Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Recommended Posts

Wybaczcie jeśli powtarzam temat. Ale jestem zdrowo wkur....

Megne IV TCe 1.2 turbina 130km. Świeżo po gwarancji. Pojechałem do serwisu ponieważ podczas dodawania gazu czuję przerywanie tak aby ktoś odcinał na sekundę dopływ paliwa. Po 3 godzinach okazało się, że silnik jest do wymiany bo "ciśnienie na cylindrach" i "dwa stany oleju" cokolwiek to znaczy. Nie znam się. Czy to jednostkowy problem? Czy standard? I jak do tego podchodzi Renault? Macie jakieś doświadczenia w tej sprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, pawelratajczak napisał:

Po 3 godzinach okazało się, że silnik jest do wymiany bo "ciśnienie na cylindrach" i "dwa stany oleju" cokolwiek to znaczy.

Zobacz;

tomrud ;psi2338Nadmierne zużycie oleju

darekgt ; Terkotanie silnika w zakresie 1000 obr/min - 2000 obr/min Megane 3 /1,2 Tce 130KM 12.2014

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
 

pawelratajczak mógłbyś napisać,  z którego roku jest Twój silnik, czy H5F 400, jakie są dokładnie objawy, np. nierównomierna praca?

Edytowano przez ABCMegane

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jaki ma przebieg i co ile wymieniałes olej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A wymiana na koszt Renault?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Właśnie jestem ciekaw czy objaw pojawia się za każdym dodawaniem gazu, czy jedynie przy cegle na pedale. Bo u mnie od około miesiąca jak dam w podłogę jak wyprzedzam kogoś to czuć lekkie poszarpywanie przy przyspieszaniu. Gurwa jak się okaże, że mam silnik walnięty to chyba jebnę na ryj. Pół zawieszenia wymienione, a teraz jeszcze silnik :67_head_bandage:

 

6 godzin temu, gerrard napisał:

Jaki ma przebieg i co ile wymieniałes olej?

 

Nawet jeśli wymieniałby tą chorą polityką Reno (2 lata lub 30k km) to silnik nie powinien się rozlecieć po tak małym przebiegu. Zakładam, że jest mały, bo dopiero skończyła się gwarancja. 

 

Już widzę jak Reno wymienia na ich koszt po skończonej gwarancji :96_ok_hand:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)

Szarpanie i taki objaw jakby paliwa brakowało podczas jazdy z jednostajną prędkością na obr. ok 1900-2000 obr/min to Renault wie co to jest. Trzeba zdjąć kolektory i wykonać procedurę czyszczenia zaworów. Mi to wykonano przy przebiegu 29 tys km i problem zniknął. Przejechałem po rym zabiegu 6 tys km i na razie cisza. Oczywiścue wszystko wykonano na gwarancji. Także nim wymienisz silnik sprawdź sobie to. 

 

A ciśnienia nie masz na cylindrach po masz zawory w nagarze podejrzewam i sie nie domykają. Ale to tylko moje spostrzeżenia.

Pozdro

Edytowano przez bratpit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy to szarpanie w zakresie 1900-2000 obr/min występuje na każdym biegu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Szczególnie przy jeździe miejskiej czyli do 3-4 bieg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Co jest źródłem tych brudów (nagarów)? Brudny olej, benzyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przyczyną jest bezpośredni wtrysk paliwa, większość marek ma z tym problem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Egr zaślepić i problemu nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dobra tylko mógłby się autor tematu wypowiedzieć, bo my tu o jednym, a problemem jego silnika nie jest szarpanie w zakresie 1900-2000 obr/min. Jestem ciekaw co z tym dodawaniem gazu, czy to jest przy każdorazowym wciskaniu, nawet delikatnym, czy jedynie podczas podłogi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Z którego roku masz Megankę IV ? Poprawione silniki 1.2 TCe pojawiły się jakoś w drugiej połowie 2016 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest świeżo po gwarancji to musi to być samochód z min. 2017 roku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać odpowiedź i zarejestrować się później. Jeżeli posiadasz już konto, zaloguj się teraz, aby powiązać odpowiedź ze swoim kontem.

Gość
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Only 75 emoji are allowed.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wklejać zdjęć bezpośrednio do edytora. Wgraj lub dodaj zdjęcie z adresu URL.


×
×
  • Utwórz nowe...