Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz


Rekomendowane odpowiedzi

teoretycznie to właśnie trw szły na pierwszy montaż. Ale prawdę powiedziawszy to pylą bardziej. Z drugiej strony dużo nie jeżdżę więc jeszcze się docierają (ale już kończą). Przyznam, że zaczęły hamować lepiej (po 1,5 msc). Ale jak ktoś nie mieszka w góra i silnikiem 1,6 110 km nie gna po 150 km to nie wiem czy to ma sens wydawać dużooo kasy na hamulce. Nie chodzi o to, że szkoda itp tylko po prostu te hamulce aż tak dużej poprawy jakości nie da. No chyba, że kupić za 250-300 zł same klocki. A moje spostrzeżenie jest także jako info dla innych. Jak kupowałem do siebie to informacji na ten temat tyle ile wody na pustyni.

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW ma w ofercie klocki mało pylące i mogę je spokojnie polecić.

Nie brudzą zbyt mocno felg, a pył jest łatwy do zmycia.

Jeżeli mają nie pylić, to trzeba kupić coś z wyższej półki np. ATE Ceramic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej ceramiki w nich jest pewnie tyle co kot napłakał :-) Dla mnie to raczej chwyt marketingowy, ale kiedyś spróbuję. Póki co zakładam klocki Zimmermana i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w ATE Ceramic ceramiki, ale fakt jest taki, że to działa i klocki nie pylą :)

Jedyny minus, to klocki są głośniejsze niż zwykłe klasyczne TRW.

W MIII mam mało pylące TRW i też są OK, pyłu mało i łatwo go zmyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie a co powiecie o oryginalnych klockach Renault?? Z tego co czytałem jest przewaga jednak na TRW (mniej pylące). ps. jaki jest numer katalogowy tych TRW nie pylących???

Edytowane przez samuel_83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym czegoś takiego nie zamówił. Wydaje mi się, że nie ma ten zestaw niczego wspólnego z oryginalnym (choć mogę się mylić), a opis wprowadza błąd.

Najbardziej zastanawia "renomowana" firma MG i komplet klocków firmy DACO. Żadnej z tych firm nie znam, dla mnie to firmy krzaki.

Ciekawe jakiej firmy będzie łożysko, daj znać po zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może podróbka dayco. A co do trw. Może pylą trochę więcej ale łatwo zmyć. TO plus. Minus: piszczą choć nie zawsze - za markę - nie powinny. Aby dobrze hamowały tarczę muszą być idealnie czyste, oczywiście myte ale zawsze coś z drogi się dostanie. W przeciwnym razie nie warto. Wiem, że hamulce to bezpieczeństwo ale poprzednie no name było o wiele lepsze. Jak ktoś w górach nie mieszka, nie jeździ autostradą po 150 km to nie ma sensu. Brak odczuwalnej różnicy. A polecano mi Fomary - i trzeba było brać. Mechanik sobie chwali i każdy jest zadowolony. Wydać na klocki ponad 200 zyla do meganki to obłęd. Klocki jak mniej pylą to nie znaczy, że są z ceramiki. Może inne materiały. Hamulce ceramiczne poniżej 1000 zł mają tyle ceramiki ile na pudełku - czyli nic. Nie znam się a wypowiem - takim komentarzom dziękujemy.

 

PS jest dowcip:

ostatnio przyjechał do mnie taki jeden bananowiec, wziął najdroższe opony, których od kilku sezonów nikt nie chciał kupić i pyta, czy pompujemy azotem, bo to komfot, bezpieczeństwo itd. odpowiedziałem, że samym azotem niekoniecznie, ale mogę mu zaproponować specjalną mieszankę, 70% azotu, 21% tlenu i homeopatyczne dodatki helu, argonu i kilku gazów szlachetnych, ale będzie musiał zapłacić za to stówkę.

skorzystał z oferty. a ja, zgodnie z umową, napompowałem mu koła powietrzem...

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem tarcze Boscha i polskie klocki Breck. Zestaw godny polecenia, z bardzo dobrą skutecznością hamowania. Co do pylenia się nie wypowiem bo nie zwracam na to uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • spawn44 zmienił(a) tytuł na Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!