Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego auta


burk

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli pozwalają Ci środki finansowe to bierz 1.2 TCe. Wolnossący 1.6 16V to już przeszłość, hałas przy wyższych prędkościach, w zasadzie niezauważalna różnica między nowym Meganem III 1.6 16V a Meganem II 1.6 16V z 2003 roku. Oba podobnie buczą pry 120 km/h. Natomiast w 1.2 TCe jest zupełnie inaczej.

 

Z ciekawości czym obecnie jeździsz skoro 1.2 TCe zrobił na Tobie wrażenie... ? Którą wersję TCe tesowałeś 115 czy 130 ?

Edytowane przez mayn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeżdziłem tce 130- moje auto ma 90KM, różnica kolosalna....nniestety 1.2 tce to inna kasa tylko 1.6 mieści się w moim przedziale cenowym i tylko na niego jest tak duży upust.

Jestem ciekaw jak duża różnica jest między 1.6 a 1.2tce bardzo duża, duża, czy mała. dodam że jeżdze delkatnie 100-120 km/h max. Elastyczność 130 tce to szok dla mnie :D

Edytowane przez funyboy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jaśniej napisz w czym masz te 90 KM i jaki silnik. Również poluje na 1.2 TCe w Meganie IV, chcę mieć obiektywne porównanie. Mam dużą nadzieję że zgodnie z zapowiedziami Megane IV zostanie odchudzone o 100 kg lub więcej od obecnej generacji...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z14xep benzyna opel.

Jeżdziłem tce 130 nie wiem jak idzie tce 115 - pewnie podobnie.

 

Raczej ciut gorzej. TCe 130 ma nieco krótszą skrzynie biegów, natomiast TCe 115 ma nieco dłuższą - przy 150 km/h ma ~3100 tyś obr.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo 1.6 16V w 6 biegowej skrzyni ma między 2700-2800 obrotów pry 100 km/h. Ostatecznie niech potwierdzą ich użytkownicy...1.6 16V nie tylko jest głośniejszy, oraz nie posiada wygłuszenia jak 1.2 TCe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem skodą octavia 1.4 TSI 140 KM i różnicy nie czułem a nawet gorzej był niż u mnie. Tylko ma leprze klimatyzację niż renault...

 

Jak włączony silnik i wyjdę z auta to prawie nie słychać że pracuje, a w środku to słychać...

Edytowane przez airbites
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też potwierdzę, że klima w M3 to taka za mocna nie jest , ale ....jest :)

Zaletą jej jest , że nie za bardzo obciąża silnik, a co za tym idzie nie robi się auto mułowate i spalanie też mocno nie wzrasta , jak się klimę włączy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejedź się jeszcze z silnikiem dci.

Możesz nie zauważyć , że to diesel jest ;P

To prawda, o kulturze pracy juz nie wpominając. Ja wprawdzie nie jechałem takim autkiem ale parę razy pzrechodziłem obok i byłem zaskoczony jak równo i w miarę cicho pracuje bez tego klekotania, które maja pozostałe wysokoprężne starszej generacji.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!