Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3


Rekomendowane odpowiedzi

3 godziny temu, Maciej_J napisał:

Jeżdżę już drugi dzień i nadal jest ok. Zobaczymy za jakiś czas bo po prostu mogli wypuścić całą serię wadliwych części i problem wróci... No ale tak czy siak wiadomo co jest do wymiany :)

 

Nie chcę zapeszać, u mnie wyszło po przejechanych 2k, a nawet teraz się zdarza, że nie słychać, ale raczej regułą jest że chrobocze jednak... może część jest spoko tylko w środku sposób montowania powoduje, że coś wali o obudowę skrzyni czy tarczę... w każdym razie gratuluję doprowadzenia sprawy do końca, wygląda na to, że ASO będą miały teraz dosyć dużo konkretnych zgłoszeń :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na starcie też tego dźwięku nie było i wystąpił po około 3 tyś:) 

Tak jak wspominałem, może się okazać że część jest wadliwa i ulega uszkodzeniu po pewnym czasie. Ale skoro wiem co to jest to przynajmniej wiadomo co wymieniać;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Renault dziwnych dźwięków nie uznają za wadę :P Ja się postaram dowiedzieć, czy jest montowany jeden rodzaj wysprzęglika, przypadkiem wyszło, że akurat niedawno wymieniłem sprzęgło w MII i mogłem zamówić dopiero po zdjęciu i sprawdzeniu numeru na części, bo jest kilka...

Edytowane przez dalselv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dnia 11.08.2019 o 09:50, Maciej_J napisał:

A właśnie że uznają:) Bo ja ................

 A co mówiłeś....w ASO, mi powiedzieli że nie słyszą dźwięku, a jest on dla mnie wkur.....i ta skacząca gałka. W jaki ASO serwis robiłeś ??

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odwiedziłem 3 ASO z sugestią, że to wysprzęglik, oto rezultaty:

 

1. To nie może być wysprzęglik, gdyż on działa tylko podczas zmiany biegów.

2. To wysprzęglik od razu na wejściu, natomiast nie wymienimy gdyż nie ma sensu, Renault musi zrobić modyfikację części, czyli, że nie zrobili od 1.2 tce... można jeździć w każdym razie.

3. Po jazdach i oględzinach zamawiamy część i wymienimy.

 

No to czekam na części sobie, bardzo jestem ciekaw czy są identyczne :) Panie Macieju nadal cisza po wymianie ?

 

Edytowane przez dalselv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć:)

U mnie też to wróciło po 3 tys km... Zastanawiam się co z tym teraz zrobić bo w sumie problem jest zidentyfikowany, w systemie jest wbite że występował hałas, a po wymianie części ustał. I teraz można albo jeździć w opór żeby wymieniali co chwilę, albo dzwonić do Renault i zapytać czy mam jeździć z autem na serwis co miesiąc bo wypuścili wadliwą część ( może wtedy im jakiś trybik zaskoczy że warto zrobić jakąś akcję serwisową czy coś ).

Zastanawiam się też czy byliby skłonni włożyć wysprzęglik z innej firmy - ja płacę za wysprzęglik, a oni wymieniają. 

A jak nie to jeździć i obserwować ;))) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam chrobotanie od nowości i pisałem sporo w tym wątku, trochę się powtórzę z pytaniem, bo już jakieś postępy są w tej kwestii, w skrócie: czy coś p... czy nie, jak nic się z tym nie będzie robić? :) Sam dźwięk to pal go sześć. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się wysprzęglik zwali to nie będzie można biegu zmienić i tyle, padł mi w MII objawów żadnych, miał przynajmniej z 10 lat, więc ze starości. Jak się umawiałem na serwis to mówili, że z manualami nie mieli zgłoszeń, z EDC są jakieś problemy z tym podwójnym sprzęgłem, natomiast my mamy TL4, używana od dawna w Renault/Nissan. Musieli zmienić producenta części, albo coś przeprojektować... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Prezes zmienił(a) tytuł na Dziwne dźwięki - Megane IV 1.3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!