Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Recommended Posts

Hm, uważam, że kolega po prostu pożąda tego diesla i szuka potwierdzenia/argumentów że to najlepszy wybór :)

  • Like 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bede jutro jeździł testowymi autami demo car wiec sam bede mial rozeznanie co i jak

Dziękuję serdecznie za opinie i odpowiedź 

Dzisiaj wieczorem jak ktos napisze to przeczytam

Pozdrawiam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 godziny temu, chucky80 napisał:

^^ Co masz na myśli przez "słabą kulturę pracy"? Wiele Megance można zarzucić, ale moim zdaniem to akurat byłaby ostatnia rzecz...

 

To jest oczywiście tylko moje zdanie ale pomimo turbo ten silnik słabo zbiera się z dołu. Poza tym jest OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

No ale słabe zbieranie się a słaba kultura pracy to chyba dwie różne rzeczy? Ale może ja się nie znam... :34_rolling_eyes:

Edytowano przez chucky80

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Panowie daje wam najnowszy motor w tym test meganki 4 1.3 tce 160  z nowym focusem i hondą civic Renault nie ma się czego wstydzić a wyciszenie jest na poziomie limuzyn

Motor_10_2019.pdf

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To prawda, 1.2 Tce niestety jest średnim silnikiem w porównaniu do największej konkurencji, czyli 1.0TSI i 1.0EcoBoost, ale na szczęście 1.3 zdaje się nie mieć już problemu niskiego momentu poniżej 2000 obrotów. Ja nie narzekam, jeździ jakby miał mniej koni niż w rzeczywistości, ale przynajmniej nie bierze oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U mnie 200 Nm jest od 1400 obr wg katalogu oczywiście. 

Nienajgorzej wypadła Meganka w tym porównaniu.:rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

@Pitrek Zaledwie 1 i 2 punkty (na 160) gorzej od hondy i forda w kategoriach bez cen.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Megane wypadło zaskakująco dobrze. Jeśli pominąć punkty za systemy wyręczające kierowcę podczas jazdy, to w zasadzie wygrało ten test. M4 ma najlepszy silnik (mocny, a zarazem "kulturalny"), jest najcichsze przy wyższych prędkościach i najbardziej komfortowe. Wypadło więc najlepiej w kategoriach, które wprost odnoszą się do wrażeń z jazdy.

 

Pytanie tylko, na ile rzetelne jest to porównanie. W teście piszą, że w Megane jest tylko o kilka cm mniej miejsca na tylnych siedzeniach. Cóż... Moim zdaniem jest to co najmniej kilkanaście (prędzej 25 niż 5). Mam ok. 185 cm i w Megane sam za sobą mieszczę się na styk (mam dosłownie kilka cm luzu). Dla porównania w Focusie mogę założyć nogę na nogę.

Z drugiej strony dziwi mnie krytyka materiałów użytych w Renault, skoro te w Fordzie są zdecydowanie gorsze. Takich "smaczków" znalazłoby się więcej...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ja za to mogę powiedzieć, że niestety megane na belce skrętnej nigdy się nie będzie prowadzić tak jak focus na wielowahaczu. Osobiście dla mnie - megane to inna pozycja w tym segmencie niż focus czy golf, co też widać po cenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam

Dziękuję za opinię zamówiłem GT line 160km prawie full opcja bez wysuwanego wyswietlacza. 

Dzięki i pozdrawiam

Marcin

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2019 o 19:47, lol19pl napisał:

Ja za to mogę powiedzieć, że niestety megane na belce skrętnej nigdy się nie będzie prowadzić tak jak focus na wielowahaczu.

Nie wpadaj w kompleksy. Belka skrętna jest super zawieszeniem a MIV prowadzi się rewelacyjnie. Mialem belkę skrętną w Xsarze i to auto świetnie się prowadziło. Wielowahacz mam w i30 też jedzie jak po sznurku. Z kolei w C3 mk3 mam wahacz wleczony i jazda tym autem to dramat. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kolejna oferta na auto demo.

MIV GT Tce 140 Intens z dodatkowym wyposażeniem podnoszącym wartość do 95 tyś. zł z rabatem 17 tyś zł.

Przebieg symboliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

@[email protected] to całkiem fajny rabat, na pewno nie uzyskasz takiego na auto nie będące demo.

 

18 godzin temu, Pitrek napisał:

Nie wpadaj w kompleksy

 

Nie wpadam, to auto kupione było z premedytacją, miało być możliwe małe na zewnątrz, żeby 2 osoby się zapakowały na wakacje i żeby podróżowało się komfortowo, nie oczekuję od tego auta sportowych doznań, na to mam jeszcze czas :-D

Edytowano przez lol19pl

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

W nawiązaniu jeszcze do tematu LEDów.

Testowałem kilka dni temu MIV Grandcoupe, wersja limited, 140 KM. Reflektory H7. Dobre, przyzwoite oświetlenie, nie trzeba więcej wydaje się... do czasu przejażdżki z LEDami.

Powiem tak: jeśli H7 określimy jako dobre to LED trzeba nazwać rewelacyjnymi.

I jeśli, jak twierdzą koledzy na forum LEDy Renault na tle LEDów innych marek to nic nadzwyczajnego, dolna półka to ja i tak jestem pod ich wrażeniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 23.03.2019 o 19:47, lol19pl napisał:

Ja za to mogę powiedzieć, że niestety megane na belce skrętnej nigdy się nie będzie prowadzić tak jak focus na wielowahaczu. Osobiście dla mnie - megane to inna pozycja w tym segmencie niż focus czy golf, co też widać po cenie.

 

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:



Gdy Ford Focus 1. generacji wchodził na rynek, miał wielowahaczowe zawieszenie tylnej osi, co zapewniało mu znakomite prowadzenie. Podobnie było w dwóch kolejnych generacjach. W obecnej Ford postanowił, że bazowe Focusy z nadwoziem hatchback dostaną tylne zawieszenie oparte na belce skrętnej (...) Teraz by nadal mieć wielowahaczowe tylne zawieszenie, chętni będą musieli albo poczekać na wersję ST, albo kupić 2-litrowego diesla EcoBlue, albo wybrać Focusa kombi lub wspomnianą „uterenowioną” wersję Active. Wszystkie pozostałe hatchbacki otrzymają belkę skrętną – łącznie z usportowioną wersją ST-Line, a prawdopodobnie także z topowym wariantem Vignale. Może to zarazem oznaczać, że z cennika modeli z belką skrętną wypadnie opcja zawieszenia adaptacyjnego CCD – tak przynajmniej wynika z pierwszych rozmów z dealerami.

 

:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Megane IV prowadzi się ZARĄBIŚCIE. 

Nie wiem co wam się nie podoba

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
10 godzin temu, szafir51 napisał:

Focus już nie ma wielowahacza. Przynajmniej nie każdy:

Ja o tym doskonale wiem, ale jeszcze mk3 miały wszystkie. Mówiłem ogólnie o focusie mk3, bo już taka octavia (jeździłem tylko wersją na wielowahaczu) wcale nie prowadzi się tak super świetnie, być może to po prostu focus się tak dobrze prowadzi niezależnie od zawieszenia. Jeżeli focus ma u mnie ocenę 8/10 (względem swojego segmentu) to megane ma mocne 7/10, bo jednak lubi szybko przetransferować masę na przód co powoduje uczucie "lekkiego" tyłu, a na śliskim (to też kwestia opon eco) skutkuje poślizgiem i interwencją esp. W focusie mk3 tak nie było, a tamtym miałem okazję też jeździć po torze. Oczywiście mówię o zwykłych autach, a nie wersjach RS.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie nowe auta prowadzą się dobrze, dopiero porównanie z tymi naprawdę dobrymi pokazuje ich miejsce w szeregu.

Patrz przykład z LEDami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ford zawsze slynal z prowadzenia. Ja przesiadajac się z Mondeo na początku nie mogłem przebolec że Megane w porównaniu do Mondeo się tak fatalnie prowadzi. Ale było minęło hehe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

dla mnie Megane 4 prowadzi się znacznie gorzej od Megane 2, przynajmniej jeżeli chodzi o kierownicę. Dużo mniej czuć przełożenie ruchów kiery na koła - takie mam subiektywne odczucia po jazdach M4 Grandcoupe i Grandtour. 

Co do zawiechy mi to Meganowe pasuje. Lekko ucieka na poprzecznych nierównościach ale nie ma dramatu. Jakoś ekstremalnie nie jeżdżę, żebym się miał tym przejmować.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 minut temu, szafir51 napisał:

dla mnie Megane 4 prowadzi się znacznie gorzej od Megane 2, przynajmniej jeżeli chodzi o kierownicę. Dużo mniej czuć przełożenie ruchów kiery na koła - takie mam subiektywne odczucia po jazdach M4 Grandcoupe i Grandtour. 

W trybie comfort faktycznie kiera za lekka. Ale w trybie sport bardzo fajnie się prowadzi. Nie jest to układ z AR z jej bezpośrednim odczuciem ale nie jest źle :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi się MIV jeździ bardzo wygodnie. Mam wrażenie, jak nim jadę,  że to segment D. Pozycja, siedzenia w intense i zawieszenie są bardzo komfortowe. Jedyne co mi przeszkadza, to chrupniecie plastików, czy wyświetlacza jak przyjadę przez np łączenia na moście, czy wiadukcie. To bym chciał jakoś zlikwidować. Jakieś pomysły?

Na kocich łbach jest komfortowo i cicho.

Na poprzecznych przeszkodach też zauważyłem, że jakby lekko koła traciły przyczepnść, np. jak na łuku przecinam tory tramwajowe to delikatnie zarzuci autem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Fizyki nie pokonasz. Jeżeli koło oderwie się od nawierzchni na zakręcie to wylatujesz po stycznej :-)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...