/p/Dywaniki-gumowe-Renault-Megane-III-5D%2C-Coupe%2C-Grandtour/200  nr 
7711425284

http://www.skleprenaultwarszawa.pl/pl/p/Dywaniki-gumowe-Renault-Megane-III-Hatchback%2C-Coupe%2C-Grandtour/1697  o nr. 
7711425285  
Te drugie mają wiecej wylanej gumy jakby na zewnatrz, myślicie że bedą lepsze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsze mają dwie wady, po pierwsze nie są czarne a po drugie nie mają rantu i w zimie woda zamiast zostać w korytu dywaniku i odparować spływa w dywan podłogowy.

drugie wydają się bardziej sensowne bo są korytkowe ale zaś urodą nie grzeszą 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, po wymianie >>zima -> lato<< stwierdzam, że faktycznie aż tak czarne nie są :-) ale i tak za czarne dla mnie - mnie pasuje kolor z Megane II (z ciemną wykładziną). Denerwująca jest ich szorstkość, bo każde postawienie buta zostawia ślad. A w kwestii dywaników podrzuconych przez @Leszek3, to te drugie wyglądają jak niedocięte, przynajmniej ten od kierowcy. Plusem dywaników oryginalnych (pierwszy link) są na pewno jednoczęściowe stopery (w takim sensie, że się nie rozkładają na części podczas demontażu, jak w przypadku stoperów Rezaw-Plast).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Przeglądnąłem temat i najlepiej pasujące "gumowce" to:

Rigum

- Ruskie ? Model 1

- Ruskie ? Model 2

Które z nich będą najlepiej dopasowane?  Nie zależy mi na jakimś potężnym korycie, ale na tym, żeby dobrze pasowały i nie podwijały się pod ped@#y :mrgreen:

Gdyby miały miejsca na zatrzaski org, to byłoby miło.

 

Teraz drugie, na lato.

Wpadły mi w oko takie   ze względu na haft na dywaniku, a nie na wszywce. Możliwość wyboru zestawu: Dywanik grafitowy, lamówka z przędzy grafitowa, biała nitka, haft srebrny.  Na minus- brak stoperów.

Druga opcja ze względu na  stopery. Możliwość wyboru zestawu: Dywanik szary, grafitowe obszycie (lamówka wygląda gorzej jak przędza), biała nitka. Na minus-nazwa modelu nie jest haftowana.

Czy ktoś ma któreś z wymienionych i może się podzielić uwagami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam te dywaniki i mają one stopery w dywaniku kierowcy, poza tym spód ma chropowatą gumę i nie ma prawa się poruszyć dywanik. Wysoka jakość wykonania moim zdaniem lepiej wyglądają niż oryginalne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam Rigumy. Moim zdaniem sporo lepsze od fabrycznych - zrobione z elastycznej gumy z rantem po brzegach, tak z 1-2 cm. Dopasowanie bardzo dobre tylko te z przodu mogłyby sięgać trochę bardziej pod fotele. Zamiast stoperów maja możliwość wycięcia otworów pod oryginalne mocowanie, dzięki temu dywanik kierowcy się nie przesuwa (widać na zdjęciu jak to jest zrobione).  Po kupieniu miały jakiś perfumowany zapach (nie śmierdziały gumy), który wywietrzyłem na słońcu, bo nie lubię takich dodatków i teraz są bezzapachowe.

Zdjęcia jak to wyglądaj  aucie poniżej.

20171209_135128.jpg

20171209_135141.jpg

20171209_135145.jpg

20171209_135209.jpg

20171209_135308.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, lordboss napisał:

Mam te dywaniki i mają one stopery w dywaniku kierowcy, poza tym spód ma chropowatą gumę i nie ma prawa się poruszyć dywanik. Wysoka jakość wykonania moim zdaniem lepiej wyglądają niż oryginalne. 

Masz czarne czy grafit ?

Jak grafit to możesz cyknąć foto ?

Się zagalopowałem z tymi obszyciami, bo jak przędza to nie nitka. A niestety zestawu grafit+lamówka grafit i biała nitka nie widzę.

 

@altair4

dzięki za foto

te "Ruskie" sprzedaje ktoś z Sącza, więc podjadę w wolnej chwili przymierzyć. Jak będzie słabo to wezmę rigumy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!