Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Pióra wycieraczek


macieq

Rekomendowane odpowiedzi

A tak z ciekawości. Pytał ktoś ASO ile sobie życzą za komplet? Czasami potrafią pozytywnie zaskoczyć. Ja mam od "Młodego" już drugi komplet i w sumie jestem z niego zadowolony. Raz na rok czy pół spokojnie mogę kupić wycieraczki i żal mi niczego nie ściśnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w kwietniu kupiłem na Pocieszki - i niestety po 3-4mies. zaczęła lewa skakać(od czasu do czasu) ale w taki sposób, że górna część wycieraczki sie składa tak jakby do dołu. Zawija się pod wycieraczkę - ciężko opisać. I wraz jeszcze raz dałem szansę ale kupiłem na Lea-Frauto(jeszcze nie założyłem) . 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, turfel napisał:

Teraz chyba przetestuje Visee, komplet kosztuje troche taniej do OEM.

Jeśli chodzi o Visee to niestety nie mogę o nich powiedzieć dobrego słowa, miałem je zamontowane w Passacie B6 i po 3 miesiącach zaczęła się guma rozwarstwiać. Podobno ten typ tak ma i to jest niestety ich bolączka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Istotną sprawą jest również docisk ramienia. Ja co jakiś czas sprawdzam, czy >>sprężyny sprężynują<<, ponieważ miałem taki przypadek, że sprężyna nie dociskała i właśnie wycieraczka kierowcy na wysokości oczu nie ścierała. Wystarczy lekko psiknąć/smarnąć. Sprawdźcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@konwil a widzisz, na to akurat nigdy nie zwróciłem uwagi. Będę musiał to u siebie zweryfikować. Czym psikasz tą sprężynę? Wystarczy jakiś zwykły smar? Dzięki za podrzucenie pomysłu. Zaraz się okaże, że pół forum ma problem z wycieraczkami nie dlatego, że są to podróby, tylko dlatego, że ramiona ich odpowiednio nie dociskają :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja smarowałem smarem, chyba miałem miedziowy pod ręką, następnie rozruszałem ramię, tak żeby sprężyna się "odstała" i smar wszedł gdzie trzeba. Do tego trochę na zawias. Sądzę, że prawie każdy środek smarujący powinien być dobry. Nie robiłem tego w Meganie, bo może u nas sprężyny są lepsze, ale zawsze warto sprawdzić, zwłaszcza jeśli auto śpi pod chmurą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie stoję przed faktem dokonanym co do zakupu wycieraczek do Megane III HB, potrzebuję przód i tył (komplet) powiedźcie mi, które mam w końcu kupić bo już mi się z tych stron w głowie poprzestawiało i sam nie wiem co mam myśleć, oryginał czy Valeo ???

Jeżeli oryginał to ten Pan z aukcji dokładnie (proszę spojrzeć) ma 2 wycieraczki na tył i nie wiem którą wybrać, jedna droższa 27,90 zł, druga tańsza 15.90 zł, o ci chodzi ??

Jeżeli Valeo to ten zestaw byłby ok ?: https://allegro.pl/wycieraczki-valeo-first-renault-megane-iii-3-tyl-i6990966395.html

A może ktoś ma coś do 100 zł komplet lepszy do polecenia ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Dnia 9.10.2018 o 21:43, pbet napisał:

Wsadziłem je 25.11.2017 przy przebiegu 65800, a teraz mam niecałe 78000 czyli całkiem sporo wg mnie wytrzymały.

Wycieraczki mam już do wymiany, przebieg lekko ponad 80k. Nie wytrzymały nawet pół roku. Mażą i skrzypią. Poszukiwania zaczynam od nowa. Czy polecacie innego? Koniecznie jednolita konstrukcja, bez adapterów.

Rozważam póki co:

Denso

Bosch Aerotwin

VALEO SILENCIO X-TRM

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Papf ale nie ma hybryd Denso na bagnet... Co do Heyner to napisałem pytanie do sprzedającego czy są z adapterami czy fabrycznym mocowaniem bo mam źle doświadczenie z adapterami w Valeo First, a w opisie jest "z mocowaniem do ramienia wycieraczki typu D. Do zestawu dołączony jest komplet adapterów umożliwiający montaż piór na ramionach wycieraczek."

A do "Młodego" napisze dziś maila co to za shit sprzedaje, że za pierwszym razem było ok, a za drugim niecałe 3 miesiące i niespełna 3000 km wytrzymały. 

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wiosny czekał nie będę. Dobre wycieraczki najbardziej przydają się w zimie... Denso, co prawda hybrydowe mam w służbowej Toyocie. Nie skrzypią, trochę już mażą ale w sumie jestem z nich zadowolony. Z Valeo First byłem zadowolony w MII, przejechałem się w MIII więc może te XTR Silencio (w końcu wyższa półka) będą dobre? Bosha kiedyś miałem w MII, też było ok. Sam nie wiem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!