Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl


pawelratajczak

Rekomendowane odpowiedzi

Wybaczcie jeśli powtarzam temat. Ale jestem zdrowo wkur....

Megne IV TCe 1.2 turbina 130km. Świeżo po gwarancji. Pojechałem do serwisu ponieważ podczas dodawania gazu czuję przerywanie tak aby ktoś odcinał na sekundę dopływ paliwa. Po 3 godzinach okazało się, że silnik jest do wymiany bo "ciśnienie na cylindrach" i "dwa stany oleju" cokolwiek to znaczy. Nie znam się. Czy to jednostkowy problem? Czy standard? I jak do tego podchodzi Renault? Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, pawelratajczak napisał:

Po 3 godzinach okazało się, że silnik jest do wymiany bo "ciśnienie na cylindrach" i "dwa stany oleju" cokolwiek to znaczy.

Zobacz;

tomrud ;psi2338Nadmierne zużycie oleju

darekgt ; Terkotanie silnika w zakresie 1000 obr/min - 2000 obr/min Megane 3 /1,2 Tce 130KM 12.2014

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem ciekaw czy objaw pojawia się za każdym dodawaniem gazu, czy jedynie przy cegle na pedale. Bo u mnie od około miesiąca jak dam w podłogę jak wyprzedzam kogoś to czuć lekkie poszarpywanie przy przyspieszaniu. Gurwa jak się okaże, że mam silnik walnięty to chyba jebnę na ryj. Pół zawieszenia wymienione, a teraz jeszcze silnik :67_head_bandage:

 

6 godzin temu, gerrard napisał:

Jaki ma przebieg i co ile wymieniałes olej?

 

Nawet jeśli wymieniałby tą chorą polityką Reno (2 lata lub 30k km) to silnik nie powinien się rozlecieć po tak małym przebiegu. Zakładam, że jest mały, bo dopiero skończyła się gwarancja. 

 

Już widzę jak Reno wymienia na ich koszt po skończonej gwarancji :96_ok_hand:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach