Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Czy kupilibyście ponownie Megane?


funyboy

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem, może jestem jednym z niewielu tutaj, ale mnie kompletnie odrzuca tył. Przód jest ok, ale ogólna linia mnie nie porywa, podobnie zresztą jak Megi w HB.

Co innego to cacuszko :11_blush:

 

v.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

S60 czy s80 to magia:)

Jezdziłem s80 T6 - nowym modelem, najbogatszą wersją. Moja Szefowa ma i naprawdę jezdzi się tym przyjemnie.

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Volvo V40 już jest w końcowej fazie produkcji i podzieli niedługo los Golfa 7. W  końcu premierę swoją miało w 2012 roku. Z zewnątrz mimo wieku auto jest bardzo ładne, wnętrze.... ekran nawigacji zdradza swój wiek... takie wgłąbienie jak to w pierwszych ekranach nawigacji, oraz tunel środkowy już nie pasuje na obecne czasy. Ewidentnie prosi się o następce bądź gruntowne odświeżenie wnętrza. Google mówi że na przełomie 2019-2020 roku będzie nowy model.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździ się o wiele lepiej niż Golfem 7, prowadzi się trochę jak nowa Aklasa. 

A że serwis kosztuje ---- no to nie tania Skoda czy inne Renault :) = Volvo to w końcu marka premium - tak jak z jeansami - jest Reserved i jest Calvin Klein Jeans :)

 

Ja za 100tyś na pewno szukałbym auta sklasyfikowanego w grupie premium - tym się po prostu inaczej jeździ, za swoje meg3 w 2015 roku zapłaciłem w salonie 64.000 z ubezpieczeniem oc i Ac oraz rozszerzoną gwarancją. Wersja Bose bez panoramy i podgrzrzewanych przednich foteli = poza tym wsio. I uważam że to były rozsądne pieniądze jak za taki samochód - teraz płacić za podobne auto 100 ?? Renault trochę oszalało :) zbliża się z cenami do marek Premium

Edytowane przez Sarna1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 2015 roku to była wyprzedaż modelowa. Schyłek życia auta z 2009 roku. Dlatego ceny były niskie. Ja też w 2010 roku kupiłem opla astra H za 56 000 diesla w średniej wersji. Tylko wychodził już nowy model. Auta trochę drożeją to fakt. Ale jeśli wyjdzie następca volvo v40 to za 105 000 kupisz wersje podstawową. Zobacz że te samochody na otomoto za 105 000 są z cennika za 130 000. 

Ostatnio za 100 000 można było kupić stary model s60 w średniej wersji a nowa s60 (na razie na wzorze cennika v60) cena to 150 000 minimum.

Edytowane przez LTar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedy kupowałem auto żonie to jeszcze za bardzo nie było wiadomo jak 4ka megane będzie wyglądała więc ciężko mówić o wyprzedaży.

 

Co do Volvo i zmiany modelu - okej ale to auto premium, bez takiej dramatycznej utraty na wartości jak np. Renówki, nawet jak wejdzie nowy model to będzie dobrze trzymało cenę - zobacz na merce a klasa czy nawet to Volvo - nie ma takiego dramatu jak z francuzami.

Meg 4 weszła do sprzedaży w 2016 w 2019 będzie miała lift - więc kupowanie teraz nówki za 100 tyś to trochę strzał w kolano bo za 6 czy 9 msc będzie już niestety stare :(. W tym świetle kupowanie wozu za 100 koła który za rok będzie warty 65 to lekka skucha. 

 

Francuskie auta zawsze były tańsze niż reszta - teraz ceny się wyrównały, niestety jak widać po tematach na forum, dalej jakościowo są francuskie :D ale co ważne dla np. mojej żony są ładne :D Dlatego następny będzie Scenic lub Kadjar po lifcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też niestety uważam że obecnie Reno jest po prostu za drogie. Pomimo pewnej sympatii, płacenie więcej niż 80 tys pln za kompakta MIV jest dla mnie po prostu bez sensu. A dobieranie kolejnych pakietów z ledami, większymi ekranami itp za kolejne tysiące to już kompletnie nie moja bajka. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIV w wersji limited HB kosztuje 70 000 i spokojnie można zrobić niższą cenę więc moim zdaniem to nie jest jakoś specjalnie drozej niż konkurencja. 

Z drugiej strony za 85 000 możesz zrobić GC które wygląda już naprawdę dobrze i jest duże bo ma 4.65 cm długości tyle co mercedes klasy C czy volvo s60.

MIV ma normalną cenę kompakta 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą utratą wartości to bym nie przesadzał. Ja moją Megane II 1.6 5 letnią kupiłem za 20k PLN. Szwagier swoją Megane III 1.6 8 letnią kupił za 25k PLN a to była okazja bo przebieg był żaden. 

Lift będzie polegał na dodaniu kierunkowskazów led i będzie ledwo widoczny. IMHO

 

Widzę, że dyskusja zmierza w tym kierunku o którym mówiłem... nic się nie opłaca tylko brać auto klasy premium za min 125k PLN ceny katologowej przed rabatami.

To chciałem dodać, że kupno nowego auta sie w ogóle nie opłaca, ani kupno auta w ogóle.

 

Chciałem zauważyć, że to nie jest tak, że Renault podrożało tylko ceny nowych aut poprostu idą do góry.

 

Co w takim razie można kupić za 80tyś PLN ... bmw ? Za 80 tysięcy można kiedy były edc można było mieć Megnae 130km EDC. Pokażcie inne auto tej klasy które można było kupić z automatem z tyle i to w dobrej wersji wyposażenia.

Edytowane przez Pum4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

MIII 130 EDC można było wyciągnąć poniżej 67, nie 80 tys pln, a co można mieć za 80 tys? nie śledziłem rynku ale widzę ze np.  astrę 150KM można dostać poniżej 70 tys pln...

co do utraty wartości - jest ogromna, megane w ciągu 4 lat traci ok 40% wartości

 

edit - chciałem napisać "w ciągu 3 lat"

Edytowane przez tomekrus
.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 letnie X3 F25 koszt zakupu 2.0d xdrive kolo 200k PLN po 4 latach na otomoto kosztują około 100k PLN utrata wartości 50%.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

Wspomniane Volvo V40 koszt zakupu pożej 100k PLN auta z roku 2014 50-60k czyli też powyżej 40% utraty wartości.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

wystarczy poszukać w googlach, pominać auto świat gdzie zawsze golf i pokrewne i okazuje się, że różnica jak jest to 5% wartości i spada z czasem.

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\

https://autokult.pl/24551,utrata-wartosci-samochodu-po-3-latach-sprawdz-ile-stracisz

:lapka:

REGULAMIN: pkt. 5.9 - Prezes 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie da się jednoznacznie stwierdzić, że "za 100k to już lepiej szukać premium", to kwestia priorytetów... Jak komuś zależy na mocnym silniku a jednocześnie pakowności to kupi za tą kwotę 200-konne kompaktowe kombi w topowej wersji wyposażenia od Peugeot, Opla czy do niedawna Renault. A jeśli ważniejsza jest odrobina prestiżu ;) elegantsze wykończenie i nieco lepsze właściwości jezdne, to można wybrać samochód premium ale kosztem mocy i pewnych elementów wyposażenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamiast bajdurzyć w nieskończoność, przeczytajcie co napisał zainteresowany w 1 swoim poście. Chce kupić auto do jakiegoś pułapu cenowego, ale boi się przyszłych kosztownych napraw. Więc logiczne, że chce mieć nowe, ale tanie w użytkowaniu.  A wy zaczynacie wyskakiwać z autami typu Volvo, którego serwis jak już ktoś wspomniał nie jest tanie i ewentualna naprawa w autoryzowanym może sprawić, że wyskoczy z kapci. Zaczyna was ponosić fantazja.

  • Like 1
  • Zwycięzca 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • kataryniarz zmienił(a) tytuł na Czy kupilibyście ponownie Megane?
  • kataryniarz przypiął/eła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!