Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup nowego auta


burk

Rekomendowane odpowiedzi

Sarna1 a gdzie jak mozna wiedzieć kupowałeś megane...nowa czy demo?

Ważne czy braleś na firmę czy prywatnie bo są inne rabaty, no i kwestia czy auto w rozliczeniu - renault daje jakieś tam rabaty. Kombi z 2 tyś droższe

byłbym zadowolony z 55tyś lub 55900 z oponami zimowymi - wyjdzie na to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Swoją kupiłem w Decar Warszawa, nowa, ostatnia biała 5d bose 130 tce w Polsce, kupiona z placu, nie na zamówienie. :).

Zakup prywatny, nie zostawiłem auta w rozliczeniu.

Zapłaciłem 64 tys, dostałem dywaniki :)

Ubezpieczenie 1,6 tys na wartość fakturową w PZU robione u dilera.

Mogłem ja odebrać od dilera w Słupsku ale za transport policzył 1000 pln wiec jako ze w stolicy jestem często to ją odebrałem w Decarze.

 

Miesiąc wcześniej w rodzinie została zakupiona tce130 kombi w wersji limited, z hakiem składanym, dywanikami, dodatkowym korytkem bagaznika, dodatkowa gwarancja za ok 58 tys. Wtedy jeszcze aut stało dużo na placach, było z czego wybierać, widziałem nawet auta z roczeka 2014 np w Gdyni, nowe auto i 6 tys dodtakowego rabatu.

 

W maju odwiedziłem chyba wszystkie marki w okolicy bo szukałem auta dla teścia, właśnie kombi compact, swoje kupiłem niejako przy okazji - poprzednie dobrze sprzedałem a ze musze mieć 2 auta w domu stanęło na megane.

To mój 1 francuz, 1 renault, póki co jestem z auta bardzo zadowolony, jest ładne i ekonomiczne, całkiem wygodne no i ma bardzo fajne nagłośnienie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się ustawiałem na Ceeda 1.6 albo Astre J w kombi z gazem, w obydwu przypadkach poniżej 70 tyś raczej się nie dało, do tego Astra z klimatronikiem i gazem musiała się dla mnie wyprodukować znaczy 2 m-ce czekania :lol: .

Jakoś Meganki początkowo nie brałem pod uwagę ale jak już pojeździłem i do tego policzyłem wyposażenie Limiteda w porównaniu do innych to szybko poszło.

Wiadomo Astra wykończeniem odstaje jakościowo od Megi i za to się płaci, mi to nie jest potrzebne, na rynku wtórnym ceny Astry też są konkretne i za np.roczną można kupić nową Megane.

Ceny Kia są chore, szwagier kupił 2 auta w ost. latach i stwierdził że średnio 10 tys.zdrożał każdy model, jak się zacznie wnikać w np. spalanie ich benzyniaków i koszty serwisu to się robi kabaret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, atrakcyjne ceny są na auta z placu dilera, wiadomo że w 99% przypadków czegoś w takim aucie będzie brakowało lub będzie niepotrzebne ale kalkulator się nie myli :).

Kia i Hundai są w innej galaktyce, ciągną fama ze to tanie auta, podobnie jak skoda a wcale takie nie są.

 

Jeżeli ktoś szuka Hatchback to Nissan Pulsar jest teraz dobrze wyceniany, z suvikow bardzo dobra jak na mój gust cenę ma Mitsubishi ASX, ale podobno są duże problemy z korozją w tym aucie, podobnie jak w Mazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w takim razie jak wyrwę megi grandotura limited w 55 tyś to będzie dobra oferta.

A tak na marginesie - astra to powinna sie kłaniać dla meganki jeśli chodzi o jakość plastików i całego wnętrza - mam służbową i porażka, deska prawie cała z twardego plastiku, miejsca z tyłu w kombi jak na lekarstwo - ogólnie bez rewelacji.

Mam nadzieje,że w po weekendzie się wystko wyjaśni w kwesti kupna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg. mnie dobra.

Renault zrobiło super program z tymi Limitedami, wyposażenie jak na polski rynek ponad standartowe, auto od ręki, tylko wybierasz kolor i silnik, a jak chcesz jakieś extra zabawki to zamawiasz i czekasz cierpliwie aż Ci wyprodukują.

 

Z tą Astrą to ciekawe co piszesz, bo ludzie są zachwyceni tym środkiem, na pierwszy rzut oka robi b.pozytywne wrażenie ;) .

Edytowane przez tomgrandtour
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko na pierwszy rzut oka.

Ja przed kupnem Megi III też rozważałem Astrę.

Twarde plastiki o takiej sobie jakości i morze guziczków na desce jednak odstrasza od tego auta.

Ciężko mi też było znaleźć dobrą pozycję za kierownicą w Astrze.

Było to jedno z aut, które odpadło w przedbiegach i na placu boju została Meganka z Focusem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja zauważyłem że Megane III są gorzej wyposażone niż Megane II. Np. brak elektrycznych szyb tylnych. Nawet używanych nie ma takich wyposażeniach, najlepiej ma Fluence wyposażenie niż Megane III z komiksu czy w salonie jak widzę...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wśród używanych ph3 królują poflotowe wersje life - tam tył jest na korbki i felgi stalowe. W ph2 łatwiej coś wyrwać z elektryką z tyłu. Z nowych elektryka z tyłu jest na wyposażeniu w wersjach limited.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaleźć lepszą wersję GT z 4 szybami w prądzie, klimatronikiem, tempomatem a nawet navi problem nie jest. Problem jest znaleźć takie coś w wersji 110 KM 6 biegów i NIE czarną / białą / obleśnie granatową ;) Ja wiem, że osoby zarządzające flotami nie patrzą na kolor i jak kupują z 30 autek to biorą co taniej wychodzi, ale potem niestety może być problem przy odsprzedaży takich aut. Osobiście takiej właśnie poflotówki szukam (w leasing, więc FV konieczna) no i niestety - albo słaby silnik i ładny kolor, albo dobry silnik, wersja Dynamique i paskudny kolor. No ja wiem, że kolor nie jeździ, ale powiedzcie to może mojej ślubnej ;) Ja to bym nawet korbotronik z tyłu przeżył byle właśnie ta inna kombinacja się zgadzała. Gdybym się ewentualnie może z czarnym kolorem przegryzł to było by łatwiej - ale właśnie miałem czarne auto, i kolejnego nie chcę. Po prostu nie mam czasu by co 3 dni je myć :(

Edytowane przez kater-acme
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
      Renault 5 E-Tech Electric: Start sprzedaży wersji Roland-Garros – hołd dla sportowej elegancji
       
      Renault oficjalnie rozpoczęło sprzedaż nowej, ekskluzywnej wersji specjalnej modelu Renault 5 E-Tech Electric Roland Garros. To unikalne połączenie elegancji i sportowego charakteru, które oddaje ducha legendarnego turnieju tenisowego i francuskiego stylu. Ceny startują od 157 900 zł, a model kwalifikuje się do rządowych dopłat w ramach programu NaszEauto, co dodatkowo zwiększa jego atrakcyjność na rynku.
      • 0 odpowiedzi
    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!