Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

1.4 tCe szarpanie podczas jazdy ze stałą prędkością + szarpanie na zimnym


pixel16

Rekomendowane odpowiedzi

18 minut temu, Refild napisał:

filtry wychodzą ok 40 zł ,

 

Ja płaciłem za wkłady max 12 zł:

- odstojnikowy - Czaja Blaster - wkład włókno szklane:

8 zł

- fazy ciekłej:

2,90 zł

 

A porównując ceny kompletnych filtrów, to topowy polski ultra nowoczesny filtr odstojnikowy Alex Ultra 360:

39 zł

A oryginalny zwykły  BRC ( archaiczny - stosowany chyba od 15 lat): 

49 zł

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ci gazownicy to często ludzie z łapanki. Jak nie mogą ogarnąć to jedź do mechanika. Jak mechanik zobaczy że jest gaz to powie jedź do gazownika. A później taki kierowca sprzedaje ekologiczne auto i kupuję auto na zupę.

  • +1 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, krzychu73 napisał:

Ale przez to że każdy może gmerać w sofcie do woli,

Wyobrażasz sobie zablokowane gniazda obd II czy kasowanie inspekcji olejowej czy serwisowej tylko i wyłącznie w ASO?

Wyobrażasz sobie brak możliwości chipowania silnika itd. 

Jestem zdania, że jak coś kupiłem,  jest to moje i mogę z tym zrobić co mi się spodoba - nawet jak z tego prawa nie skorzystam.

Nie mam nic przeciwko blokowaniu dostępu do sterownika w BRC, jeśli klient wie o tym, wie jakie są tego konsekwencje i się na to godzi, a nie, ta informacja jest zatajana przed założeniem instalacji, a później ludzie po forach szukają cracków, bo zakład partnerski BRC nie może sobie poradzić z problemem.

222.thumb.png.15174afc751c5295009b93bed08f49cb.png

1.thumb.jpg.f54e70b455994dcefb4dca51783344ce.jpg

 

Opisałem to tutaj:

https://megane.com.pl/topic/39748-ile-wam-palą-lpg/?do=findComment&comment=570018

 

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 10.04.2020 o 21:08, Refild napisał:

a to tak ciężko włożyć rączkę pod maskę i samemu filierki wymienić ? zamknąć zawór na butli , pozostawić auto aż na gazie zgaśnie i zrobić to samemu ? filtry wychodzą ok 40 zł , resztę płacisz za fatygę która jak dla mnie jest dużo przeceniona.

Pominę kwestię, że zdania nie zaczynamy od " a ", ale TAK, właśnie tak ciężko. Znam się na zupełnie czym innym, i daje zarobić tym którzy zajmują się choćby taką wymianą. W myśl zasady nie znam się to nie dłubię, po prostu nie pcham rąk pod maskę. Nie mam potrzeby znać się na tym, poza tym nie interesuje mnie zupełnie ten temat. Może i zaoszczędził bym przy tym kilka $, ale nie muszę także dziękuje za złote rady, nie skorzystam :D. 

Edytowane przez czik3n
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadza się że nie ma potrzeby żeby każdy się na tym znał, tylko zauważe, że nie każdy pracuje przy swoim aucie żeby zoszczędzić kilka $ jak to napisałeś, satysfakcja i pewność z prawidłowo przeprowadzonej naprawy/obsługi i że wogule została przeprowadzona bezcenna.Nie zastanawiamy się wtedy czy wlał ten olej co zawiozłem lub czy mu się chciało filterek

wymienić czy tylko obudowę przetarł szmatą, bo obsuwa i już następny klijent powinien być robiony.Oczywiście to pewnie znikome przypadki ale uwierz mi że są.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też bardzo popieram to, co pisze Krzysztof o samodzielnie wykonanych naprawach. Zobaczcie jak teraz w tych trudnych czasach taka umiejętność się przydaje a satysfakcja i poszerzanie zdolności manualnych bezcenne. czik3n gdyby to chodziło o operację człowieka, wynalezienie szczepionki na wirusa to tak, to są bardzo wąskie dziedziny, których trzeba się uczyć latami, ale w mechanice samochodowej a tym bardziej w prostych czynnościach obsługowych nie ma żadnych tajemnic, powiem więcej, to stare samochody były pod tym względem bardziej wymagające. Teraz konstrukcje są prawie jednakowe i banalnie rozwiązane. Dodatkowo wszystkie filmiki pomocnicze masz na YouTube. No chyba, że ktoś wyjątkowo nie lubi rąk pobrudzić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Pitrek napisał:

W swojej agresji stajesz się chyba największym naganiaczem na tym forum.

Nie mam z tego korzyści materialnych, a wręcz kiedyś popłynąłem przez takich naganiaczy. Witek natomiast wprowadza nieświadomych klientów w błąd, wręcz bezczelnie kłamie,  naciągając nieświadomych klientów na dodatkowe koszty i mając z tego profity. A Ty zamiast potępiać wielokrotne kłamstwa Witka  na tym forum  które niejednokrotnie wyłapałem mnie atakujesz. Ciekawe dlaczego 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać, że komentarze kolegi Sylwka dają bardzo pozytywny wydźwięk reklamowy, jestem zdumiony jak wielu nowych klientów zyskaliśmy i to nie tylko z naszego forum, chętnie postawię mu duże piwko, wszak na to zasłużył. Zyskuje również na tym nasze forum, dlatego czekamy z niecierpiętliwością na kolejne wpisy i komentarze :D

Zapraszam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.04.2020 o 13:02, witman napisał:

że komentarze kolegi Sylwka dają bardzo pozytywny wydźwięk reklamowy

Gratuluję - choć sądząc po ilości czasu spędzanych po różnorakich forach, to nie widzę, abyś był zapracowany przy nowych klientach.

Dla mnie pozostaniesz kłamczuchem i oszustem. I nie są to wycieczki osobiste, bo kilkukrotnie Tobie to udowodniłem.

Jak na forum potrafisz kłamać bez zmrużenia oka, to, aż strach wiedzieć, co wyczyniasz w warsztacie, jeżeli na oszustwach budujesz swoją reputację. 

A patrząc na Twoją nachalną reklamę, to naprawdę musisz być zdesperowany brakiem roboty. 

Dnia 14.04.2020 o 13:02, witman napisał:

Zyskuje również na tym nasze forum

"Nasze" - gdybyś miał trochę szacunku do tego forum i forumowiczów - sprostowałbyś swoje kłamstwa, ale czego można się spodziewać od gościa bez honoru.

Jest takie powiedzenie, idealnie pasujące do Ciebie:

"Pluj mu w twarz, a on mówi, że deszcz pada" 

 

Edytowane przez sylwekdm
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam. Odświeżam temat. Podobnie borykam sie z problemem szarpania na zimnym i poszarpywania ze stała prędkością. W moim przypadku wymieniony rozrząd świece sonda 1 oryginał zamieniane cewki miejscami plus jedna dodatkowa zakupiona. Czyszczona przepustnica itd itd. Brakuje mi juz pomysłów. Płynu nie ubywa. Teraz wypada zapłon czasami na 3 cylindrze wczesniej był problem na 1 a nie było nic robione w tym kierunku. Co prawda na klimie problemu wypadania zapłonu nie ma. Korekty ciagle na minusie bez klimy -5. -10 na klimie o połowie mniejsze praktycznie. Jakies pomysły ? Ktoś w koncu rozwiązał problem tego silnika ??? Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, figo877 napisał:

Ktoś w koncu rozwiązał problem tego silnika ???

Mając na uwadze wykonane czynności;

14 godzin temu, figo877 napisał:

wymieniony rozrząd, świece,  sonda 1 oryginał, zamieniane cewki miejscami plus jedna dodatkowa zakupiona.

Czyszczona przepustnica itd itd. Brakuje mi juz pomysłów.

Płynu nie ubywa.

 

1/ Na stopień kultury pracy silnika, bardzo duży wpływ ma paliwo ;

        -  oktanowość ;  pojeździć na benzynie 98 oktan,

       -   jakość i czystość paliwa ;

             -  im lepsze paliwo i wyższa oktanowość paliwa tym mniej będzie generować spalań stukowych,

             -  tankować na sprawdzonych stacjach,

2/ Stosować świece o szczelinie 0,7 mm między elektrodami, aby ułatwić zapłony,

3/ Wgrać aktualne oprogramowanie dla tego silnika ;

       - w większości przypadków, istniejący soft sterujący mieszanką sobie nie radzi, co skutkuje ;

              - tzw. wypadaniem zapłonu przy instalacji gazowej,

             -  spalaniem stukowym przy zasilaniu benzyną;

                    - pojawiać się może nie na jednym konkretnym cylindrze, lecz na różnych i to w przypadkowej kolejności.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo było próbowane juz rożne, szczeliny na świecach wzorowo 0,7 Soft co prawda nie wgrany ponieważ Pan w serwisie Renault powiedział , ze mieli jakis problem i nie wygrali. I za to wyczyścili mi klime i zostawili ja włączona co skutkowało brakiem wypadania zapłonu. O dziwo na klimie nie wypada a gdy klime wyłącze to zaraz wypadnie na 3 co dziwne kiedyś wypadal na 1. Widze , ze nikt nie ma na to konkretnego lekarstwa 

 

Odgrzewam temat. Ktoś na jakies nowe pomysły lub rozwiązanie problemu ???

Edytowane przez figo877
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Dnia 21.07.2020 o 18:45, figo877 napisał:

Soft co prawda nie wgrany

1/ Wgrać koniecznie nową mapę silnika,

2/ Komputer oblicza niezbędną dawkę wtryskiwanego paliwa, mierząc ;

      a/ ilość zasysanego powietrza za pomocą przepływomierza, map sensora;

           Zapewnić czystość i szczelność map – sensora, który decyduje bezpośrednio za dawkę paliwa dozowaną w zależności od ;

                    1/ ciśnienia powietrza w kolektorze ,

                    2/ obciążenia jednostki napędowej,

       b/ temperatury z czujnika temperatury płynu chłodzącego silnika;

             - przeczyścić styki czujnika i wtyczki,

             - kontrola poprawności wskazań czujnika,

                 - czujnik ten optymalizuje (dla danej temperatury) kąt wyprzedzenia zapłonu i skład mieszanki,

       c/ prędkości obrotowej silnika z czujnika położenia wału;

             - przeczyścić styki czujnika oraz jego czoło,

      d/ pomiar tlenu w spalinach z sondy lambda ;

           - pomiar napięcia na sondzie II ,

           - warto wymienić sondę II,

3/ Przegonić auto na wysokich obrotach na dystansie ok;100 km ;

         -  jeżeli było dużo jazd po mieście i na krótkich dystansach .

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 15 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!