Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Megane IV - jakie macie spalanie


Rekomendowane odpowiedzi

4 godziny temu, Prosto21 napisał:

Spokojnie niedowiarku :-)

A to widziałeś czy tylko moje posty śledzisz ?

Daruj sobie teksty o jakiejś zazdrości czy niedowierzaniu i tym podobną dziecinadę, bo nie mam 10 lat i nie jesteśmy w piaskownicy. Po formie twoich wypowiedzi domyślam się, że masz jeszcze mleko pod nosem, ale chociaż spróbuj zachować powagę i ustosunkuj się rzeczowo do tematu. Dopóki nie sprawdzisz ile spala realnie przy dystrybutorze, to nie ma o czym rozmawiać. Podniecaj się do woli cyferkami z komputera. Jak dla mnie, to może ci spalać nawet 2,5l/100 i lata mi to serdecznie koło tyłka ile to faktycznie będzie. Ale chwalenie się i rozgłaszanie ile auto pali tylko na podstawie suchych wskazań z ekranu samochodu jest co najmniej idiotyczne.

 

Czy 'śledzę' twoje posty ? Niestety ale nie. Nie uwierzysz, ale mam trochę ciekawsze rzeczy do robienia. Gdybyś pisał coś mądrego, to zastanowiłbym się.

Edytowane przez sKarlosMegane
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja l3 2.0 dci przy 140 wciągała średnio prawie 8 ropy, czytam i chyba się urwałem z choinki, przecież fizyki nie oszukasz...wzrost prędkości 2 krotny to wzrost zapotrzebowania energetycznego 4 krotnie, żaden samochód przy 140 nie pali 5 litrów nie ma takiej opcji. Mam w domu yarisa 1.3 i w mieście jeszcze jako tako to spala bo 7.2....ale jak wpadam na trasę i jadę 160 to średnie wychodzi 9 a zasięg rekordowe 350km...rekordowo ten yaris na autostradzie przy pełnym bucie - jedzie może 180 wciąga prawie 12 litrow benzyny a zasięg spada do 290km....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proponuję wrzucić na luz :petfjf: i pocieszyć niepocieszonych.

Średnie spalanie z komputera włożyć między bajki i spokojnie położyć się spać.

Jutro rano wstać jechać zatankować do pełna zrobić 100 km i ponownie zatankować.

To takie proste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj jechałem BMW X1 X-drive 2,0 Litra chyba coś kolo 245 KM, z pod Lotniska Gdańsk do Kołbaskowa 6,8 Litra, ale już autobania 150/160 km/h na tempomacie, z całej trasy 750 km, średnie spalanie wyszło 8.6 L, skrzynia automat na ostatnim biegu przy 155 km/h 2500 obr/min. Koła 19 cali.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Prosto21 napisał:

Jasne że się ta mi nawet udało się zejsc do 5L a na autostradzie 6,8L ale tutaj trzeba udowadniać że auto przy 140km/h może spalić mniej niz 7L ... :-)

 

Choćbyś wrzucał faktury z 5 lat, to i tak nie uwierzą :-D.

 

Nic Pan na to nie poradzisz, u nas jest kult kopciucha który pali mityczne 3 litry, a jak kto napisze prawdę, że realnie to wychodzi 7-8 to nastaje cisza.

Zawsze w temacie TCe najwięcej do powiedzenia mają posiadacze ropniaków hehe.

Jak grzałem moim z Pragi, to mi wyszło równe 7 litrów przy prędkości średniej 120/h, połowe trasy jechałem 160-170/h.

7 przy dystrybutorze.

TCe to fajny silniczek.

 

 

Edytowane przez tomgrandtour
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.09.2017 o 14:15, sKarlosMegane napisał:

Daruj sobie teksty o jakiejś zazdrości czy niedowierzaniu i tym podobną dziecinadę, bo nie mam 10 lat i nie jesteśmy w piaskownicy. Po formie twoich wypowiedzi domyślam się, że masz jeszcze mleko pod nosem, ale chociaż spróbuj zachować powagę i ustosunkuj się rzeczowo do tematu. Dopóki nie sprawdzisz ile spala realnie przy dystrybutorze, to nie ma o czym rozmawiać. Podniecaj się do woli cyferkami z komputera. Jak dla mnie, to może ci spalać nawet 2,5l/100 i lata mi to serdecznie koło tyłka ile to faktycznie będzie. Ale chwalenie się i rozgłaszanie ile auto pali tylko na podstawie suchych wskazań z ekranu samochodu jest co najmniej idiotyczne.

 

Czy 'śledzę' twoje posty ? Niestety ale nie. Nie uwierzysz, ale mam trochę ciekawsze rzeczy do obienia. Gdybyś pisał coś mądrego, to zastanowiłbym się.

Wydaje mi sie ze lat masz 11 skoro tak Cię temat spalania gniecie.Dla twojej informacji dystrybutor pokazał 5 a komp 4.8 l a jak ktoś wyżej napisal dla takich jak ty zaden argument nie przemówi... nie wierzę ze masz cos lebszego do roboty niż sledzenie moich postow.Mysle ze bardzo to lubisz bo sie [cenzura] ze kopciuch pali podobnie do TCe :-) na tym zakonczmy bo nie ma o czym konkretnym z Tobą pisac.

:lapka:

Regulamin:  pkt. 5.6 - pisownia.

Na forum cenzuralnie się wysławiamy :!:- Prezes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moje 1.2 130KM TCe za cholerę nie chce zejść średnio poniżej 7.8/100 - jazda mieszana ale 65/35 autostrada/podmiejskie. W mieście niewiele śmiga.
Ale ten wynik uważam za super fajny - drugi samochód nie chce mi zejść poniżej 11/100 i to PB98 no ale on mocowo x2.5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z pozdrowieniami dla tych, którzy raportują spalanie w okolicach 7l po mieście :-)

To tylko dzisiejszy przejazd z i do pracy - Warszawa w godzinach szczytu i to chyba jeszcze nie tego największego. W praktyce +0,2l bo stwierdzono, że komputer zaniża.

2017-10-05 18.16.58.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak ktoś jeździ po mieście, w którym nie ma wzniesień i światła są co 2 kilometry, a tak to jedzie cały czas 50-60km/h to wyjdzie i mniej niż 7. Miasto =/ Miasto.

U mnie rekord był jakoś 2 tygodnie temu jak wracałem z pracy w godzinach szczytu (Katowice) i po dojechaniu na parking do domu miałem chyba 13.7 :62_dizzy_face:

Edytowane przez Geble
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim przypadku start & stop był włączony. Przypuszczam, że w takich warunkach jedyne "oszczędne" napędy to elektryczne lub hybrydowe. Jestem też pewien, że słynne z oszczędności, przynajmniej na tym forum, dizle Renault też nie spalają znacząco mniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!