Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup w salonie Megane Grandtour


sebak@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Nie możesz tak podchodzić. Auto - po demonstracyjne to w dalszym ciągu auto salonowe za które dostaniesz pełną fakturę VAT!!!

Do tego masz ubezpieczenie jak za auto nowe. Salon takie auto wycenia wysoko. Różnica wynosi około 5%-9%. Jeśli skumulujesz wyprzedaż rocznika plus demo to masz rabat 12-15%. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po auta po demo ustawiają się kolejki. Nikt nie ma problemów z ich sprzedażą więc nie muszą szastać za bardzo rabatami bo te auta są i tak tańsze od "nowych", a dalej nowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, [email protected] napisał:

Statystycznie auto traci 40-50% swojej wartości w pierwszych 3 lata użytkowania, a w pierwszym roku ok.19%.

Auto po 3 latach się sprzedaje za taką cenę, za jaką chce kupić nabywca. Jako pierwszy użytkownik auta z polskiego salonu nie musisz się martwić. U mnie wśród rodziny i znajomych dużo osób takie auta "sprzedawało" rok, czy nawet dwa, przed faktyczną sprzedażą - do takiego samochodu jest kolejka wśród samych znajomych. 2 lata temu wujek sprzedał 8 letnie mondeo za 45 tysięcy, gdzie identyczne egzemplarze na allegro w komisach były po 35 tysięcy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, [email protected] napisał:

Dzwoniłem rano do Renault

 

 

Osobiście mocno zastanawiałbym się nad demo. Auta są bardzo mocno eksploatowane, a jest to kluczowe dla dalszej bezawaryjnej eksploatacji. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie czy rozróżniamy auto demo od auta zastępczego. Demo powinno być tylko do jazd próbnych więcej powinno mieć znikomy przebieg. Jedyne co to fakt, że nigdy podczas jazdy próbnej silnik dobrze się nie zagrzeje, a każdy tester chce sprawdzić jak idzie do przodu. Plus jest taki, że to nadal będzie auto z gwarancją faktyczną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego 5 tyś. zł rabatu niewielu zdoła przekonać do jednak używanego auta. Jak mam wydać 75 tyś. po kimś to wolałbym 80 tyś i sam "rozpakować" nóweczkę:12_slight_smile::12_slight_smile:

Co innego jak to jest... 15 tyś. Łatwiej przełknąć wcześniejszych "testerów";)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, pbet napisał:

 Plus jest taki, że to nadal będzie auto z gwarancją faktyczną.

 

Co oznacza, że od pierwszych metrów auto dostaje w palnik. Demo, którym jeździłem miało 300 km przebiegu. Ja zostałem tak wychowany, że o cudze dba się bardziej niż o własne i nie piłowałem na zimnym ale później jechałem już normalnie. A przecież do 3000 km Renault każe jeździć delikatnie itd. Ciekaw jednak jestem ilu było takich testerów, którzy nie mieli żadnych oporów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, [email protected] napisał:

Dzwoniłem rano do Renault we Wroclawiu, za 1,5 miesiąca będą sprzedawali bogata wersję 160KM rocznik 2019(!) za ok. 80 tys., cennikowo nowa 105 tys. zł. Ciekawy temat....

 

Chyba będę miał okazję się nim niebawem przejechać. Zgłosiłem się na testy do Wrocławia i mam dostać 160 konnego Grandtour na 24h :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, lol19pl napisał:

Auto po 3 latach się sprzedaje za taką cenę, za jaką chce kupić nabywca.

O tym, że to popyt w głównej mierze kształtuje cenę to tylko Marks z Engelsem nie wiedzieli (albo nie chcieli wiedzieć).

Statystyka jest jednak nieubłagana, większość właśnie tyle co napisałem najczęściej płaci, zawsze trafi się jakiś margines ale większość aut ma takie właśnie ceny.

Ta tak samo jak każdy liczy że w setkach tysięcy aut importowanych z kręconymi licznikami jemu się właśnie uda kupić ten jeden jedyny rodzynek...

 

P.S. Nie pisana reguła mówi, że nie sprzedaje się auta znajomym... chyba że nie chce się mieć znajomych:8_laughing::8_laughing:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Phil_ips napisał:

Ciekaw jednak jestem ilu było takich testerów, którzy nie mieli żadnych oporów? 

Wszyscy. Dlaczego? Bo nawet sprzedawca na jeździe próbnej sugeruje, aby "teraz sobie przycisnąć". Z tym, że do granic. Tato testował Clio IV i tak to właśnie było. Choć jak przeciągał obroty w 0.9 Tce przyzwyczajony do jazdy Clio 2 1.2 8V to mu zwrócił uwagę żeby wcześniej zmieniać biegi.

57 minut temu, [email protected] napisał:

P.S. Nie pisana reguła mówi, że nie sprzedaje się auta znajomym... chyba że nie chce się mieć znajomych:8_laughing::8_laughing: 

Prawda. Z tym, że nie tylko znajomym, także rodzinie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak pojechałem na jazdę próbną, to butowałem auto od wyjazdu z salonu, a rok temu w styczniu było -10'C. Po powrocie do salonu wskazówka temperatury ledwo się uniosła. W życiu nie kupiłbym takiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!