Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Dziwny dźwięk / stuk przy zmianie biegów


Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, Lobos11 napisał:

Ja Panowie rozważam odsprzedaż auta podmiotowi, od którego kupiłem. Jestem na etapie negocjacji. Cena wyjściowa 50 tys. obecnie 52 tys. Rocznik 2019 wersja limited, przebieg 18 tys.

Jaką cenę zapłaciłeś ? I czy bierzesz od nich kolejny samochód ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wziąłem nową Mazdę 3. Megankę zostawiłem za 56 tys. Mazda nie stuka. Jest wyposażona niesamowicie. Silnik 2.0 150 KM chodzi bardzo fajnie. Wcale nie brakuje mi turbo. Przejechałem 1200 km. Średnie spalanie 5,9 l. Skrzynia manualna - rewelacja. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Polserio to jeszcze dodaj, że do nowej M3 musiałeś dołożyć 50 tys. ? Podejrzewam, że większości tutaj piszących nie stać na taki manewr wymiany, więc ciężko nazwać to prostym rozwiązaniem problemu.

@Sarna1 Powiem więcej, już w styczniu kupując 140 konne M4 intens za 73 tys. nie było na rynku auta nie mającego 1.0 pod maską i nie będącego najniższą wersją wyposażanie mogącego być alternatywą. Minimum + 20-30 tys. Jedynie 130 konna Astra Edition była do wyrwania, ale to przepaść jeżeli chodzi chodzi o wnętrze, wyciszenie i wielkość bagażnika (porownuję opcje z kołem dojazdowym). 52 tys. to nawet na clio nowe nie wystarczy ? 

Co ciekawe gdyby nie to stukanie, to na prawdę  uważam M4 za przyzwoite auto mające dobry stosunek  ceny do tego co oferuje. U mnie to jest jedyny problem, który występuje, pozostałych opisywanych szeroko na forum brak. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ehhhh i mnie chyba też dopadł ten sam problem. Na nierozgrzanym silniku cisza, chwila jazdy i przy ruszaniu oraz przy zmianie biegów 1-2, 2-3 słychać odgłos jakby krasnal jadący na gapę pukał młotkiem do kabiny żeby go wpuścić. Zauważyłem, że częstotliwość walenia uzależniona jest od tego na jakich obrotach zmieniam bieg. GT-line 140KM - niecałe 10 000 przebiegu...

 

Śledząc wątek to średnio optymistycznie nastrajam się na rozwiązanie problemu. Teraz się tylko zastanawiam, czy jechać na ASO z partyzanta czy wcześniej ich uprzedzać poprzez umawianie się na wizytę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to witaj w klubie :). Co do wizyty to zdecydowanie lepiej się umówić. Ja 2 tygodnie temu oddałem auto (też 140 GT Line) na 3 dniowy test. Usterka została potwierdzona (3 raz) udokumentowana i całość przesłana do centrali RP. Teraz cierpliwie (jak wszyscy) czekam na stanowisko RP. Pewnie będzie podobnie jak u innych, ale czas pokaże. Mnie chodzi o zebranie wszelkich materiałów, dokumentów itp, które będą niezbędne w dalszej batalii. Dam znać jak otrzymam oficjalną odpowiedź.

Pozdrawiam wszystkich

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.09.2021 o 06:24, ted11 napisał:

Usterka została potwierdzona (3 raz) udokumentowana i całość przesłana do centrali RP. Teraz cierpliwie (jak wszyscy) czekam na stanowisko R

Stanowisko RP jest niezmienne ? efekt akustyczny, nie zagraża bezpieczeństwu, luzy technologiczne, ale generalnie tak ma być i o co wam chodzi ?

P.S.1 co oni tam sprawdzali przez trzy dni? u mnie dwukrotnie zajęło to nie więcej niż 3 godziny, łącznie z nagraniami i wrzuceniem auta na podnośnik.

P.S.2.jestem umówiony na wymianę półosi, jestem niezmiernie ciekawy czy i na jak długo rozwiąże to problem ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie znając życie będziecie musieli przyzwyczaić się do tych odgłosów - stanowisko RP (a tak naprawdę to oni dostają wytyczne z Francji - przynajmniej tak było w Citroenie jak pracowałem) znacie. 

Iść na batalie sądową możecie - tylko niestety raczej marne Wasze szanse - znam kilka przypadków w innych markach (2 w kilkukrotnie droższych). Nawet jeśli w pierwszej by wyszło na Wasze, to jest jeszcze odwołanie i druga instancja itp. Sprawa będzie się ciąąąąąąągnęła (no a teraz w "pandemie covid" ? to już w ogóle terminy  są "z du...py").

Niestety coś w etapie projektowym [cenzura] i maja wywalone jaja (albo jakiś podwykonawca [cenzura] fuszerę w trakcie wytwarzania [nie taki materiał jak trzeba, nie takie spasowanie itp.]).

Znając życie na zachodzie temat załatwiają (pewnie wymiana całej skrzyni z układem), a że Polska jest małym rynkiem (i znają sytuację prawną) to TTTM.

 

UOKiK też guzik zdziała - znam z autopsji z innych produktów (akurat AGD/RTV). 

Pozew zbiorowy to już pisałem - zarąbisty interes, ale dla kancelarii co to będzie prowadzić (kasa, kasa) - vide afera VW Dieselgate (były pozwy i ugrali tyle, że dostali kartkę z niby przeprosinami i zaproszeniem na zmianę softu). Gdzie na zachodzie dostawali konkretne pieniądze, a w USA VW odkupował auta po cenie w momencie ich zakupu w salonie. Tak, że "ten tego" niestety Polska jest krajem "trzeciego świata" w tych tematach. 

 

Na tym forum, wysławiamy się cenzuralnie :!: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze, jaz już nic nie rozumiem. Mi wymienili półosie, zrobiłem już kilka tysięcy i stukania brak. Korek, upał, testowane szybkie puszczanie i ZERO stukania. Coś tu jest dziwnego... No i ta zależność od temperatury i to co najdziwniejsze zewnętrznej...

Mój kolega ma już przebieg słuszny  i co stuka prawie od początku - jemu to nie przeszkadza zupełnie, nic się nie rozpadło... Dziwne to wszystko...

Edytowane przez satisati
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!