Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Długo kręci/nie odpala na benzynie


Recommended Posts

Czy są i jakie.  Instalacja gaziwa też ma własną diagnostykę choć nie wiele może wnieść do sprawy.

Zawór przy reduktorze do kontroli sprawności/czyszczenia. Wtryskiwacze również mogą nie domagać.

Tak jak pisał Kol. @CzechuXX
w końcu wypalisz uszczelkę lub i zawór. 

Sprawdź jakie błędy zapamiętał sterownik silnika.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 godziny temu, dominik0904 napisał:

Uszczelka pod głowicą.?

A nawet głowica do remontu.

 

Sprawdź co to za błędy bo nie koniecznie to muszą być krytyczne. W tym momencie tego nie wiemy. 

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Patrząc jakie przebiegi wykonujesz to sugerowana usterka może wystąpić już na dniach zwłaszcza, że eksploatujesz auto na LPG. Potrzebujesz sprawnego auta na co dzień.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Na diagnoze u mechanika umówiłem sie w sobote za niecale dwa tygodnie, wczesniej nie da rady ponieważ ciągle wyjeżdżam służbowo i tylko w soboty mi pasuje. Gdy. Mi zczyta błędy to opisze je w poscie.

Od wczoraj pogorszylo sie z odpalaniem, za kazdym razem potrzeba sporo kręcić rozrusznikiem. Nawet nie jest ważne czy samochód stał 30 minut czy 20 godzin, zawsze ma problem.

Nie jestem pewien ale chyba bedzie to mialo zwiazek z poziomem bezyny w baku bo pierwszy raz mam tak malo paliwa w baku, może jakieś 5 litrów.

Poza tym żółta kontrolka silniczka która swieci od poniedzialku nadal się świeci a wczesniej bylo tak ze przestawała świecić po kilku godzinach.

Na moje oko to problem z odpalaniem bedzie zwiazany nie z instalacją LPG ale z  filtrem paliwowym, pewnie jest zapchany. Czasem gdy samochod stoi chwile zapalony to bardzo czuc paliwo chociaz nigdzie nie cieknie.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa jest tylko zbrubny zamontowany w pompie (siateczka). Często brudne styki zasilające pompę w złączu na baku powodują problemy z właściwym ciśnieniem paliwa we wtryskiwaczach silnika. Stąd mogą być problemy z emisją spalin (żółty serwis) i rozruchem silnika. Ten zapach paliwa z nieszczelnego elektrozaworu oparów tylko to potwierdza.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Błędy mówiące o wypadaniu zapłonu. Dobrze by było je skasować i czekać na ponowne pojawienie się. Mogą to być stare błędy. Jeśli by ponownie błędy wracały to włączyć licznik wypadania zapłonu.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Masz wielokrotne wypadanie zapłonów, czyli świece i cewki do kontroli. Błąd wtrysku (żółta lampka) pokazał to prędzej.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Ewidentnie niedomaga cewka albo świeca na cylindrze drugim. Pozostałe też trzeba sprawdzić. Błąd P0313 jest chyba źle tłumaczony. Poziom paliwa w zbiorniku nie ma nic do rzeczy. Zapłony wypadają losowo na wszystkich cylindrach.

Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!