Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zakup w salonie Megane Grandtour


sebak@op.pl

Rekomendowane odpowiedzi

8 godzin temu, mario111 napisał:

To ja z innej beczki.

Auta ciężarowe... 

To nie jest dobry przykład. Dla uściślenia - jakie są obroty silnika w aucie ciężarowym i pojemność układu olejowego?

Do tego dochodzi kaganiec na prędkość i mamy receptę na długowieczność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcześniej nie interesowałem się zakupem nowej Meganki ale te oferty były lepieju niż dobre.

Na zakup dobrego auta używanego w moim mniemaniu trzeba przeznaczyć ok. 40 tyś. zł (wiem, wiem... pewnie wielu ma odmienne zdanie i za 20, 30 tyś. zł uzna że można nabyć super sztukę) ale w tym przypadku mocno należałoby się zastanowić nad nówką z salonu:rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zeszłym roku za 56tys  proponowano ojcu megi4 2018 gc , 1.6 sce podstawowa biala wrrsja. Z rocznika 2017 potestowy chcieli 50tys .  Nie wiem jak to teraz stoi w cenniku

Edytowane przez Komarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@[email protected] no i tu pojawia się znowu pytanie co lepsze. Nowe, czy lekko używane. Ja póki co uważam, że lekko używane. Tańsze i też się nie psuje (odpukać). Przykładowo ja kupiłem używaną 2,5 letnią Megankę, kupioną pewnie z tych cenników, za blisko 20k mniej niż dał za nią pierwszy właściciel. Mam ją już 2 lata i nic się nie dzieje.

Edytowane przez pbet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, LTar napisał:

To akurat świadczy o Tobie, jako kierowcy. Słabo.

Jest duża szansa, że jestem lepszym kierowcą od Ciebie.

Poza tym moja jazda próbna trwała może 15 minut i obejmowała 4 skrzyżowania, to nie wiem jak inaczej chcesz sprawdzić dynamikę auta w takich warunkach. Jak chcę sobie statycznie posiedzieć w samochodzie, to mogę to zrobić w salonie.

Edytowane przez rafa85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, rafa85 napisał:

Poza tym moja jazda próbna trwała może 15 minut i obejmowała 4 skrzyżowania, to nie wiem jak inaczej chcesz sprawdzić dynamikę auta w takich warunkach.

O tym właśnie pisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie pisałem o tym, że jesteś słabym kierowcą, tylko, że słabo. Nie rozumiem, jaki jest sens katować samochód od świateł do świateł. 

 

To nic nie wnosi, nawet za bardzo dynamiki nie sprawdzisz (do 50 km?). Moim zdaniem jazda próbna powinna obejmować przynajmniej 10 km - w tym odcinek poza miastem. 

Wiem, że wielu dilerów tak nie robi i to jest ich błąd. W Toruniu w auto reve - jazda próbna obejmuje około 10 km, ale można i dalej. 

Warto szukać takiego dilera. Do tego obowiązkowo pierwsze 3-4 km prowadzi handlowiec - tutaj powinno być dogrzanie silnika. U wielu dilerów tak jest, ale znam jednego gościa, który pracował w Hondzie - miałem jazdę CRV - i jak tylko wyjechał z salonu katował samochód. Wiem, że go zwolnili. Jak kupujesz później demo z takiego źródła to wiesz co to za samochód. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zgodzę się z Tobą. 

Z demo nigdy nie wiesz jak jest ;) chyba ze pójdziesz ze znajomym dilerem na układ i będziesz jeździł od początku oklejonym autem jak swoim. Niektórzy idą na taki układ. Fakt ze jesteś 2 właścicielem auta i to tyle

 

co do demo to są to auta dawane klientom na weekendy (ja tak testowałem auto nie raz) wiec skąd niby masz później wiedzieć co z nim robiłem. 

 

M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Modlińskiej w Warszawie, czyli tam, gdzie miałem jazdę próbną, można się spokojnie rozpędzić do 80-90 km/h, więc przynajmniej przyśpieszenie sprawdzisz. Co więcej, miałem jazdy próbne w Skodzie na Połczyńskiej i tam facet z salonu od razu mówił, żeby wjeżdżać na S8, kilometr od salonu. Te dwa przypadki pozwalają mi sądzić, że 80% jazd próbnych tak wygląda, przez co nigdy nie zdecydowałbym się na zakup takiego auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle najwięcej do powiedzenia mają ci, którzy aut demo nigdy nie kupili :D Ostatnio intensywnie testuję różne marki, każdy handlowiec albo jechał pierwszy, albo mówił o rozgrzaniu silnika. Może dlatego, że wybieram raczej sprawdzone salony. Inna sprawa, że w wypasionych wersjach przebieg robią głównie kierownicy/dyrektorzy salonu, żeby wyrobić wymagany przebieg auta przez dystrybutora. Oczywiście co kto lubi, ale nie powielajmy stereotypów o autach demo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Videos

  • Ogłoszenia

  • Polecana zawartość

    • Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi
      Renault Megane GrandCoupe z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi – nowa opcja dla oszczędnych kierowców
      Renault Polska ogłasza rozszerzenie oferty modelu Megane GrandCoupe o wariant z silnikiem wysokoprężnym 1.5 dCi o mocy 115 KM. Nowa wersja trafi do salonów już w marcu 2025 roku, oferując ekonomiczne spalanie i wydłużony zasięg na jednym baku. Ceny startują od 113 900 zł za wersję evolution oraz 117 400 zł za wersję techno z 7-biegową, automatyczną skrzynią EDC.
      Oszczędność paliwa i większy zasięg
      Nowy wariant Megane GrandCoupe będzie napędzany sprawdzoną jednostką 1.5 dCi, znaną z innych modeli marki. Silnik generuje 115 KM, a średnie zużycie paliwa wynosi 4,6-4,7 l/100 km, co oznacza, że jest o około litr oszczędniejszy od wersji benzynowej. Dzięki zbiornikowi paliwa o pojemności 50 litrów, samochód może przejechać nawet 1060 km na jednym tankowaniu. Niższa emisja CO₂ (120-124 g/km) czyni go także bardziej ekologicznym wyborem.
      Nowa wersja silnikowa będzie atrakcyjną propozycją zarówno dla kierowców pokonujących długie trasy, jak i dla klientów flotowych, którzy cenią sobie niskie koszty eksploatacji.
      Bogate wyposażenie w standardzie
      Megane GrandCoupe 1.5 dCi dostępne będzie w dwóch wariantach wyposażeniowych:
       
      Evolution (113 900 zł) – w standardzie oferuje m.in.:
      Systemy wspomagania kierowcy: ostrzeżenie o nadmiernej prędkości, kontrola bezpiecznej odległości, aktywne hamowanie AEBS, asystent pasa ruchu. Dwustrefową klimatyzację automatyczną. 7-calowy ekran TFT w zestawie wskaźników. System multimedialny Easy Link 7" (DAB, Bluetooth®, 2 x USB/jack, 2 x USB dla pasażerów tylnych siedzeń). Bezprzewodową replikację ekranu smartfona.
        Techno (117 400 zł) – oprócz wyposażenia evolution dodatkowo oferuje:
      System multi-sense, który pozwala na personalizację ustawień jazdy. Kartę Renault Hands Free z funkcją powitalną. Światła przednie Full LED „Pure Vision”. 17-calowe aluminiowe felgi. Klasyczna elegancja i praktyczność
      Megane GrandCoupe czwartej generacji to stylowy sedan o długości 4,63 m, oferujący przestronne wnętrze oraz dużą pojemność bagażnika – 503 litry (po złożeniu tylnych siedzeń – 987 litrów). Charakterystyczna linia nadwozia i elegancki design sprawiają, że samochód wyróżnia się na tle konkurencji.
      Pełna oferta Megane GrandCoupe
      Obok nowej wersji wysokoprężnej, Renault oferuje Megane GrandCoupe również z silnikiem benzynowym, spełniającym najnowsze normy GSR2 (General Safety Regulation 2):
      TCe 140 w wersji Evolution – od 101 900 zł. TCe 140 EDC Techno – od 111 400 zł. Nowa opcja 1.5 dCi uzupełnia gamę silnikową, dając klientom wybór między dynamiczną benzyną a oszczędnym dieslem.
       
      Źródło: Renault
       
        
       
       
       
        • +1
      • 0 odpowiedzi
    • Renault otwiera pierwsze Renew Factory w Polsce
      Grupa Renault, we współpracy z KrubaGroup, inauguruje pierwsze Renew Factory w Polsce – zakład dedykowany renowacji samochodów używanych marki Renault, Dacia oraz innych producentów.
        • +1
      • 1 odpowiedź
    • Ciśnienie na turbinie poniżej 2000rpm. Ile powinno wynosić? K9K636
      Pytanie jak w tytule. Ile powinno wynosić prawidłowe ciśnienie na turbinie poniżej dwóch tysięcy obrotów? Ostatnio mam wrażenie ,że nasz Scenic robił się strasznie ospały. Przerdzewiał wydech na samej przepustnicy, i wypiął się kompletnie.Żona jeździła tak z dwa tygodnie,wylapałem to dopiero kiedy wziąłem auto do pracy i na autostradzie nastąpiło wypalanie FAP (pełen przelot ).Od tamtej pory auto na jedynce nie jechało w ogole. Założylismy nowy wydech,jednak auto nadal było mułowate. Dopiero dziś zrobiłem adaptacje przepustnicy wydechu i jest jakby lepiej,ale nadal nie do konća . Auto pompuje około bar w przedziale 1600-1800/900,turbina rozkręca sie dopiero przy 2000-2100 obrotów na zadane 1.55 i scenic rusza żwawo do przodu. 
       
      Zastanawiam się czy ten wydech coś za sobą pociągnał,czy wystarczyło tylko zaadaptować inną przepustnice ,czy może jeszcze to fakt że pojeździlismy 2.0dci 150 i tylko się nam wydaję i było tak zawsze (laguna przyspiesza dość agresywnie w porównaniu do scenica). Wartości EGR i przepływomierza plynnie zmieniają się w trakcie obciązenia,auto nie ma żadnych błędów. 
      • 23 odpowiedzi
    • Nawiew tylnej kanapy - Megane 3
      Witam, planuje zakup Megane 3 Grandtour. Przegladajac ogloszenia nie widze aby jaka kolwiek miala nawiew na tylnia kanape. Pytanie czy jesrt to do zrobienia ? Może części z laguny 3 beda pasować ? Robił, ktoś cos podobnego ? Wymysliłem sobie kupno M3 1.5 dCi 110km, do tego chciałbym na start zrobić chip zeby podniesc moment  obrotowy i zyskać pare km. Później  chciałbym wrzucić jeszcze radio 2din z możliwością podpięcia kamery cofania i gniazdo zapalniczki lub usb do ladowania dla pasazera z tylu. Aczkolwiek najbardziej mnie nurtuje czy jest opcja na ten nawiew do tylu dla pasażerów. Jeżeli to pomocne... jestem gotow zrezygnować z tego joysticka jesli takowa wersja jaka kupie bedzie go posiadać. jezeli bedzie trzeba zmienić caly ten tunel . Dla mnie jest elementem zbędnym. W tym miejscu bardziej pasowałby jakis schowek z zasuwana roletka, albo poprostu miejsce na kubek. 
       
      Jesli był taki temat poruszany to podlinkujcie. Nie znalazlem nic co by zaspokoiło moje pytania. Widziałem wątek o M4 ale te auta chyba troszeczke sie różnią ? 
       

      REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.6  - Prezes
       
       
      • 24 odpowiedzi
    • Jak sprawdzić kod silnika?
      Czy można jakoś odczytać kod silnika i skrzyni biegów z naklejki czy VINu? Jeśli tak to jak?
      • 11 odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!