Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy Megane 4 to kandydat do pobicia „ psującej się” Alfy Romeo, Laguny „królowej lawet”? co sądzicie?


Rekomendowane odpowiedzi

a Ty masz płacone od ilości wyświetleń? może admin płaci Ci za ruch na stronie. 

Te nagłówki nawet podobne: czy megane IV to królowa lawet :)

Skoro siedzisz przy komputerze cały czas to może Ty trzaskasz nagłówki to TVP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Meca - sam byłem tu od poczàtku z 15 razy. Za kazdym razem gdy wskakuje nowa odpowiedź.  Czy ilość odpowiedzi i odwiedzin wnosi coś merytorycznie do tematu ? 

Proponuje pisz wiecej w swoim temacie.  Najlepiej wraz ze zdjeciami i dokumentami. Możesz ułatwić życie innym userom forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Meca - zrób proszę rozbudowany wątek o Twojej Megane 4. Poważnie.  Masz czas. Bardzo to pomoże wielu na tym forum. W Twoim egzemplarzu są w zasadzie wszystkie wady tego modelu.  Opisz je po kolei. Daj zdjęcia.  Skany zleceń serwisowych. Chętnie pomogę Ci znaleźć dobrego rzeczoznawcę. Bedzie wszyztko w jednym miejscu. Rzetelne , konkretnie . Opisz też swoje inne samochody. Zadowolenie z nich oraz jasne strony. 

Poszukujacy porady w sprawie wad będzie mieć ułatwione zadanie . I konkretne dane by walczyć o swoje z serwisami. 

Szukajacy alternatywy dla Megane4 będę mieć konkretne podpowiedzi co warto kupić. 

Pozostali nie będę musieli czytać Twojego narzekania w każdym bez mała temacie o Megane 4. 

Wszyscy będą szczęśliwi . Nie będzie złośliwości pod Twoim adresem . A i Ty bedziesz mógł wnieść wiele dla tego forum

Edytowane przez Komarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrozumieć kolegę Meca. Ja również borykam się z wieloma podobnymi usterkami tego auta. Może wymienię główne z nich:

- grzechotanie skrzyni biegów,

- przeciekające wszystkie drzwi (wywalone wygłuszenie i porysowany lakier i tapicerka),

- problemy ze zbieżnością (kąty nachylenia przednich kół),

- skrzypiąca tylna klapa, 

- odkształcone przednie nadkola,

- sporadyczne dziwne dźwięki przy cofaniu na skręconych kołach,

- dławienie się zimnego silnika, 

- działający z opóźnieniem wskaźnik temperatury. 

Może nie jest to tragedia,  ale czy tak powinno być w samochodzie, który jest w produkcji już 2 lata? Mam auto wyprodukowane w październiku 2018, kupiłem je w lutym tego roku i mam przejechane dopiero 3 tys. km.

Kupując ten samochód liczyłem się z tym,  że jest najtańszy na rynku i może coś wyskoczy. Ale skoro mogą zrobić auto budżetowe,  którym niewątpliwie jest clio IV mojej żony i nic się w nim nie dzieje,  to pytam co poszło nie tak przy produkcji megane?

Pomimo wszystkich tych wad,  dalej staram się lubić ten samochód, bo ma też zalety.

Fajnie,  że większości z Was się nie psuje, nie musicie jeździć do ASO. Też bym tak chciał. 

Ale forum jest chyba również od tego,  żeby zgłaszać problemy i pomagać sobie wzajemnie. Gdyby nie post kolegi Meca, nie wiedziałbym, że zaczyna mi się dostawać woda przez drzwi. Z pewnością wielu użytkowników tego nie wie, a ma podobny problem. Lepiej wyłapywać takie rzeczy od razu. 

Życzę Wam udanego weekendu i mniej sporów na forum :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Meca . Moje zdanie jest takie, że kolega Meca nie wymyśla tych usterek o których pisze w kilku tematach, po prostu jest dosyć pedantyczny i wymaga by za pieniądze które wydał mieć święty spokój przynajmniej przez dwa, trzy lata. 

Moja córka chce zmienić samochód (scII 1,5 dci przejęty ode mnie) i chciała kupić M IV ale czytając od dłuższego czasu posty wielu użytkowników M IV dochodzę do wniosku, że lepsze będzie jednak sprawdzone M III. Jestem na forum od wielu lat j nie pamiętam by po premierze nowego samochodu z gamy Renault począwszy od SC II, SCIII było w tak krótkim czasie od premiery tyle problemów co z M IV. Kupiłem piecioletniego SC III i nie mam nawet 10 % problemów jak piszący posiadacze MIV.

Edytowane przez aniewa
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, seimi napisał:

Trzeba zrozumieć kolegę Meca. Ja również borykam się z wieloma podobnymi usterkami tego auta. Może wymienię główne z nich:

- grzechotanie skrzyni biegów,

- przeciekające wszystkie drzwi (wywalone wygłuszenie i porysowany lakier i tapicerka),

- problemy ze zbieżnością (kąty nachylenia przednich kół),

-

- działający z opóźnieniem wskaźnik temperatury. 

 

Jak zdiagnozowałeś ten wskaźnik temperatury? Bo geometrię domyślam się że po zbieraniu opon...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Geometria wyszła bo pojechałem do ASO zgłosić problem ze skręconą kierownicą podczas jazdy na wprost. Miało być błyskawicznie,  a okazało się,  że nie mogą tego wyregulować i musiała być druga wizyta. Poluzowali górne mocowania kolumny McPersona i niby już jest ok. Byłem to sprawdzić niezależnie w SKP i kąt mieści się w normie, ale lewe koło ma  -14 a prawe -40. 

O wskaźniku temperatury wspomniałem wczoraj na forum. Dzwoniłem również do ASO i usłyszałem,  że spotkali się już z tym i oczywiście TTTM, jakżeby inaczej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam troszkę skręconą kierownicę podczas jazdy prosto, ale opon nie scina więc nic z tym nie robie, megane z jazdy próbnej też miał skręconą kierownicę. Wiem że powinienem też to zgłosić, ale szczerze mam dość już serwisu, po gwarancji auto idzie w rozliczenie, tak jak pisałem. Oby ten samochód później komuś dobrze przygotowali na sprzedaż, innaczej współczuje.

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo to dziwne, renault chyba przy produkcji tego modelu stosuje jakieś eksperymentalne technologie wykonania, w sensie ekstremalnie nisko kosztowe. Coś poszło nie tak.

Edytowane przez Meca
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 16 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!