Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Rekomendowane odpowiedzi

Skoro zostałem wywołany przez @pbet, to się wypowiem :-) Dywaniki Rezaw Plast w Megane III użytkuję od jakiegoś czasu i generalnie jestem zadowolony. W Megane II używam również ich matę do bagażnika, więc i do "trójki" zacząłem od maty, a po przetestowaniu oryginalnych - płytkich i szorstkich (zbierających brud) - dywaników, stwierdziłem, ze spróbuję czegoś innego. Koszt to faktycznie ca. 80-90 zł; rzeczywiście nie śmierdzą. :arrow: Nie sugerujcie się wyglądem na aukcji Allegro, tam są zwykle, niestety, zdjęcia przykładowe!

 

W kwestii stoperów: ma je tylko dywanik kierowcy, trzeba wyciąć nożem i najlepiej wyciąć tylko jeden (lewy), bo prawy jest na granicy i blisko rantu, ale da się to zrobić, z tym że tam nie ma przygotowanego miejsca. Z wycięciem otworu w miejscu, gdzie jest to sugerowane nie ma problemu i idealnie pasuje, i blokuje dywanik tak jak trzeba. Do dywaników jest dołączony zestaw, chyba 4-ech, stoperów i da się je zamontować na fabrycznych bolcach, a właściwie bolcu. Można też wkręcić plastikowymi wkrętami do wykładziny, ale wydaje mi się do lekko głupie - trzeba zrobić dziury w wyłożeniu podłogi. Dywanik pasażera trzyma się idealnie.

 

W kwestii tylnych dywaników i ich długości: faktycznie są krótkie, wg mnie takie jak oryginalne i rzeczywiście przy wożeniu kogoś z tyłu (ja wożę 5-latkę), trzeba je poprawiać. Specjalnie się na wykładzinie nie ślizgają, ale też nie są szorstkie/chropowate od spodu, a dodatkowo świetnie antypoślizgowe od góry, więc nogami (butami) można je przesuwać. Niestety. Są przy tylnych miejsca na jakieś mocowanie (część tylna dywanika, wystaje z rantu), ale to chyba tylko wspomnianym wyżej wkrętem do wykładziny można zamocować.

 

Dywaniki są czarne, co pięknie uwidacznia odbite ślady butów; pisze o tym, gdyż wcześniej w kilku autach dywaniki miałem szare, gdzie aż tak się to nie odznaczało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy wszystkich zainteresowanych usatysfakcjonuje taka odpowiedź, tym niemniej: postaram się :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, konwil napisał:

Specjalnie się na wykładzinie nie ślizgają, ale też nie są szorstkie/chropowate od spodu, a dodatkowo świetnie antypoślizgowe od góry, więc nogami (butami) można je przesuwać.

Ja na razie stosuję samoprzylepne paski antypoślizgowe przyklejone od spodu, jest lepiej. Te paski kupiłem w jakimś markecie chyba budowlanym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niegłupi pomysł, pytanie jak z myciem takich dywaników, czy to samemu na bezdotykowej, czy to w myjni ręcznej, razem z czyszczeniem wnętrza. Robiłem ostatnio takie mycie i dywaniki Rezaw Plast były czyściutkie i jeszcze mokre po odebraniu samochodu. Od spodu pewnie nie myją, ale zawsze jakaś tam woda się dostanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Casto lub Leroyu można kupić rzep na taśmie na metry. To też może być jakiś pomysł. Na jednej stronie taśmy jest klej, na drugiej rzep lub misiek (którego rzep się trzyma). Kupuje się obydwa na raz. Można pomyśleć o rzepie w wykładzinę (rzep+misiek sklejone) żeby nie kiereszować za bardzo wykładziny, a do dywanika sam rzep na klej i dywanik z tym rzepem w miśka w podłodze. Nazewnictwo trochę nieszczęśliwe ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może i ja się wypowiem na temat dywaników rezaw plast. Mam je już w trzecim samochodzie, mają wysoki rant za co duży plus. Najbardziej spodobało mi się to, że bardzo ładnie pachną, aż dziwne, aktualnie w samochodzie mam je dwa tyg i nadal czuć ten przyjemny zapach. Tak jak kolega pisał dywanik od kierowcy ładnie siedzi po samodzielnym montażu stopera w dywaniku, boli mnie natomiast to, że nie dali ich dłuższych, mianowicie na tym pagórki pod pedałami nadal powierzchnia jest nadal nie  zabezpieczona, a sypie się tam sporo syfu, no cóż, ale dywaniki i tak jak najbardziej na plus . Przód pasażer, siedzi ciasno, nie suwa się, więc wszystko na plus. Problemem są tylne dywaniki, które za każdym razem trzeba poprawiać, ale nie ma tragedii. Mata do bagażnika pasuje idealnie i bardzo estetycznie to wygląda, również świetnie pachnie i również jest antypoślizgowa. Co do mycia to normalnie mylem je płynem z wodą szmatką z mikrofibry, nie chciałem je szczotka pokiereszowac. 

Edytowane przez blake
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, pbet napisał:

A jak z zapachem? Faktycznie delikatna wanilia czy smród opon w samochodzie?

Jako, że gumowych dywaników nie używam, z ciekawości dzisiaj sprawdziłem zapach wydzielany przez dywaniki tego producetanta.

Faktycznie, dywaniki (oglądałem do VW) nie wydzielają zapachu charakterystycznego dla wyrobów gumo, i gumopodobnych.

Wyczuwalny jest natomiast, bardzo delikatny zapach mocno zbliżony do wanilii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czytam i wiem że polecacie oryginał i od megi 2 ale ja nie chcę oryginału chce coś takiego . Które polecicie bardziej do mojej megi trzy

 http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6971227546

 Czy 

http://allegro.pl/ShowItem2.php?item=6971227035 

Też od dwójki ? Napisze jeszcze ze stopy na tej podstawce nie kładę . Kupiłem oryginalne do 3 i są do dupy a tego typu miałem 8 lat w lagunie i spisywaly się bardzo dobrze . Proszę o pomoc w wyborze .

Edytowane przez Mislaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 4.10.2017 o 22:46, mariuszekf napisał:

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6785711606 ja mam takie, wszystko pasuje, stopery i nie śliskają się po wykładzinie 

Czy te dywaniki są czarne czy lekko wchodzą w szary?

Dodatkowo czy sam montowałeś stopery?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!