Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz


Rekomendowane odpowiedzi

teoretycznie to właśnie trw szły na pierwszy montaż. Ale prawdę powiedziawszy to pylą bardziej. Z drugiej strony dużo nie jeżdżę więc jeszcze się docierają (ale już kończą). Przyznam, że zaczęły hamować lepiej (po 1,5 msc). Ale jak ktoś nie mieszka w góra i silnikiem 1,6 110 km nie gna po 150 km to nie wiem czy to ma sens wydawać dużooo kasy na hamulce. Nie chodzi o to, że szkoda itp tylko po prostu te hamulce aż tak dużej poprawy jakości nie da. No chyba, że kupić za 250-300 zł same klocki. A moje spostrzeżenie jest także jako info dla innych. Jak kupowałem do siebie to informacji na ten temat tyle ile wody na pustyni.

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TRW ma w ofercie klocki mało pylące i mogę je spokojnie polecić.

Nie brudzą zbyt mocno felg, a pył jest łatwy do zmycia.

Jeżeli mają nie pylić, to trzeba kupić coś z wyższej półki np. ATE Ceramic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tej ceramiki w nich jest pewnie tyle co kot napłakał :-) Dla mnie to raczej chwyt marketingowy, ale kiedyś spróbuję. Póki co zakładam klocki Zimmermana i nie narzekam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem ile w ATE Ceramic ceramiki, ale fakt jest taki, że to działa i klocki nie pylą :)

Jedyny minus, to klocki są głośniejsze niż zwykłe klasyczne TRW.

W MIII mam mało pylące TRW i też są OK, pyłu mało i łatwo go zmyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Panowie a co powiecie o oryginalnych klockach Renault?? Z tego co czytałem jest przewaga jednak na TRW (mniej pylące). ps. jaki jest numer katalogowy tych TRW nie pylących???

Edytowane przez samuel_83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście bym czegoś takiego nie zamówił. Wydaje mi się, że nie ma ten zestaw niczego wspólnego z oryginalnym (choć mogę się mylić), a opis wprowadza błąd.

Najbardziej zastanawia "renomowana" firma MG i komplet klocków firmy DACO. Żadnej z tych firm nie znam, dla mnie to firmy krzaki.

Ciekawe jakiej firmy będzie łożysko, daj znać po zakupie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może podróbka dayco. A co do trw. Może pylą trochę więcej ale łatwo zmyć. TO plus. Minus: piszczą choć nie zawsze - za markę - nie powinny. Aby dobrze hamowały tarczę muszą być idealnie czyste, oczywiście myte ale zawsze coś z drogi się dostanie. W przeciwnym razie nie warto. Wiem, że hamulce to bezpieczeństwo ale poprzednie no name było o wiele lepsze. Jak ktoś w górach nie mieszka, nie jeździ autostradą po 150 km to nie ma sensu. Brak odczuwalnej różnicy. A polecano mi Fomary - i trzeba było brać. Mechanik sobie chwali i każdy jest zadowolony. Wydać na klocki ponad 200 zyla do meganki to obłęd. Klocki jak mniej pylą to nie znaczy, że są z ceramiki. Może inne materiały. Hamulce ceramiczne poniżej 1000 zł mają tyle ceramiki ile na pudełku - czyli nic. Nie znam się a wypowiem - takim komentarzom dziękujemy.

 

PS jest dowcip:

ostatnio przyjechał do mnie taki jeden bananowiec, wziął najdroższe opony, których od kilku sezonów nikt nie chciał kupić i pyta, czy pompujemy azotem, bo to komfot, bezpieczeństwo itd. odpowiedziałem, że samym azotem niekoniecznie, ale mogę mu zaproponować specjalną mieszankę, 70% azotu, 21% tlenu i homeopatyczne dodatki helu, argonu i kilku gazów szlachetnych, ale będzie musiał zapłacić za to stówkę.

skorzystał z oferty. a ja, zgodnie z umową, napompowałem mu koła powietrzem...

Edytowane przez dreq02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś miałem tarcze Boscha i polskie klocki Breck. Zestaw godny polecenia, z bardzo dobrą skutecznością hamowania. Co do pylenia się nie wypowiem bo nie zwracam na to uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • spawn44 zmienił(a) tytuł na Megane 3 2014r Grand Tour wymiana Tylnych Tarcz

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Nowy Bigster: Wyższy Wymiar Dacii
      Dacia prezentuje nowy model Bigster, który wprowadza markę na wyższy poziom, oferując unikalną propozycję w segmencie C-SUV. Ten model, zgodnie z tradycją marki, zapewnia bogactwo cech i technologii w przystępnej cenie. Bigster to samochód, który łączy solidność, przestronność i nowoczesne technologie, spełniając oczekiwania najbardziej wymagających klientów.
      • 0 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 10 odpowiedzi
    • Cześć, w przeciągu dwóch tygodni mam odebrać swoje megane 1.3 tce 140. 
      Powiedzcie proszę bo gdzieś wyczytałem, że nowoczesne silniki wraz z olejami są tak skonstruowane, że nie trzeba wymieniać oleju po 1000-2000km od wyjechania z salonu.
      Jak to w praktyce wygląda aby samochód służył długie lata?
      • 34 odpowiedzi
    • Używana Tesla z certyfikatem
      Niedawno trafiłem na wydaję mi się ciekawą opcję, żeby wejść do świata "elektryków". Chodzi o używane samochody marki Tesla, na stronie www.tesla.com/pl_PL/inventory/used - używane można wyszukać używane modele Tesli z certyfikatem. Zakładam, że są one po weryfikacji mechaniki i elektryki. Z tego co czytałem i szukałem w necie to akumulator w Teslach trzyma swoją pojemność całkiem dobrze nawet pomimo upływu czasu, pamiętam, że był z tym duży problem w Nissanach Leaf, które bardzo szybko traciły dostępną pojemność. Wracają do Tesli, to można wejść w szczegóły ogłoszenia, są real photos i co najważniejsze roczna gwarancja. Oczywiście liczę się z tym, że zaraz zostanę zjedzony przez fanów aut spalinowych (też je lubię), ale ... taka używana Tesla z gwarancją to może być ciekawa opcja.

       
      • 17 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!