Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego auta


burk

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów, czytam już jakiś czas ten temat i ciekaw jestem czy kolega funyboy już podjął decyzje co do Meganki? Ja też w takiej sytuacji jestem i po wielu róznych przymiarkach w zasadzie pozostały na placu boju właśnie Megane 1,6 110KM Limited lub KIA Ceed L 1.4. Ale raczej ceny takiej jak za Meganke to mi się nie uda w KIA uzyskać nawet na wyprzedaży rocznika więc prawdopodobnie jutro sfinalizuje umowę na Megankę. Przejechałem się wczoraj taką właśnie Megane i powiem auto jak dla mnie, z ciekawości podgoniłem do 140 i owszem ciszy nie ma ale tez bez przesady z hałasem, radio normalnie się da słuchać i rozmawiać też :) Generalnie mi autko pasuje.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że nie będę, miałem już lagune kombi I, potem dwa sceniki w tym ostatni 1.6 właśnie, teraz Clio piąty rok, więc generalnie auta Renault znam, a ta meganka naprawdę mi się spodobała. Dam znać co jutro ostatecznie wynegocjuję.

Edytowane przez aston76
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego poszukiwanie pomocy w podjęciu decyzji o zakupie auta na forum to bezsens. Każdy ma swoje zdanie, potrzeby, oczekiwania, możliwości i przyzwyczajenia. Najlepiej danym autem pojeździć, "pomacać" i samemu ocenić czy pasuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego poszukiwanie pomocy w podjęciu decyzji o zakupie auta na forum to bezsens.

A nie zgodził bym się, zawsze są dodatkowe, nieraz skrajne opinie ale zawsze trochę przydatnych informacji dostanie się. Nie mniej decyzję i tak samemu się podejmuje po pomacaniu, przetestowaniu.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co mnie przedrzeźniasz :?:

To wiem, jeździłem, wszystko się zgadza (cena też wyższa 4k dla Tce 115) ale no tak mam, że mi te silniki nie pasują z różnych względów ale to nie o tym w tym temacie.

lapka2.gif

Regulamin pkt. 5.13 -Prezes

Edytowane przez Prezes
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik TCe oprócz hałasu zdecydowanie inny klimat jazdy, ciągnie od dołu, cicho pracuje, praktycznie na każdym biegu ten sam zakres obrotów, wydaje mi się, że automat byłby idealnym dodatkiem.

Każdy ma swoje priorytety ;), za tę kasę nic lepszego się nie znajdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh no i się okazało, że zostało autko wczoraj sprzedane - jeden dzień się spóźniłem ;).

 

Dodano: 26 sie 2015 - 13:05

To prawda TCe to miodzio :-) Kupuj a nie pożałujesz.

Gdybym tylko miał pewność, że ten silniczek podoła bez problemu i awarii pokonać te 250 tys. km.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja myślę, ze jeśli będziesz dbał o ten silnik, lał dobre paliwo często wymieniał olej (moim zdnaiem max co 15 tys lub co roku i nie wierzyć w żadne 30kkm) i nie katował tego silnika to powinień dac radę. Problem może być inny - jak za te X lat po 250 tys będziesz chciał się tego auta pozbyć - może być duży problem z odsprzedażą. Moim zdaniem to jest największa wada tych małych uturbionych silniczków za 10 lat samochód będzie się nadawał na złom ale to taki trend producentów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak z ciekawości zerkałem na niemiecki rynek, sporo już jest TCe z przebiegiem około 150 tys.

Jak ktoś liczy, że dzisiejsze auta przejadą tyle co konstrukcje z lat 80-90 to niech zapomni. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętajcie, że 1.6 od 2014 ma taką dziwną przypadłość - szarpie na zimnym i nie jest to tylko mój odosobniony przypadek, bo wielu użytkowników tych roczników o tym pisze. Serwis twierdzi, że to oprogramowanie i każe czekać na aktualizację, której nie będzie bo silnik skończył swój produkcyjny żywot. Hałas rzeczywiście powyżej 120 km/h jest spory. Tce fajny, ale ponoć bierze olej i trzeba dopłacić 4 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!