Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Nadmierne zużycie oleju


kogutor

Rekomendowane odpowiedzi

Memory 5 siara: http://www.renault-czesci.pl/RENAULT-MEGANE_MEGANE-III-2008-2015_ZESTAW-SERWISOWY_SILNIK-1-2-TCE-H5F(2,1261,).aspx i wszystko jasne :-)

Ja od nich biorę części ale olej kupuje w Niemczech przy okazji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed chwilą, ABCMegane napisał:

Może stacja paliw jest dobrym miejscem?

Jak Ci cena nie przeszkadza to czemu nie :-) Jedź po prostu do pierwszej lepszej hurtowni lub porządnego sklepu, a nawet większego marketu i kupisz to czego potrzebujesz. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

51 minut temu, ABCMegane napisał:

Mam pytanie, czy ten olej będzie odpowiedni?

Kolego kup taki olej jaki masz zalany do silnika jeśli ten litr ma być na dolewkę. A jak nie wiesz jaki masz olej bo dopiero kupiłeś to zmień cały z filtrami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam

Planuję zmienić Grand Scenieca III 1.9 dci 130 KM 2007 i trafia mi się Grand Scenic 1.2 TCE 130KM z 2014 r. w salonie Renault oddany w rozliczeniu  serwisowany od I właściciela czytając te posty trochę mama mieszane uczucia. jak to jest z tak naprawdę z awaryjnością i braniem oleju w tych silnikach czy jest się czego bać, że można się wpakować na minę czy może te silniki są jak najbardziej ok?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Można wpakować się na minę. Osobiście nie kupiłbym silnika 1.2 TCe za duża loteria jak dla mnie. Osobiście PH2 i ph3 bardzo mi się podobają i chętnie bym wymienił na coś z nowszą mordą ale gama silników obecnie w reno odpada.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest już w sprzedaży nowy Scenic IV z silnikiem 1,3TCe (1330cm/3) konstrukcji Renault/Mercedes/Nissan  140 i 160KM, a może będzie w Sceniku wersja z 1.8TCe, a  co do 1.2TCe to znam wielu klientów, którzy są bardzo zadowoleni z tego silnika i niektórzy mają przejechane 260tys.km i wszystko działa. Na temat 1.5dci, też jest sporo różnych skrajnych opinii, negatywnych i pozytywnych.

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem Ciekawy czy 1,3 (140 i 160 KM ) się różnią  w konstrukcji bo jeżeli nie to taniej będzie można kupić 1,3 Tce 140 KM i do Tunera podjechać i zaścielić 1600 zł. i zbudować mapę na 160 KM. Już się nie mogę doczekać jak to się sprawi w Megance IV, tylko pytanie, kiedy te silniki wejdą w wyposażenie Megane i czy będą to te same silniki co stosowane będą w Mercedesach A klasa. Bo jeżeli 1,3 Tce wejdzie nawet w opcje Megane i cena będzie konkurencyjna to będzie pewnie hit sprzedaży, jeszcze trzeba by poczekać na facelifting co by poprawili światła na full led łącznie z kierunkami i we wnętrzu samochodu. Wtedy pokosił bym się na 3 raz żeby kupić Megane :-) Też będzie trzeba przeczekać okres jak ten silnik będzie się sprawował bo pewnie będą choroby wieku dziecięcego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, witman napisał:

Na temat 1.5dci, też jest sporo różnych skrajnych opinii, negatywnych i pozytywnych.

Silnik 1,5 dci w megan II, to całkiem inna konstrukcja aniżeli 1,5 dci w megan III.

Pojemność jest tylko taka sama.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, witman napisał:

a  co do 1.2TCe to znam wielu klientów, którzy są bardzo zadowoleni z tego silnika i niektórzy mają przejechane 260tys.km i wszystko działa.

Są już takie przebiegi tych silników,czy chodziło Ci o 1,4Tce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie 1.2TCe 130KM (H5F) +/- 260tys.km  naszego klienta, który jeździł służbówką od nowości i ją odkupił od firmy, a teraz śmiga nim jego żona, auto serwisowane w ASO i nie było z nim większych problemów, teraz serwisuje u nas ;-)

Klient trochę niezadowolony, bo jeździ teraz służbówką MIV z 1.6SCe i ma delikatny dyskomfort przy wyprzedzaniu ;-)

 

A z 1.4TCe 130 mamy klienta o którym już pisałem na forum, ma ScIII Grand 2009r. z przebiegiem 322tys. (ponad 200tys. na LPG) niedawno był u nas na kolejną wyminę oleju, zrobiłem nawet fotkę licznika wciskając pedał gazu pod 6000obr. co by kto nie pomyślał, że to z diesla ;-)

 

   

14tce 322kkm.JPG

14tce 322kkm silnik.JPG

Edytowane przez witman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!